"Als zij zich daar toch goed bij voelt"-reactiesquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Want? je eigen dochter wilt als dier behandeld worden? Denk niet dat je daar als ouder erg blij mee bent
Waarom niet? Kun je dat uitleggen? Waarom zou je geen trotse ouder kunnen zijn? Op welke manier wordt dat onmogelijk gemaakt? Hoe zou het anders moeten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:22 schreef dubidub het volgende:
[..]
"Als zij zich daar toch goed bij voelt"-reacties
flikker toch op, je kunt jezelf toch geen trotse ouder noemen als je je dochter aan de ketting thuis ziet komen.
Zou ik niet op rekenen....quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, over een jaartje of 2 is ze wel weer over deze puberale fase heen.
Komt het dan echt bij niemand op dat ze dit zelf wil?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef marcel-o het volgende:
met wat normale kleding ziet die chick er best aardig uit geloof k
jammer dat ze zich zo laat vernederen door die man in black
Je kunt het altijd zijn, maar in deze zaak lijkt t me sterk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom niet? Kun je dat uitleggen? Waarom zou je geen trotse ouder kunnen zijn?
Openbaar vervoer is dus alleen openbaar zolang iemand aan jouw subjectieve smaak voldoet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:28 schreef Mikkie het volgende:
En terecht. Kutgothics. Ze willen zo graag 'zichzelf zijn'. Prima, doe dat maar in je eentje op de fiets.
Zij noemt zich een dier en dieren zijn niet toegelaten, opgelost.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is dus alleen openbaar zolang iemand aan jouw subjectieve smaak voldoet?
Ik weet niet of het zo sterk is. Mezelf zie ik ook nog wel eens aangelijnd lopen. Zo heb ik wel meer van dat soort dingen.. Als ouder zou ik trots zijn wanneer mijn kinderen hun leven leven zoals ze dat zelf willen zonder zich al te druk te maken om uiterlijke schijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je kunt het altijd zijn, maar in deze zaak lijkt t me sterk.
Voorspelbare reactie, +1
Waaruit blijkt dat dieren niet zijn toegelaten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Zij noemt zich een dier en dieren zijn niet toegelaten, opgelost.
Mijn honden mogen gewoon de bus in hoor, op een roze kaart als ze niet op schoot blijven(wat lastig wordt met de groterequote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef tonks het volgende:
[..]
dat vind ze zelf..quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar dit was niet in nederland dus ik weet niet hoe die regels daar zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn honden mogen gewoon de bus in hoor, op een roze kaart als ze niet op schoot blijven(wat lastig wordt met de grotere).
Dus eigenlijk had ze voor gereduceerd tarief in de bus gemogen zelfs als je deze stelling wilt handhaven....
dan nog blijft ze een persoon ook al zegt ze dat ze een vliegtuig is..quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar dit was niet in nederland dus ik weet niet hoe die regels daar zijn
Maar zelfs als je dat dan stelt, dan is het ook nog een feit dat haar "baasje" ook geweigerd werd. Die chauffeur is gewoon een kortzichtige xenofobe eikel dus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:44 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dan nog blijft ze een persoon ook al zegt ze dat ze een vliegtuig is..
rare mensen mogen ook de bus in
ja, dat denk ik ook, want denk niet dat ze hem hebben uitgelegd hoe hun relatie in elkaar steekt en daarna geweigerd zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar zelfs als je dat dan stelt, dan is het ook nog een feit dat haar "baasje" ook geweigerd werd. Die chauffeur is gewoon een kortzichtige xenofobe eikel dus.
Ik denk eigenlijk niet dat ze daar ooit de kans voor hebben gekregen..quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:49 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja, dat denk ik ook, want denk niet dat ze hem hebben uitgelegd hoe hun relatie in elkaar steekt en daarna geweigerd zijn.
Njah.. Je zegt eigenlijk zelf ook al dat het nergens op slaat wat die chauffeur doet.. Waarom zouden ze niet mogen klagen? Openbaar vervoer is voor iedereen die een kaartje koopt. Tenzij er gevaar of hinder ontstaat zie ik geen redenen af te wijken van dat beleid..quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Opzich is het wel een toffe actie om er zo bij te lopen, maar ik vind het dan weer wel een enorme zeik-reactie als hond en baas zich beklagen over discriminatie als zij het OV niet in mogen. Opzich is dat natuurlijk ook wel zo maar ik vind niet dat je daar over moet vallen als je je zo uitdost, dat is juist de lol die je aan zo'n provocerend spel kunt ontlenen.
Natuurlijk mogen ze klagen, ik zeg alleen dat ik dat een beetje jammer vind. Het doet afbreuk aan het dwarse imago dat je met zo'n outfit uitstraalt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef Alicey het volgende:
Njah.. Je zegt eigenlijk zelf ook al dat het nergens op slaat wat die chauffeur doet.. Waarom zouden ze niet mogen klagen? Openbaar vervoer is voor iedereen die een kaartje koopt. Tenzij er gevaar of hinder ontstaat zie ik geen redenen af te wijken van dat beleid..
Maar wellicht doen ze het niet om dwars te zijn of een dwarse uitstraling te hebben? Al kan ik me wel voorstellen dat het zo over komt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze klagen, ik zeg alleen dat ik dat een beetje jammer vind. Het doet afbreuk aan het dwarse imago dat je met zo'n outfit uitstraalt.
maar daar doen ze het hoogstwaarschijnlijk niet omquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze klagen, ik zeg alleen dat ik dat een beetje jammer vind. Het doet afbreuk aan het dwarse imago dat je met zo'n outfit uitstraalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |