Tom misschien welquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee zo vrouwlijk ben ik niet....
Je mag mij wel ene keer photoshoppen, als je je verveeldquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, dat is niet iets wat ik normaal doe. Ik doe fotobewerking en fotomanipulatie. En er zijn mensen die veel beter zoiets grafisch kunnen ontwerpen. En zo te zien word je in dat topic ookal goed geholpen. Dus je komt er wel.
Geef maar een fotoquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag mij wel ene keer photoshoppen, als je je verveeld
quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan heb je een lange adem.
Ik vond hem rete-gaaf en ik hou niet eens van Sondheimquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Sweeney Todd - The Demon Barber of Fleet Street
Is die leuk? Tim Burton en Johnny Depp enzo.
Jij ook alquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:48 schreef hierissieweer het volgende:
pff, weer een heel stuk van mijn haar af, lijk nu net een lesbo
wie nog meer dan?quote:
Welke wil je... deze of dezequote:Op donderdag 24 januari 2008 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geef maar een foto. Liefst een beetje een scherpe en geen postzegelformaat
.
ik ben eigenlijk nog bezig met studeren.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:31 schreef hierissieweer het volgende:
Is het raar als je op dit tijdstip nog bezig bent met je werk?
nou ja tja, zo raar is het ook weer niet, heb wel eens tot 5 sochtens moeten "overwerken" uit ziijn dak was gegaan en wij moesten wachten totdat de rechter/psycholoog hadden besloten dat de desbetreffende cliënt even tijdelijk ergens anders ondergebracht werd. Wel leuk hoor een huis vol politie agenten![]()
ik vind hem wel mooi hoor! kun je zoiets ook voor mij maken?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Het is al laat dus niet helemaal netjes gedaan enzo. maar toch.
studeren is niet leuk, werken wel. Bij werk zie je "direct" resultaat en je doet het ergens voor, terwijl studeren soms toch wat meer in het luchtledige blijft hangen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk nog bezig met studeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |