lijk me echt niet fijn, word liever 70 ofsoquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:35 schreef Sanderrrr het volgende:
17 oktober 2089, dan zou het betekenen dat ik de leeftijd van 100 jaar heb bereikt.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:48 schreef Mikkie het volgende:
De dag dat ik met Jojoortje in bed lig.
En wat ga je dan voor stoute dingen doen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef SharQueDo het volgende:
De dag dat er een grote EMP of zonnestorm komt waardoor alle electronica voor maanden lang wordt plat gelegd over de hele wereld.
Lachen om de chaos die dan ontstaat overal, en bij kaarslicht bbqen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:13 schreef Cneel het volgende:
[..]
En wat ga je dan voor stoute dingen doen?
Beeeetje voorspelbaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:15 schreef PICHT het volgende:
Dat pasen en pinksteren op één dag valt.
Vergeet geen gasmasker voor asbest en co hé.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
9/11, dat vond ik wel erg indrukwekkend. Was er toen wel optijd bij, maar dan ga ik er een extra goed voor zitten. Misschien zou ik dan wel een hotel boeken met uitzicht op het WTC
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
9/11, dat vond ik wel erg indrukwekkend. Was er toen wel optijd bij, maar dan ga ik er een extra goed voor zitten. Misschien zou ik dan wel een hotel boeken met uitzicht op het WTC
toppunt van een ramptoerist !quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
Met een krat bier en chips en dip erbij.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
Die dag bestaat niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef Chewy86 het volgende:
De dag dat bewezen word dat er geen God of iets soortgelijks kan bestaan.
Of dat verklaard word hoe Alles is begonnen.
dat zou geweldig zijn. Ff hard alle gelovigen uitlachen en alle oorlogen en bende die er van is gekomen door HUNquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef Chewy86 het volgende:
De dag dat bewezen word dat er geen God of iets soortgelijks kan bestaan.
Of dat verklaard word hoe Alles is begonnen.
Woodstock is populairquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
16 Augustus 1969 in Bethel, NY.
Anders afgelopen zaterdag..
ik zou gaan waarschuwen(okee niet slim ik ben Marokkaan dus guantanamo voor mijquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
Nou Fles, jij je zin.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom kiest vrijwel iedereen dagen met belangrwekkend wereldnieuws?![]()
In plaats van persoonlijke hoogtijdagen?
Ik had toen zooooo'n kater, enige dat ik die dag dacht: goddank is de vergadering uitgesteld.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
dat was mijn gedachte ook. Ik heb dan ook een zeer persoonlijke dag voor mij gekozen (eerdere post: 23-10-2007)quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom kiest vrijwel iedereen dagen met belangrwekkend wereldnieuws?![]()
In plaats van persoonlijke hoogtijdagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |