quote:Albert Wajsberg
TSI = 17 980, 20 jaar en 56 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Juan Miguel Lanus García
TSI = 5 790, 19 jaar en 48 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Robert Hechenberger
TSI = 1 180, 18 jaar en 54 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Vorm is overall wat gedaald, echter qua A-spelers ongeveer gelijk gebleven. Zal wel te maken hebben met het feit dat ik deze week 25% conditie heb gedaan. Ik had 2 jonge spelers met slecht conditie, 1 daarvan nu zwak, de ander zelfs al matig (heel raar...quote:Enver Evşen (114349695) :
Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
31jr48d, FC, matig pm, goed vleugelspel, zwak scoren en slecht verdedigen + krachtig
Waldemar Berlage (146246459):
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van slecht naar zwak.
21jr23d, uitmuntend pm, matig scoren + geen specialiteit
Staat te koop, loopt in de nacht van zaterdag/zondag (voor update) af, is inmiddels 900k geboden.. Ik ging bij vraagprijs uit van 'slecht pm', meer bieden mag
Rui Manuel Beira Santos (185675832):
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van redelijk naar goed.
18jr43d, redelijk pm, redelijk verdedigen, matig vleugelspel en zwak scoren + koppen
Olegário Salgado (188619110):
Zag zijn mate van passen toenemen van zwak naar matig.
18jr37, goed pm, slecht verdedigen + geen specialiteit
2 weken geleden gekocht voor 7k, vorige week gepopt op PM, deze week op Passen. Transfervergelijking geeft 125k aan, dus die gaat volgende week verkocht worden
Rene Verhaagh (185301959):
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
18jr68d, goed pm, matig verdedigen +geen specialiteit
Vorige week PM gepopt, deze week op passen. Transfervergelijking 430k.. Ik zit te twijfelen, maar lijkt me verstandig hem ook te verkopen??
quote:25-01-2008 Transfer down on Tuesday
On Tuesday (Jan 29) we will do some maintenance work on the transfer databases. Because of this, the transfer will be down most of the day. All transfers deadlines from Tuesday 00.00 to 23.59 will be extended by 24 hours.
19 jaar en briljantquote:Anders Renstål:
Zag zijn mate van keepen toenemen van uitmuntend naar briljant.
Omar Salas (75918453)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
19 jaar en briljant
Ik zoek btw nog een centrale verdediger, ik heb nu 1 miljoen in kas.
Anders staat nu iop de tl oor 2 miljoen, ik moet nu alleen nog een verdediger, een spits en een trainee kopen. Liefst voor overmorgen
wat leert dat dus?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Leuk vorm trainen en dan een slechtere vorm krijgen
Zal niet meer lang duren denk ik. Wilde dit seizoen met een fokcup uitstappen, maar dat plannetje is vroegtijdig om zeep geholpenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch nog 1 vraag dan VK.
Ga je stoppen met hattrick??
dat ik volgende week wss een betere vorm krijgquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
dat ik volgende week wss een betere vorm krijg
ofquote:Gysbert Velde (129537587)
22 jaar en 30 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 18-04-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 26 060
Loon: 8 770 ¤/week
Eigenaar: WDS'19 DAMES
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Allebei voor ong. 2 miljoen.quote:Rembrandt Winter (145606443)
21 jaar en 51 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 28-03-2008
Total Skill Index (TSI): 17 480
Loon: 5 028 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Ninđe Kornjace
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Dan moet je t volgend seizoen maar opnieuw proberen he!!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Zal niet meer lang duren denk ik. Wilde dit seizoen met een fokcup uitstappen, maar dat plannetje is vroegtijdig om zeep geholpen
Niet echt voor counters is t idd wel erg handig.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:33 schreef DeHovenier het volgende:
Welke zal ik nemen?
[..]
of
[..]
Allebei voor ong. 2 miljoen.
Goed passen hoeft toch niet perse voor een centrale verdediger, alleen voor counteren is het handig.
Want dan kan ik ook een speler kiezen met matig/redelijk passen.
Dat komt door zn leeftijd, meer conditie en dat ie Technisch is. Meer stelt t niet voor hoor. Ik zou die andere gekozen hebben.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:57 schreef DeHovenier het volgende:
Spelers met zwak tot goed positiespel zijn er bijna niet.
Of moet ik zoeken vanaf waardeloos tot goed
Ik ga denk ik voor Gysbert, check het TSIverschil
Hopen dat ie ook kan keepenquote:Elroy Ballevanger (28771874)
15 years and 21 days
Right, this week's candidate is 15 years of age and is called Elroy Ballevanger.
Right now I would say his Passing capabilities are around the weak level.
Do we sign him, boss?
Dat wordt weer gokken naar zn positiequote:Wilhelmus Halsema heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is.
Geven we hem een contract, baas?
Deze kreeg ik bij m'n 3e scout, zocht op aanvaller... Wie weet kan 'ie ook scoren, dan is Passen leuke bijstatquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Mart Verbrugge.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Passen, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Prima, daag jij mij morgen uit of ik jou? Locatie en tijd/datum maakt me niet zoveel uit..quote:Op zondag 27 januari 2008 11:05 schreef maniack28 het volgende:
Proud, ik wil we eej jeugdfriendly!
quote:Dit zijn de opmerkingen van Siedo Nijmeijer voor deze wedstrijd:
Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!
Mats van de Westelaken: Het was geweldig om hem deze week in actie te zien. Hij gaf alles wat hij in zich had.
Tommie Gremmer: Het lijkt me dat hij niet veel meer kan leren in de jeugdopleiding.
Tot zover de samenvatting. Een prettige dag en doe de groeten aan je partner!
Waarom zou je die ander dan kiezen?quote:Op zondag 27 januari 2008 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat komt door zn leeftijd, meer conditie en dat ie Technisch is. Meer stelt t niet voor hoor. Ik zou die andere gekozen hebben.
Hij zal wel goed verdedigen zijn als 'ie 17 is?quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Mitchel Mijnheer is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Volgens mij is deze speler twijfelachtig op het gebied van Keepen. Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Nu de mijnequote:Gysbert Velde (129537587)
22 jaar en 30 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 18-04-2008
Total Skill Index (TSI): 26 060
Loon: 8 770 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Door zn leeftijd, Ervaring en leiderschap zijn ongeveer t zelfde dus dat maakt ook niks uit.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:51 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom zou je die ander dan kiezen?
[..]
leeftijd en specialiteit beïnvloeden TSI nietquote:Op zondag 27 januari 2008 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat komt door zn leeftijd, meer conditie en dat ie Technisch is. Meer stelt t niet voor hoor. Ik zou die andere gekozen hebben.
bot staat meestal onderaan dus dat trekt altijd minder bezoekers aanquote:Op zondag 27 januari 2008 03:25 schreef Outpost76 het volgende:
Weet iemand of de opkomst naar je stadion wordt beinvloed als je tegen een bot speelt en of t beinvloed wordt door stijgers rond t stadion??
lama, ik zal even lezen voordat ik post...quote:Op zondag 27 januari 2008 15:29 schreef One_conundrum het volgende:
vanavond 442 met 3 IM's
zal ik 'normaal' spelen, of centrum aanval?
als je met een vleugel speelt zou ik normaal spelenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:29 schreef One_conundrum het volgende:
vanavond 442 met 3 IM's
zal ik 'normaal' spelen, of centrum aanval?
omdat die ene WB formi wing heeft wilde ik die maar (met het pijltje) naar voren laten spelen om mijn wing wat te ondersteunen en de andere doe ik naar het midden omdat zijn beste speler een spits van 60k tsi is.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
lama, ik zal even lezen voordat ik post...
4-4-2 met 2 defensieve WB's (of 1 defensief, 3CD), 3 IM's (2 aanvallend zoals je nu hebt) + 1 aanvallende Winger en beide spitsen zoals ze nu staan? In ieder geval moet je het middenveld pakken, indien WTM centrumaanval, indien aanvallende Winger dan normaal
Ik speel zelf eigenlijk nooit vanuit de verdediging, maar kun je om die spits op te vangen ook die 2e WB laten vervallen en als CD opstellen (evt. pijltje naar de zijkanten)? Of verknalt dat je ratings?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
omdat die ene WB formi wing heeft wilde ik die maar (met het pijltje) naar voren laten spelen om mijn wing wat te ondersteunen en de andere doe ik naar het midden omdat zijn beste speler een spits van 60k tsi is.
Dat is dan een meevaller, die 2 rode kaarten. Wél die 2 IM's van je aanvallend ingesteld toch, zoals je er nu al 2 aanvallend had in je 5-3-2..quote:Hij is nooit meer online en heeft 2 rode kaarten, nou waren dat spelers van rond de 4k maar die worden vervangen door spelers van 1k met waardeloos vorm op zijn middenveld
Die 3 IM's doe ik verder niets mee en die ene winger stuur ik ook naar voren. (met pijltje dus )
Ik zou die vleugelspeler niet naar achteren doen, z'n hele aanval zit zo ongeveer in het midden, dus je offert eigen aanvalskracht op voor iets waar hij toch al niet zo sterk is..quote:Het middenveld pak ik makkelijk , en het wordt normaal omdat ik maar één winger heb. Moet ik die ene vleugelspeler nog naar achter doen om mijn vleugeldef te versterken? Die met het pijltje naar binnen laat ik zo want die is toch briljant def met goed wing.
Succes iigquote:Aan de ene kant snap ik niet waar ik me zorgen om maak, maar ik wil de komende 2 weken ook zo spelen dus het is wel mooi om het nu even op orde te hebben ...
maakt het ook nog uit welkequote:Sytse Aandenboom
TSI = 68 770, 26 jaar en 103 dagen, matig in vorm
Heeft goed ervaring en is een slecht leider
Positiespel: reusachtig Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: goddelijk
Jowi Beltman
TSI = 42 540, 28 jaar en 73 dagen, goed in vorm
Heeft goed ervaring en is een matig leider [Koppen]
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Tobias Graßler
TSI = 4 890, 30 jaar en 51 dagen, goed in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Nee, gaat niet tenkoste van je middenveld ratings.. Slechts een beetje ten koste van je centrale defensie-ratings, maar aangezien je in 5-3-2 ook al met 2 aanvallende IM's speelt, maakt dat niet veel uitquote:Op zondag 27 januari 2008 17:19 schreef One_conundrum het volgende:
en dat gaat niet tenkoste van mijn middenbeld ratings? ofzo
* One_conundrum opent ht voor de 34523x vandaag ipv te studeren voor morgen
maakt het nog uit welke.quote:Sytse Aandenboom
TSI = 68 770, 26 jaar en 103 dagen, matig in vorm
Heeft goed ervaring en is een slecht leider
Positiespel: reusachtig Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: goddelijk
Jowi Beltman
TSI = 42 540, 28 jaar en 73 dagen, goed in vorm
Heeft goed ervaring en is een matig leider [Koppen]