BROODJE SHOARMA!!!! MET SAUS!!!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:44 schreef Bayswater het volgende:
Je hebt een Shoarmazaak?
had je geen emmer met water?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klacht: ik moet een nieuwe afstandsbediening kopen en iemand heeft daarna over mijn vest gelopen waardoor hij echt te smerig is.
Beginnen ze te spelen....quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:36 schreef Urquhart het volgende:
De jostiband...nog zoiets!
...Overladen met geschenken, daarom zijn ze niet zo vlug...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:35 schreef Hephaistos. het volgende:
Zwaar irritant ja. Helemaal als ze ook nog eens dat stemmetje van Teeuwen na gaan doen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:17 schreef Bolter het volgende:
Een vriend van mij doet ook altijd cabaretiers na. En soms jat ie zelfs de grappen van Fokke&Sukke. En als je dit leest, je weet wie je bent
Almerequote:Op zondag 27 januari 2008 10:29 schreef snorfiets het volgende:
Ik ken iemand en die deed ineens zomaar christina aguelera na, zo met de kont schudden
Hans Teeuwen heeft ook een stukje met Shoarma: Leuke dingen om te doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:39 schreef NED het volgende:
[..]
Dat is niet van Hans Teeuwen, die is van Najib
Geweldigquote:
Je doet het zelf ook, lul.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik lag afgelopen nacht een keer op tijd in bed (half 12 - 12 uur), komen er ineens van die grapjassen voor mijn huis staan die belachelijk slecht Hans Teeuwen gaan imiteren. En dan niet 1 fragment maar het ene fragment na het ander, zelfs op volgorde van de show (dat dan weer wel).
ja dat weet ikquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:17 schreef Bolter het volgende:
Een vriend van mij doet ook altijd cabaretiers na. En soms jat ie zelfs de grappen van Fokke&Sukke. En als je dit leest, je weet wie je bent
Liggend kun je schijte maar 't is beter als je zitquote:Op zondag 27 januari 2008 22:08 schreef Roi het volgende:
PIJN-BOOM-PIT
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap überhaupt niet wat die hele volksstammen leuk vinden aan Hans Teeuwen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |