quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:48 schreef phluphy het volgende:Onder de tafel moeten?
Is dat letterlijk of figuurlijk bedoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ik ben erg vandaag, zal wel door het slaap te kort en de biertjes gister komen
.
phluphy for president!
Ligt aan de baan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Zolang je niet gelijk onder de tafel moet zit je iig goed.
Je bent der aan het upchatten. Pas op fluffy, hij wil je rooten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:32 schreef Geqxon het volgende:
Phluphy, laat alles gewoon over je heen komen. Komt wel goed.
Vrij vertaald:quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je bent der aan het upchatten. Pas op fluffy, hij wil je rooten.
Mja, inderdaad niet zo heel erg mooi, nederlands. Wortellen, dat klinkt zoveel minder mooi dan "rooten".quote:
* WyriHaximus moet echt een keer naar Australie met ze "Got root?" shirtquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mja, inderdaad niet zo heel erg mooi, nederlands. Wortellen, dat klinkt zoveel minder mooi dan "rooten".
Yup een begeleider ging weg (na 4 jaar) dus daar is op gedronkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:59 schreef phluphy het volgende:
Succes met je kater. Had je een feestje of zo?
Hehe ik heb een "Got Root?" bumper sticker, maar wou hem niet op m'n auto plakkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus moet echt een keer naar Australie met ze "Got root?" shirt.
[..]
Yup een begeleider ging weg (na 4 jaar) dus daar is op gedronken.
Je bedoelt zonder goeie [ * Jo0Lz ] eindtag?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:13 schreef Geqxon het volgende:
Een echte Wyri-quote. Die beginnen schaars te worden.
quote:
[upd] R. De Vries: Holloway-zaak opgelostquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef phluphy het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.![]()
Ik zeg gedag, weet niet voor hoe lang. Ik heb internet opgezegd per 1 februari.![]()
Hopelijk heb ik overmorgen gelijk internet in het nieuwe Haus, maar dat moet ik eerst nog zien.![]()
Tot .... zo snel mogelijk dan maar!![]()
Bye bye plurryquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef phluphy het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.![]()
Ik zeg gedag, weet niet voor hoe lang. Ik heb internet opgezegd per 1 februari.![]()
Hopelijk heb ik overmorgen gelijk internet in het nieuwe Haus, maar dat moet ik eerst nog zien.![]()
Tot .... zo snel mogelijk dan maar!![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vooral denk ik
BzV willen ze natuurlijk voorbij.
Wel ff je moden resettenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:21 schreef Jo0Lz het volgende:.
Als het goed is, heb ik vanaf vandaag niet een 8mbit , maar een 12mbit lijntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |