En terechtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!
VK stopt. Jij kapt met counter. Wat blijft r dan nog over van de COUNTERHUFTERS RULE!!! ???
Bar weinig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nee, bij jou werkt het ook lekker
verder dan VI ga je niet komen zeg ik je nu alvastquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey Hey! ben r anders ver genoeg mee gekomen tot nu toe
Ik ben naar VI gecounterd en doe het nu ook nog 9 vd 10x. Alleen in 4-4-2 formatie, omdat ik wingers ben gaan trainen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey Hey! ben r anders ver genoeg mee gekomen tot nu toe
* IV'er meldt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:43 schreef Yankee_One het volgende:
verder dan VI ga je niet komen zeg ik je nu alvast
Skitterend, die Fryske taalquote:29-01-2008 op 18:03
SC diepFries gie nei it bûtenlân foar in ynternasjonale freonskiplike wedstriid. "It is altyd geweldich in oare kroech te besykjen eh, ik bedoel lân," sei in spiler.
Geweldigquote:Do hast memmeklupjild foar in spiler krigen: 13 220 ¤.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:43 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Tja die laatste heb ik niet. Ben wel benieuwd hoe ver ik r mee komen kan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik ben naar VI gecounterd en doe het nu ook nog 9 vd 10x. Alleen in 4-4-2 formatie, omdat ik wingers ben gaan trainen.
Overigens had ik vorig jaar kampioen kunnen worden. Alleen net niet gelukt. Dit seizoen is gewoon drama, maar dat ligt ook aan mezelf. Veel te voorspelbaar en doe niks met geld enzo.
Enige leuke is dat ik nog een U20 international heb die er al een tijdje bijhangt.
Stomme WOquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben benieuwd wat m'n jeugd gaat doen zometeen.
ik ben in IV gekomen met counter (inmiddels weer V, maar toch)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:43 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Omdat je 4-4-2 speelt en dan nog maar wretched (high) middenveld haalt in uitwedstrijden. Geef je aanval of verdediging/counterratings dan nog een boost, maar haal die ****ing 2e mid ajb het veld af of replace hem voor een degelijke mid.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
waarom sta ik in godsnaam 6e in de V?
Waarom ga je niet 4-3-3 spelen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
laatste wedstrijd was het zwak (weak) middenvelddat is voor een counterteam meer dan genoeg. die wretched was een uitwedstrijd en PIC.
maar die ene mid moet idd wel een keer vervangen worden als ik wat geld heb.
mn aanvalsratings zijn meestal excellent (uitstekend) op centraal en een van de wings en rond passable op de andere wing. zou toch voldoende moeten zijn...
Uitstekend verdediger van 19 jaar zonder bij skils kost ongeveer 2 ton. Formidabel weet ik niet en t is ook afhankelijk van de leeftijd van de spelers die je kopen wil. Kijk even op de TL dan kom je er zo uit.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:28 schreef Anno20 het volgende:
Hallo mensen,
Eindelijk weer eens een post van mij in dit topic[knip]
[/knip]Nu de echte vraag: hoe moet ik m'n geld besteden om bovenstaand verhaal voor elkaar te krijgen?
Red ik het bijvoorbeeld met 2x uitstekend en 1x formidabel? (M'n keeper is uitstekend keepen.)
B.v.d. voor jullie hulp!
Daarom blijf ik ook gewoon counteren!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik ben in IV gekomen met counter (inmiddels weer V, maar toch)
winger counter kan prima trouwens
4-4-2, of zelfs 5-4-1 met echte goede wingers.
en wie had het over stoppen trouwens![]()
ik ga iig counteren tot het bittere eind
Zie...........? jij zelf!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Zal niet meer lang duren denk ik. Wilde dit seizoen met een fokcup uitstappen, maar dat plannetje is vroegtijdig om zeep geholpen
Sorry :quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:29 schreef Yurzinho het volgende:
Jeugdfriendly anyone?
quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 11-02-2008
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:29 schreef Yurzinho het volgende:
Jeugdfriendly anyone?
quote:You have now challenged YMFC College
Ik heb drie verdedigers van 30+ rondlopen. Twee daarvan zijn uitstekend en 1 goed. Die wil ik verkopen voordat ze in skills dalen. Ze hebben daarbij wel aardig wat ervaring :S dat zal nog lastig te compenseren zijn. Verder heb ik een verdediger van 27 en goed. Ze hebben allemaal aardig wat ervaring en redelijke bijskills.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uitstekend verdediger van 19 jaar zonder bij skils kost ongeveer 2 ton. Formidabel weet ik niet en t is ook afhankelijk van de leeftijd van de spelers die je kopen wil. Kijk even op de TL dan kom je er zo uit.
Hoe oud is je verdediging nu dan?
En als je in bv mijn div VII terecht komt moet je t makkelijk kunnen redden met 150 a 160 hatstats. Ik heb all1 t geluk dat ik in een makkelijke div zit. Er zitten veel moeilijkere tussen dus ga r niet zomaar van uit dat je dat wel lukt.
Suc6
quote:28-01-2008 20:15
Wedstrijd Frank van Engelen: Hij blijft zich ontwikkelen. Zijn Verdedigen-vaardigheden hebben zich verbeterd.
28-01-2008 20:15
Wedstrijd Frank van Engelen: Het lijkt me dat hij niet veel meer kan leren in de jeugdopleiding.
21-01-2008 20:15
Wedstrijd Frank van Engelen: Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?
12-01-2008 08:45
Wedstrijd Frank van Engelen: Hij zegt dat de jeugdopleiding zijn ontwikkeling remt. Om eerlijk te zijn, denk ik dat hij gelijk heeft...
ik heb geen idee hoeveel uitstekende verdedigers kosten tegenwoordig maar beter vervang je ze nu al. ik verwacht dat de prijzen voor oudjes in de komende weken zullen dalen wegens die veranderingen mbt de conditie.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:28 schreef Anno20 het volgende:
Hallo mensen,
Eindelijk weer eens een post van mij in dit topic![]()
Zit met het volgende:
Komend seizoen ga ik waarschijnlijk in VIIe klasse spelen. Mijn doel is om komend seizoen te proberen om de hand op de knip te houden en een gezonde(re) financiele situatie op te bouwen, maar ik wil ook handhaven in de VIIe. Nu zal dit afhankelijk zijn van in welke VIIe klasse ik geplaatst wordt, maar denk wel dat ik redelijk moet kunnen meekomen. kan zo'n beetje in een normale wedstrijd een rating halen van 150 a 160.
Echter, aan mijn verdedigende ratings wil ik komend tussenseizoen gaan werken en wel als volgt:
Op dit moment heb ik een aantal verdedigers rondlopen die bijna een wandelstok nodig hebben. Die ga ik eind dit seizoen allemaal verkopen. Hiervoor in de plaats komt dan ongeveer 1,2 miljoen euro vrij om te besteden. Daarvoor moet ik weer nieuwe verdedigers aanschaffen.
Nu zijn mijn overall verdedigende ratings ongeveer zwak (hoog)/matig (heel laag), afhankelijk van de vorm van m'n spelers. Dit wil ik volgend seizoen optrekken naar minstens matig (hoog).
(Kan evt. nog wat extra geld vrij maken door vroegtijdig een trainee te laten gaan, maar wil eigenlijk dit seizoen nog met die trainees vol maken.)
Nu de echte vraag: hoe moet ik m'n geld besteden om bovenstaand verhaal voor elkaar te krijgen?
Red ik het bijvoorbeeld met 2x uitstekend en 1x formidabel? (M'n keeper is uitstekend keepen.)
B.v.d. voor jullie hulp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |