quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:09 schreef Het_hupt het volgende:
iemand bang dat de modjes zich vervelen?
Er zijn twee dingen die me steken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:12 schreef Djarum het volgende:
soms heb ik zin om te zeggen, HEY TS, VERZIN EENS WAT BETERS!![]()
waar gaan we heen dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dus, doe jezelf een gunst en pak je biezen.
oh en, tuurlijk hebben anderen die plaatjes gemaakt. alsof ik zo creatief overkomquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:16 schreef ehqo het volgende:
Ten eerste het feit dat je plaatjes, die andere mensen waarschijnlijk hebben gemaakt, gebruikt om zelf als een soort pipo aan het licht te komen.
pff.. hij hapt alleen lekker toe hoor..quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:20 schreef Het_hupt het volgende:
he, gaat het toch nog een goed topique worden?
2 vechtende biatches![]()
![]()
Ik had laatst zin om een kikker te villen, zijn huid op mijn voorhoofd te spijkeren en al hitlergroeten makend over de hoofdstraat te marcheren terwijl ik luidkeels de lokroep van een waterbuffel imiteer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:20 schreef Blight het volgende:
Ik herken het wel een beetje. Ik heb soms zo'n enorme zin om mijn jas te vullen met yoghurt, om vervolgens kraaiend van plezier door de bibliotheek heen te rollen terwijl ik het volkslied van Macedonie ten gehore breng. Soms dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |