Nee. Ook ooit voor landelijke verkiezingen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit was je eerste keer dat jij een oproepkaart kreeg ?
ik weiger ervoor te stemmen, sorry.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:21 schreef Stroekie het volgende:
en waarom loop Jerruh met een grote boog om dat andere stem issue heen? het referendum in eindhoven
Die zitten bij de slikken & spuiten test morgen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:51 schreef Coastertommm het volgende:
Nu de IQ test. Geen homovak?
Ik kijk nu vrij IQ-loos naar FILMPJEquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:51 schreef Coastertommm het volgende:
Ik zal hem eens online afnemen, ik vraag me af wat mijn score zal zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:51 schreef Coastertommm het volgende:
Die wil ik ook nog een keer zien... Stephen schijnt erin te zitten als danser...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk nu vrij IQ-loos naar FILMPJE
Helemaal zwart was mooier geweest, denk ik. Die reflectie op je pols haalt het silhouet er een beetje uit.quote:
Ja, dat vind ik ook wel een beetje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:28 schreef wonderer het volgende:
Helemaal zwart was mooier geweest, denk ik. Die reflectie op je pols haalt het silhouet er een beetje uit.
En Jerruh? Die stemt op de grootste kasthomo die hij kan vinden op de lijst van GroenLinks, omdat hij zichzelf helemaal in GroenLinkse Kasthomo's kan vinden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:42 schreef Jerruh het volgende:
als de homo's gaan stemmen;
cairon: stemt niet, dan moet ie namelijk naar buiten en hij haat die mizerige onderkruipsels die zich over straat begeven.
Ja veel beter zoquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel een beetje.
Zo is ie inderdaad beter, effe snel zwart ingekleurd:
[ afbeelding ]
en inquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:16 schreef samjustme het volgende:
Heb besloten niet meer met NL te daten toch niet echt mijn ding.
omdat het stiekem een klein feestje is,quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar is dat gewapper voor nodig?
ben je nu helemaal klaar met je opleiding?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
omdat het stiekem een klein feestje is,
maar ik het zaterdag pas ga vieren
nog niet helemaal,quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
ben je nu helemaal klaar met je opleiding?
ik zou het kunnen doen,quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:01 schreef Cairon het volgende:
ondernemingsplan? Je bent van plan om na dit jaar zelfstandig ondernemer te worden? Eigen zaak?
Ik wil ooit, ooit, ooit, een antiek winkeltje. Beter niet doen dus?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zou het kunnen doen,
echter gaat 90% van de starters in hun eerste jaar failliet, dus dat lijkt me geen goed plan...
heb absoluut nog geen plannen voor als ik afgestudeerd ben
ga er binnenkort in ieder geval wel ff tussenuit,
weet nog niet of ik het voor of na afstuderen doe (denk erna)
hoe lang ik weg ga weet ik niet,
waar naar toe ook niet (iig cuba, en dan zie ik wel, mischien wat rondtrekken door europa, mischien ook niet)
en dan ooit eens aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |