Die rolstoel achter het invulvakje maakt het ook wel mooi afquote:
OMGquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:59 schreef Joachim het volgende:
[..]
Die rolstoel achter het invulvakje maakt het ook wel mooi af
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:40 schreef Muck het volgende:
toen ik de TT las had ik echt iets van:
moest gelijk denken aan het bejaardenhuis waar ik gewerkt heb,
Daar was de code van de gesloten afdeling 4711
Boven het kastje hing een ingelijst etiket van het gelijknamige parfum, zodat bezoekers er gewoon uit konden. Die demente bejaarden hadden dat helemaal niet door
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Van maart 2007 (Marktplaats met z'n wingdings), maar nog steeds leuk:
[ afbeelding ]
(heb ik nu gewonnen? Of zijn er ergere voorbeelden...?)
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:16 schreef Nepthys het volgende:
Zoiets als dit is pas leuk. In plaats van letters krijg je een hoop plaatjes van leuke beestjes waar je dan bepaalde van moet aanklikken.
Vindt dezenog wat leukerquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:16 schreef Nepthys het volgende:
Zoiets als dit is pas leuk. In plaats van letters krijg je een hoop plaatjes van leuke beestjes waar je dan bepaalde van moet aanklikken.
Geniaal verzonnen! Dit komt ook steeds vaker, omdat robots steeds beter worden in het lezen van de beveiligingscodes... Mijn PHPbb-forum werd platgespamt door robots die er gewoon doorheen kwamen namelijk...quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:40 schreef Muck het volgende:
toen ik de TT las had ik echt iets van:
moest gelijk denken aan het bejaardenhuis waar ik gewerkt heb,
Daar was de code van de gesloten afdeling 4711
Boven het kastje hing een ingelijst etiket van het gelijknamige parfum, zodat bezoekers er gewoon uit konden. Die demente bejaarden hadden dat helemaal niet door
[ afbeelding ]
Ik zie er maar één.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:00 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar hun definitie van hot is soms wel wat discutabel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |