abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60682962
Reizen ze per vliegtuig naar Nederland ? vliegveld Eelde ligt 20 km verderop.
Lijkt me wel gaaf om de Ed Force One in het echt te zien, met Bruce Dickinson als Captain natuurlijk.

pi_60683163
Ze schijnen inderdaad wel met dat vliegtuig rond te vliegen, woon je in eelde ofzo? Ik ga niet eerst naar eelde alleen om dat vliegtuig te zien . Fear of the dark is zooo gruwelijk.
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:17:39 #178
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_60683210
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:04 schreef bluemoon23 het volgende:
Reizen ze per vliegtuig naar Nederland ? vliegveld Eelde ligt 20 km verderop.
Lijkt me wel gaaf om de Ed Force One in het echt te zien, met Bruce Dickinson als Captain natuurlijk.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Oeh ziet er gaaf uit.

Doet me denken aan toen U2 drie jaar geleden aankwam. Heb de interviews vanuit het vliegtuig nog op mp3 en foto's van de landing. Ze vlogen toen ook een extra rondje over het strand. Heb het zelf jammergenoeg niet gezien.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_60683288
Zijn er al mensen van jullie eerder naar optredens van Maiden geweest? Hoe was dat?
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_60683553
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:15 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ze schijnen inderdaad wel met dat vliegtuig rond te vliegen, woon je in eelde ofzo? Ik ga niet eerst naar eelde alleen om dat vliegtuig te zien . Fear of the dark is zooo gruwelijk.
Nee, ik woon niet echt in de buurt van Eelde, ik bedoel dat het vliegveld zo`n 18 km van het TT-circuit afligt.
pi_60684656
Weet er iemand of ze al met de opbouw van podium e.d. bezig zijn? Is altijd wel leuk als voorpret om daar wat foto's van te zien...
pi_60685919
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:20 schreef matjuhhh007 het volgende:
Zijn er al mensen van jullie eerder naar optredens van Maiden geweest? Hoe was dat?
Ik heb ze in Den Bosch gezien. Tot nu toe het beste concert waar ik ooit ben geweest.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60687041
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik heb ze in Den Bosch gezien. Tot nu toe het beste concert waar ik ooit ben geweest.
DB was wel goed, maar jammer dat ze toen amper ouwe shit speelde. Het was goed, maar zeker niet het beste concert wat ik ooit heb gezien, dat gaat toch naar Foo Fighters, of Muse, of Metallica, of Velvet Revolver of of of of
pi_60688425
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Weet er iemand of ze al met de opbouw van podium e.d. bezig zijn? Is altijd wel leuk als voorpret om daar wat foto's van te zien...
Gebeurt meestal pas in de ochtend van het concert, dus als je daar om 5 uur komt en je verrekijker meeneemt kun je misschien wat zien.
pi_60689865
Gaan jullie ook allemaal naar het voorprogramma? Ik kom pas later want als ik Within Temptation luister/zie is mn dag verpest. xD
pi_60689935
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:25 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gaan jullie ook allemaal naar het voorprogramma? Ik kom pas later want als ik Within Temptation luister/zie is mn dag verpest. xD
Kamelot wel, genoeg tijd om daarna nog wat te drinken dus
pi_60690200
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Kamelot wel, genoeg tijd om daarna nog wat te drinken dus
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60690257
Kamelot lijkt me nog wel redelijk jah, denk dat ik rond 18.00 probeer er te zijn, het wordt wel een groot spektakel met een mooi podium en veel vuurwerk enz.
pi_60694120
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:18 schreef goudappel het volgende:

[..]

Gebeurt meestal pas in de ochtend van het concert, dus als je daar om 5 uur komt en je verrekijker meeneemt kun je misschien wat zien.
Mjah als het een show in een zaal is misschien, maar ze bouwen echt even niet in 10 uur tijd het TT Circuit om tot een volwaardig festivalterrein met open air podium en drink (en wellicht) eetstandjes enzo
pi_60702342
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah als het een show in een zaal is misschien, maar ze bouwen echt even niet in 10 uur tijd het TT Circuit om tot een volwaardig festivalterrein met open air podium en drink (en wellicht) eetstandjes enzo
Kijk anders even in het boekje van Live after Death, daar staat zo'n schema in. Die standjes zullen er al staan en vast ook een deel van het podium, maar de complete licht- en geluidinstallatie en het decor worden diezelfde dag nog opgebouwd. Kan ook niet anders als ze de dag ervoor nog ergens anders spelen.
pi_60702402
Ik heb ze op Graspop gezien een maand of twee geleden, en toen speelden ze alleen ouwe shit. Het was een leuk feestje, in tegenstelling tot andere jaren waarin het allemaal een beetje mat was, ze hadden er zin in!
Natuurlijk met een ontieglijke Eddie, en het onvergetelijke 'scream for me Graspop!'
Leuk leuk leuk!
Undesire | Free Your Fashion!
pi_60703472
Scream for me Assen! SCREAM FOR ME ASSEN!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60703745
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:27 schreef goudappel het volgende:
Kijk anders even in het boekje van Live after Death, daar staat zo'n schema in. Die standjes zullen er al staan en vast ook een deel van het podium, maar de complete licht- en geluidinstallatie en het decor worden diezelfde dag nog opgebouwd. Kan ook niet anders als ze de dag ervoor nog ergens anders spelen.
Zulke bands hebben vaak twee installaties hoor, als ze een opbouwen/spelen zijn er al vrachtwagens onderweg naar de volgende. Zeker als ze in korte tijd meerdere landen aandoen.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_60704816
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:27 schreef goudappel het volgende:

[..]

Ja nou ik doelde dus op de gehele transformatie van TT Circuit naar festival, dus incl het opbouwen van het podium enzo, en verder heeft idd een band als Maiden (of andere grote bands die in korte tijd veel touren) meerdere installaties en decors e.d. Zeker als ze op festivals spelen dan ben je vaak nog afhankelijk van een planning waar je zelf weinig invloed op heb qua opbouw e.d.
pi_60706684
Nog 6 nachtjes slapen en dan is het zo ver !
pi_60708308
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:20 schreef matjuhhh007 het volgende:
Nog 6 nachtjes slapen en dan is het zo ver !
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60709309
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:38 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Zulke bands hebben vaak twee installaties hoor, als ze een opbouwen/spelen zijn er al vrachtwagens onderweg naar de volgende. Zeker als ze in korte tijd meerdere landen aandoen.
Zou kunnen, maar ik zag ze al meteen na afloop met boxen slepen, betekent volgens mij dat de vrachtwagen al klaar stond om te vertrekken naar de volgende locatie. Dat klinkt toch erg als 1 installatie.

Die zooi is ook stervensduur, dus ik zie niet in waarom ze 2 installaties gebruiken. Met een beetje goede planning heb je aan 1 genoeg.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 augustus 2008 @ 17:35:47 #198
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_60710326
aangezien Maiden rondvloog met hun eigen vliegtuig met aan boord alle crew en apparatuur, lijkt het me niet dat ze 2 installaties hebben...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_60710347
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:50 schreef goudappel het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik zag ze al meteen na afloop met boxen slepen, betekent volgens mij dat de vrachtwagen al klaar stond om te vertrekken naar de volgende locatie. Dat klinkt toch erg als 1 installatie.

Die zooi is ook stervensduur, dus ik zie niet in waarom ze 2 installaties gebruiken. Met een beetje goede planning heb je aan 1 genoeg.
Denk dat dat echt niet te doen is hoor, 1 installatie, en waarschijnlijk ruimen ze gewoon altijd snel hun shit weer op, zullen ook wel afspraken over zijn met de plek waar ze spelen (en op festivals moet je wel snel alles opruimen). Maar ga maar na, ze spelen soms in een week tijd in 3/4 landen, dat is qua verplaatsten van personen nog wel te doen, maar al het materiaal? Plus nog afbreek op opbouw tijd er overal bij?
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:42:36 #200
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_60716571
* Whiskers gaat ook zaterdag
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')