Dat is waar ja, maar het lijkt me ook wel eens leuk om op kantoor door hem over de tafel te worden gelegd!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:54 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Vanavond zie je hem toch weer en je hebt hem het hele weekend voor jezelf![]()
"Ja, het is een nieuwe methode. Er is een vrijwilligster nodig om in een regelmatig ritme de stevigheid van de muur te testen. DrsPoema meldt zich aan? Hoe onverwachtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:56 schreef DrsPoema het volgende:
Eens vragen aan mijn baas of de muren nog wel in orde zijn misschien?
over minuutmoetik een ding van 80 kilo naar boven tillen met een collega.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:57 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hee Alex, hebben ze je gemangeld vandaag?
Pff, dat klinkt niet echt lekker nee, sterkte!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
over minuutmoetik een ding van 80 kilo naar boven tillen met een collega.
wish me luck
Mijn vriend is stukadoor, dus die zou best een klusje er bij kunnen gebruiken!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Ja, het is een nieuwe methode. Er is een vrijwilligster nodig om in een regelmatig ritme de stevigheid van de muur te testen. DrsPoema meldt zich aan? Hoe onverwacht."
Ja, dat snap ik, maar er moet uiteraard nog wel een smoesje bij waarom jij daar vervolgens bij moet zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:03 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mijn vriend is stukadoor, dus die zou best een klusje er bij kunnen gebruiken!vandaar die muren dus!
Echtscheidingen en hoe kinderen altijd voor galg en rad opgroeien bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:05 schreef Leonilein het volgende:
Haha ik was ook even pleite, ik ben in andere fora tekeer gegaan over dingen waar ik even lekker over tekeer wilde gaan
Voor de morele ondersteuning natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar er moet uiteraard nog wel een smoesje bij waarom jij daar vervolgens bij moet zijn.
Ja aso's zijn het, al die egocentrische individualisten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Echtscheidingen en hoe kinderen altijd voor galg en rad opgroeien bijvoorbeeld.
Om hem te helpen zijn emotionele balans te bewaren?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Voor de morele ondersteuning natuurlijk!
Tuurlijk wel. Je hebt je tentamen gehaald, dus mag je best een half uurtje pauze nemen. Toch?quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
ik heb al vanaf 11 uur pauze genomen
Maar ik zal hier dan nog wel even blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |