quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'Gothic hond' mag de bus niet in
Und jetz auch auf dem FP
Wat een stel inderdaad maar om ze daarom de toegang tot de bus te ontzeggen is inderdaad regelrechte discriminatie. Wat is het volgende? je bent neger dus je mag de bus niet in of je bent moslim dus je mag de bus niet in? Valt allemaal onder het zelfde rijtje. Flink straffen die buschaffeur.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Discriminatie![]()
Wat een stel
eh jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:21 schreef DroogDok het volgende:
Pff, belachelijk dat ze de bus niet inmogen natuurlijk.
Maar is dat discriminatie?
Hmmm, die ketting kan natuurlijk wel als wapen gebruikt worden, om de bus te gijzelen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:58 schreef Darkillustria het volgende:
De reinste discriminatie![]()
Dan kunnen ze net zo goed niemand meer de bus inlaten. Iedereen heeft wel wat.
En wat betreft het stel. Het zou niks voor mijn zijn aan zo'n ketting te lopen als een soort van huisdier/slaaf.
Maar goed ik heb niks tegen goths of hoe jullie het dan ook willen noemen.
Vind de kleding en al het metaal erg mooi.
Ieder zijn smaak en ieder zijn ding hoor.
En als echte ouder denk je dan, " Ik ben blij dat ze zindelijk geworden is."quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:40 schreef Jo0Lz het volgende:
WTF.
Het zal je dochter maar wezen.Zit je jezelf je hele leven voor je kop te slaan, en je af te vragen waar het nou misging...
Ach ja, goeie ouwe tijd. Achterin de bus de uitzending van Vara's vuurwerk besprekenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Achterin de bus met die gothics.
Vroeger ging dat ook best aardig.
Als je het mij vraagt (en gelukkig doet niemand dat)quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:10 schreef Thorical het volgende:
[..]
En als echte ouder denk je dan, " Ik ben blij dat ze zindelijk geworden is."
Je kan de bus er misschien mee vast zetten, maar gijzelen dat weet ik nog niet!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:00 schreef H-enki het volgende:
[..]
Hmmm, die ketting kan natuurlijk wel als wapen gebruikt worden, om de bus te gijzelen.
Bovendien is het best handig om een paar van dat soort mensen in je bus te hebben als het hard gesneeuwd heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je kan de bus er misschien mee vast zetten, maar gijzelen dat weet ik nog niet!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien is het best handig om een paar van dat soort mensen in je bus te hebben als het hard gesneeuwd heeft.
Hoezo is dat laatste jammer? Er van uitgaande dat zij dat zelf wil is er niets mee. Die buschauffeur, daar is wat mis mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef marcel-o het volgende:
met wat normale kleding ziet die chick er best aardig uit geloof k
jammer dat ze zich zo laat vernederen door die man in black
Want?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:40 schreef Jo0Lz het volgende:
WTF.
Het zal je dochter maar wezen.Zit je jezelf je hele leven voor je kop te slaan, en je af te vragen waar het nou misging...
Want? je eigen dochter wilt als dier behandeld worden? Denk niet dat je daar als ouder erg blij mee bentquote:
Wanneer zij daar een gelukkig leven in vindt, wat heb je als ouder dan nog te klagen? Ze is er verder niemand mee tot last.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Want? je eigen dochter wilt als dier behandeld worden? Denk niet dat je daar als ouder erg blij mee bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |