Oeh ziet er gaaf uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:04 schreef bluemoon23 het volgende:
Reizen ze per vliegtuig naar Nederland ? vliegveld Eelde ligt 20 km verderop.
Lijkt me wel gaaf om de Ed Force One in het echt te zien, met Bruce Dickinson als Captain natuurlijk.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee, ik woon niet echt in de buurt van Eelde, ik bedoel dat het vliegveld zo`n 18 km van het TT-circuit afligt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:15 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ze schijnen inderdaad wel met dat vliegtuig rond te vliegen, woon je in eelde ofzo? Ik ga niet eerst naar eelde alleen om dat vliegtuig te zien. Fear of the dark is zooo gruwelijk.
Ik heb ze in Den Bosch gezien. Tot nu toe het beste concert waar ik ooit ben geweest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:20 schreef matjuhhh007 het volgende:
Zijn er al mensen van jullie eerder naar optredens van Maiden geweest? Hoe was dat?
DB was wel goed, maar jammer dat ze toen amper ouwe shit speelde. Het was goed, maar zeker niet het beste concert wat ik ooit heb gezien, dat gaat toch naar Foo Fighters, of Muse, of Metallica, of Velvet Revolver of of of ofquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb ze in Den Bosch gezien. Tot nu toe het beste concert waar ik ooit ben geweest.
Gebeurt meestal pas in de ochtend van het concert, dus als je daar om 5 uur komt en je verrekijker meeneemt kun je misschien wat zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Weet er iemand of ze al met de opbouw van podium e.d. bezig zijn? Is altijd wel leuk als voorpret om daar wat foto's van te zien...
Kamelot wel, genoeg tijd om daarna nog wat te drinken dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:25 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gaan jullie ook allemaal naar het voorprogramma? Ik kom pas later want als ik Within Temptation luister/zie is mn dag verpest. xD
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Kamelot wel, genoeg tijd om daarna nog wat te drinken dus
Mjah als het een show in een zaal is misschien, maar ze bouwen echt even niet in 10 uur tijd het TT Circuit om tot een volwaardig festivalterrein met open air podium en drink (en wellicht) eetstandjes enzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:18 schreef goudappel het volgende:
[..]
Gebeurt meestal pas in de ochtend van het concert, dus als je daar om 5 uur komt en je verrekijker meeneemt kun je misschien wat zien.
Kijk anders even in het boekje van Live after Death, daar staat zo'n schema in. Die standjes zullen er al staan en vast ook een deel van het podium, maar de complete licht- en geluidinstallatie en het decor worden diezelfde dag nog opgebouwd. Kan ook niet anders als ze de dag ervoor nog ergens anders spelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah als het een show in een zaal is misschien, maar ze bouwen echt even niet in 10 uur tijd het TT Circuit om tot een volwaardig festivalterrein met open air podium en drink (en wellicht) eetstandjes enzo
Zulke bands hebben vaak twee installaties hoor, als ze een opbouwen/spelen zijn er al vrachtwagens onderweg naar de volgende. Zeker als ze in korte tijd meerdere landen aandoen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:27 schreef goudappel het volgende:
Kijk anders even in het boekje van Live after Death, daar staat zo'n schema in. Die standjes zullen er al staan en vast ook een deel van het podium, maar de complete licht- en geluidinstallatie en het decor worden diezelfde dag nog opgebouwd. Kan ook niet anders als ze de dag ervoor nog ergens anders spelen.
Ja nou ik doelde dus op de gehele transformatie van TT Circuit naar festival, dus incl het opbouwen van het podium enzo, en verder heeft idd een band als Maiden (of andere grote bands die in korte tijd veel touren) meerdere installaties en decors e.d. Zeker als ze op festivals spelen dan ben je vaak nog afhankelijk van een planning waar je zelf weinig invloed op heb qua opbouw e.d.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:27 schreef goudappel het volgende:
[..]
Kijk anders even in het boekje van Live after Death, daar staat zo'n schema in. Die standjes zullen er al staan en vast ook een deel van het podium, maar de complete licht- en geluidinstallatie en het decor worden diezelfde dag nog opgebouwd. Kan ook niet anders als ze de dag ervoor nog ergens anders spelen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:20 schreef matjuhhh007 het volgende:
Nog 6 nachtjes slapen en dan is het zo ver!
Zou kunnen, maar ik zag ze al meteen na afloop met boxen slepen, betekent volgens mij dat de vrachtwagen al klaar stond om te vertrekken naar de volgende locatie. Dat klinkt toch erg als 1 installatie.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zulke bands hebben vaak twee installaties hoor, als ze een opbouwen/spelen zijn er al vrachtwagens onderweg naar de volgende. Zeker als ze in korte tijd meerdere landen aandoen.
Denk dat dat echt niet te doen is hoor, 1 installatie, en waarschijnlijk ruimen ze gewoon altijd snel hun shit weer op, zullen ook wel afspraken over zijn met de plek waar ze spelen (en op festivals moet je wel snel alles opruimen). Maar ga maar na, ze spelen soms in een week tijd in 3/4 landen, dat is qua verplaatsten van personen nog wel te doen, maar al het materiaal? Plus nog afbreek op opbouw tijd er overal bij?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:50 schreef goudappel het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik zag ze al meteen na afloop met boxen slepen, betekent volgens mij dat de vrachtwagen al klaar stond om te vertrekken naar de volgende locatie. Dat klinkt toch erg als 1 installatie.
Die zooi is ook stervensduur, dus ik zie niet in waarom ze 2 installaties gebruiken. Met een beetje goede planning heb je aan 1 genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |