Lekker 2 uur in een stil hangend touw bungelen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:43 schreef Leprachaun het volgende:
Godverdomme man, Apenkooi! Het mooiste wat er was!!!
Zijn er ook gymleraren die van gym houden dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef Mhjoezick het volgende:
Mijn gymleraar probeerde btw altijd de meisjes in mijn klas te versieren.
scherp..quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Zijn er ook gymleraren die van gym houden dan?
Maar dat was voor Bokito ontsnapte...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:43 schreef Leprachaun het volgende:
Godverdomme man, Apenkooi! Het mooiste wat er was!!!
Beetje mijn Usericon jattenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
De druip sloten hebben op school altijd geluk met die maandelijkse menstruatie.
Ik was het type die de groepjes juist moest makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:32 schreef Bastard het volgende:
Gym, verschrikkelijk was dat.. kreeg een 6 voor de moeite. Ik was het type dat niet werd uitgekozen als er groepjes werden gemaakt.
Jump? run bitch RUUNNNN!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
You gotta jump, if the popo is chasin' ya'll
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:06 schreef DuTank het volgende:
Van de S tot de J, dubbel A, K!!!!! Magk asjeblief een dubbele wodka?![]()
Ik doe wel gewoon altijd mee met gym, mensen die dat niet doen zijn echt kk dik en mietjes..
Ik deed dat hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:06 schreef junkiesietze het volgende:
niemand die ook reageert op het mp3tje
Kansloze luiquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:36 schreef junkiesietze het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)roermond_cover).html
Aaahaaaightquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
You gotta jump, if the popo is chasin' ya'll
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |