Ja ik had hem ook hoger ingeschat, maar hij hoeft zich niet te schamen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het een zware tegenvaller. Had gedacht dat Jaap op zn minst 135 zou scoren.
Beetje dubbel, voor de liefhebbers van Terror Jaap:quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:47 schreef coldstar het volgende:
Jaap had net zo veel IQ als nummer 2....omdat die ouder was is Jaap 3e geworden..... Toppie Jaapie. Ik heb me wel eens meer afgevraagd wat jij in DGK moet doen. Maar goed.
Zo kan je jezelf voor doen. Gewoon alles doen en laten wat god verboden hebt en dan zeggen ik doe het om kijkertjes te vermaken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan is die gelukkig geen haar beter dan de rest die daar ooit zijn poot heeft binnengezet. Even een tijd je leven on hold zetten om wat kijkertjes te vermaken. Klinkt niet echt jofel.
Dus Isis scoort 2 IQ per kilo en Japio 0,5 IQ per kilo .......quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
Beetje dubbel, voor de liefhebbers van Terror Jaap:
Terror Jaap & Isis: een IQ van 123
[ afbeelding ]
Nee nee. In de zaal viel het hoogste IQ onder de gehypnotiseerden: 135. Diederik had nog 1 puntje hogerquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:52 schreef blomst het volgende:
[..]
van de bekende nederlanders dan he.
Volgens het lijstje kon je als 55-plusser maximaal 150 scoren... voor de leeftijden daaronder lag het ook lager, de maximale scores waren dus laag, en dus waren de andere scores ook laag.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het een zware tegenvaller. Had gedacht dat Jaap op zn minst 135 zou scoren.
Ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens het lijstje kon je als 55-plusser maximaal 150 scoren... voor de leeftijden daaronder lag het ook lager, de maximale scores waren dus laag, en dus waren de andere scores ook laag.
Ik ben er van overtuigd dat Jaap bij een (officiële) geijkte test hoger scoort dan 123.
O, ik dacht 137, niet goed geluisterd dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee. In de zaal viel het hoogste IQ onder de gehypnotiseerden: 135. Diederik had nog 1 puntje hoger
Zoiets iddquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus Isis scoort 2 IQ per kilo en Japio 0,5 IQ per kilo .......
Jaap was afgeleid door het vertrek van Lieke en minder geconcentreerd !quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik zat TV te kijken, de IQ-test
Japio scoorde tegenvallend : 123
Nou, ik trok de lijn even door naar alle bewoners. Wat mij betreft sporen ze allemaal niet, ongeacht hun redenen. Of ze het nou doen om te neuken, om bekend te worden, om een rapper te worden, boeit me niks.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zo kan je jezelf voor doen. Gewoon alles doen en laten wat god verboden hebt en dan zeggen ik doe het om kijkertjes te vermaken.Veel leuker is het als er kijkertjes zijn die erin trappen....
Ik geloof n.l. helemaal niet dat hij dit doet om kijkers te vermaken. Ik geloof dat hij zowel in DGK als er buiten, helemaal geschift is. Ik denk dat mevr. Ballegooien of hoe hij ook heet, blij is dat dit rare mannetje een tijdje onder de pannen is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |