Werkgerelateerde meetings in de bezemkast zeker?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klinkt bekend. De helft hier is weggeroepen naar "meetings" buiten de deur. Ze zeggen dat het werkgerelateerde meetings zijn, dat wel.
Ik denk dat dan om half elf roepen "ik ben de rest van de dag weg" wat optimistisch en vooral oncomfortabel isquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:50 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Werkgerelateerde meetings in de bezemkast zeker?
Haha, en het leukste is als je er dan ook nog een bijdehante opmerking over maakt, dan weten ze helemaal niet meer waar ze het moeten zoeken!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef excited het volgende:
[..]
Heb er zojuist een paar betrapt bij het koffiezetapparaat
Altijd leuk als mensen elkaar op staan te geilen en er dan ineens achterkomen dat er iemand staat te kijken
Sommige bezemkasten zijn groot hoor!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat dan om half elf roepen "ik ben de rest van de dag weg" wat optimistisch en vooral oncomfortabel is.
Dat zal dan wel lekker ruiken!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:50 schreef excited het volgende:
[..]
Helaas wel ja.. Maar goed, dan had ik wss weer de hele dag met een bobbel in de broek rondgelopen
Hier zijn ze van het type "Je kan er met z'n tweëen in staan. Als je heel veel van elkaar houdt."quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Sommige bezemkasten zijn groot hoor!het ligt er maar aan waar je werkt!
Een grijns op het gezicht is meestal al voldoende om mensen een rood hoofd te laten krijgenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:52 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, en het leukste is als je er dan ook nog een bijdehante opmerking over maakt, dan weten ze helemaal niet meer waar ze het moeten zoeken!
...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:56 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat zal dan wel lekker ruiken!de volgende keer maar een pamper omdoen dan!
Haha, het is altijd leuk om een machtsmiddel te hebben!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:56 schreef excited het volgende:
[..]
Een grijns op het gezicht is meestal al voldoende om mensen een rood hoofd te laten krijgen
De dame in kwestie loopt me nu al de hele tijd uit de weg te gaan
Daar kan je je wel een vrijdagje mee vermaken dus?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:56 schreef excited het volgende:
De dame in kwestie loopt me nu al de hele tijd uit de weg te gaan
Ach, echte liefde overwint alles toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hier zijn ze van het type "Je kan er met z'n tweëen in staan. Als je heel veel van elkaar houdt."
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Die bobbel aan de achterkant van je broek natuurlijk!
Ja. Zoals de hotelrekening omdat zes uur in een bezemkast staan toch mogelijk niet zo spannend is als het op het eerste gezicht lijktquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, echte liefde overwint alles toch?
Je kunt denk ik dan beter gewoon eventjes je collega mee naar huis nemen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Zoals de hotelrekening omdat zes uur in een bezemkast staan toch mogelijk niet zo spannend is als het op het eerste gezicht lijkt.
Behalve als je je vrouw thuis hebt zittenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:10 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je kunt denk ik dan beter gewoon eventjes je collega mee naar huis nemen!
Of in ieder geval je bezemkastgebruik beperken tot vluggertjes en het opslaan van schoonmaakmiddelenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:10 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je kunt denk ik dan beter gewoon eventjes je collega mee naar huis nemen!
Tja, dat kan een probleempje worden inderdaad, dan maar in de auto!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Behalve als je je vrouw thuis hebt zitten
Goeiemiddagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:06 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mooi zo, ben je alweer ietsje opgeknapt vandaag?
Goeiemiddag Litphoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goedemorgen Poemie en tink. In ieder geval langer deze keer
.
En daarbij is er in elk kantorencompex wel een kamertje niet in gebruik!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of in ieder geval je bezemkastgebruik beperken tot vluggertjes en het opslaan van schoonmaakmiddelen.
Ben ook ooit bijna betrapt op de werkvloer in de koffiekamerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef excited het volgende:
[..]
Heb er zojuist een paar betrapt bij het koffiezetapparaat
Altijd leuk als mensen elkaar op staan te geilen en er dan ineens achterkomen dat er iemand staat te kijken
Yep bij mij veel kantoorruimte met o.a. bed/bankquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:22 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
En daarbij is er in elk kantorencompex wel een kamertje niet in gebruik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |