pff mag best 20 graden ofzo zijn maar 24-25 vind ik wel erg warmquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:01 schreef Geqxon het volgende:
Wat overigens vreselijk tof is, is dat nu het kouder word, de C.V. vaker aan slaat. Met als resultaat dat de toiletuimtes op de zaak, waar vloerverwarming ligt, ongeveer 24 a 25 graden zijn. Lekker
Loop je op je blote voeten op je werkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:01 schreef Geqxon het volgende:
Wat overigens vreselijk tof is, is dat nu het kouder word, de C.V. vaker aan slaat. Met als resultaat dat de toiletuimtes op de zaak, waar vloerverwarming ligt, ongeveer 24 a 25 graden zijn. Lekker
Ik loop naakt op werk, omdat de verwarming zo hoog staat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Loop je op je blote voeten op je werk
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef Geqxon het volgende:
En nu haalde ik slacker en slakkie juist door elkaar.
Dude van alle nicks die je door elkaar kunt halen juist die 2quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef Geqxon het volgende:
Das wel erg extreem hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef Geqxon het volgende:
Doe mij die maar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://files.sjowhan.nl/fok/boobs.jpg
NSFW
Fappy to the rescue!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://files.sjowhan.nl/fok/boobs.jpg
NSFW
Ik zit te denken om deze sets online te gooien. Zitten mooie bijquote:
Dan hebben vanavond heel veel vrouwen het koud.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:34 schreef phluphy het volgende:
Die arme vrouw, ze heeft het vast koud.
Denk dat er genoeg mannen klaar zitten om haar op et warmenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:34 schreef phluphy het volgende:
Die arme vrouw, ze heeft het vast koud.
En ik zal me even voorstellen:quote:Vervolg op: [Slowchat #203] FredvZ heeft ons verlaten
___________________________________________________________________________________
Welkom in de Digital Corner Slowchat.
Hier zit je in het DIG-cafe. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Slarioux (als hij niet bezopen met de stam gasten mee doet), FredvZ en WyriHaximus van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Aangenaam. En Welkom. En, is aangepast, in de OP en de OP op de WIKI.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:56 schreef Cothen het volgende:
ola.
iets klopt er niet aan de OP:
[..]
En ik zal me even voorstellen:
ik ben Cothen, en woon sinds 2 dagen in dit "prachtige" dorp... noodgedwongen eigenlijk, ik kom uit de grote stad dus het is echt wennen voor me. Op Fok doe ik al een tijdje zogezegd lurken en vond het nu maar eens tijd worden voor een account (verveel me hier nu toch) Verder ben ik 25 jaar en doe ik een IT-gerelateerde studie.
Je wil graag een 1337 strijkijzerquote:
fluffer jawohl!quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:03 schreef phluphy het volgende:
Ha, een goed oplettende lurker. Doe je goed.![]()
En welkom natuurlijk.
Ik ben phluphy, wens geen "fluffer" genoemd te worden, heb geen bal met IT van doen, maar vind het gewoon gezellig in dit topic. Ben wel goed in googlen.
Vraag van Sjow:quote:
Antwoord Bertje:quote:
Iemand is de weg kwijt!quote:
Kunnen ze elkaar fluffenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Pas op hé, of ik stuur Bertje bij je langs.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Pas op hé, of ik stuur Bertje bij je langs.
Dudequote:
Had je dit al gegoogeld: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=phluphy ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:03 schreef phluphy het volgende:
Ik ben phluphy, wens geen "fluffer" genoemd te worden, heb geen bal met IT van doen, maar vind het gewoon gezellig in dit topic. Ben wel goed in googlen.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:35 schreef phluphy het volgende:
Tssssssk Jort, wat ben jij ehhh behoudend.![]()
Zo, ik ga de huisinspectie doen! Toedels!
Ik zag hem net op IRC jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:15 schreef Cothen het volgende:
[..]
Had je dit al gegoogeld: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=phluphy ?
Sorry hij was te makkelijkquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:35 schreef phluphy het volgende:
Tssssssk Jort, wat ben jij ehhh behoudend.![]()
Zo, ik ga de huisinspectie doen! Toedels!
Hoi, welkom en gezelligquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:56 schreef Cothen het volgende:
ola.
iets klopt er niet aan de OP:
[..]
En ik zal me even voorstellen:
ik ben Cothen, en woon sinds 2 dagen in dit "prachtige" dorp... noodgedwongen eigenlijk, ik kom uit de grote stad dus het is echt wennen voor me. Op Fok doe ik al een tijdje zogezegd lurken en vond het nu maar eens tijd worden voor een account (verveel me hier nu toch) Verder ben ik 25 jaar en doe ik een IT-gerelateerde studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |