not funnyquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Of ook nog 7 nachten per week naar school!
hoe was het?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar?
FRISOOOOOOOOOOOOOOOO!
Al hebben God, Saint Nasty en Buurman Schaapje afgezegd, we gaan er toch wat van maken hoor
Foto?quote:
Ja, wequote:
quote:
Nog maar een jaar, dan word ik 30 en dan valt dat bos natuurlijk omquote:
Steph! Je haar danst!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik niet, daarom heb ik nu met "langer" haar ook ineens krullen
again kortquote:
quote:
Heb je niet wat duidelijkere foto's? Dan kan ik ook zien of het mooi staatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he? Jeumig. Wist dat ik wel wat "slag" m'n haren had, maar dat ze zouden kunnen krullenDe ene vindt het mooi, de ander niet. Ik hou het gewoon nog ff zo denk ik.
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je niet wat duidelijkere foto's? Dan kan ik ook zien of het mooi staat
O ja, goed ideequote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Kom maar gewoon zilveren muntjes kopen
uuuuuuuh, agendaaaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, goed idee
9, 16 of 23 februari?
Staat je goed!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he? Jeumig. Wist dat ik wel wat "slag" m'n haren had, maar dat ze zouden kunnen krullenDe ene vindt het mooi, de ander niet. Ik hou het gewoon nog ff zo denk ik.
Ik ben gewoon een tijd niet naar de kapper geweestquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:17 schreef Coastertommm het volgende:
Ik durf nooit een ander kapsel dan ik nu heb (warrig a la kuif)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |