Ben jij zo'n kampjostie die alleen de TT leest?quote:
quote:Je kunt vanaf 10 euro al meedoen. Natuurlijk steun je hier ook meteen FOK! nog eens mee.
Hehe, lees hieronderquote:
Deoquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ben jij zo'n kampjostie die alleen de TT leest?
http://www.fok.nl/adplanner/
[..]
De druip sloten hebben op school altijd geluk met die maandelijkse menstruatie.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Bij mij waren de meiden in de klas altijd ''ongesteld''
Alsof je dan aan de kant mocht zitten. Meedoen moest jequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
De druip sloten hebben op school altijd geluk met die maandelijkse menstruatie.
Die smoes kon je ook niet elke keer gebruiken. Het viel een beetje op als je 2 keer per week ongesteld wasquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat het freaking saai was. Wij deden òf honkbal (buiten) of voetbal (binnen). Dat wordt saaiquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:11 schreef Mhjoezick het volgende:
Waarom niet, jezus luie flikkers het is toch niet erg om tussen wiskunde en frans door even een balletje te trappen of om een potje te basketballen.
Nee op een bankje blijven zitten omdat je zogenaamd 'ongesteld' bent is niet saaiquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat het freaking saai was. Wij deden òf honkbal (buiten) of voetbal (binnen). Dat wordt saai
Barbyquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat het freaking saai was. Wij deden òf honkbal (buiten) of voetbal (binnen). Dat wordt saai
Klopt, dan kun je anderen uitlachenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:27 schreef Mhjoezick het volgende:
[..]
Nee op een bankje blijven zitten omdat je zogenaamd 'ongesteld' bent is niet saai
Dat mag niet meerquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:43 schreef Leprachaun het volgende:
Godverdomme man, Apenkooi! Het mooiste wat er was!!!
Lekker 2 uur in een stil hangend touw bungelen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:43 schreef Leprachaun het volgende:
Zijn er ook gymleraren die van gym houden dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef Mhjoezick het volgende:
Mijn gymleraar probeerde btw altijd de meisjes in mijn klas te versieren.
scherp..quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Zijn er ook gymleraren die van gym houden dan?
Maar dat was voor Bokito ontsnapte...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:43 schreef Leprachaun het volgende:
Beetje mijn Usericon jattenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik was het type die de groepjes juist moest makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:32 schreef Bastard het volgende:
Gym, verschrikkelijk was dat.. kreeg een 6 voor de moeite. Ik was het type dat niet werd uitgekozen als er groepjes werden gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |