alsjeblieft zeg....quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:14 schreef MadMarine het volgende:
of dus toch maar weer Jack Nickleson?
Omdat Nolan zelf aangaf dat het sterven van The Joker juist hét punt was dat hem tegenstond aan Batman '89. The Joker zou wat hem betreft terugkomen in een eventuele derde film.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:16 schreef sieb het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat ie niet doodgaat in dit deel? In de vorige batman reeks deed hij ook maar 1 keer mee.
Maar ik vind Josh Hartnett wel wat weghebben van heath. Dus hij misschien.
De laatste was de beste van allemaal!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:17 schreef captainkid het volgende:
Die laatste Batman film was schijt trouwens.
Maar ik zie Jim Carrey wel als nieuwe Joker.
Carrey als de Joker...ga je mond wassen man. En Batman Begins was ge-ni-aalquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:17 schreef captainkid het volgende:
Laatste Batman schijt? Jim Carrey als Joker? Volgens mij begrijp je niet helemaal welke weg ze zijn ingeslagen met de nieuwe Batman films. Ten tweede, Jim Carrey is al eens The Riddler geweest in Batman Forever.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:17 schreef captainkid het volgende:
Toffe keus die is erg charming.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:41 schreef Posdnous het volgende:
Batman Begins was inderdaad ruk. Weg Batman sfeer, hallo standaard actiefilmpje met toevallig een superheld er in.
Joker zou in deel drie zowiezo enkel als ondersteunende rol terug komen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:48 schreef Blaxje het volgende:
Niemand. Ik zie Nolan een deel drie schrappen. Hij heeft een hekel aan vervangende acteurs en in dit opzicht zie ik het ook niet gebeuren dat The Joker in deel drie door iemand anders gespeeld zal worden.
Wellicht dat ze de aandacht kunnen vestigen op Eckhart, die in deel drie Two-Face zal spelen.
Dan heb je blijkbaar nooit The Dark Knight Returns gelezen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:41 schreef Posdnous het volgende:
Batman Begins was inderdaad ruk. Weg Batman sfeer, hallo standaard actiefilmpje met toevallig een superheld er in.
Die waren gewoon erg slecht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:49 schreef Hankster het volgende:
[..]![]()
Ja, want Forrever en Batman & Robin hadden zoveel 'echte' Batman sfeer![]()
Ik heb liever wat speciaals dan een standaard actiefilmpje. Zelfs het verhaalverloop was precies hetzelfde als de gemiddelde b-film.quote:Hell, zelfs de Burton films hadden op aardig wat punten to-taal niets met de comics te maken
Neen, Nolan en Bale zijn helden in hoe ze de serie hebben gered
Verhaalverloop van een gemiddelde b-filmquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:53 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb liever wat speciaals dan een standaard actiefilmpje. Zelfs het verhaalverloop was precies hetzelfde als de gemiddelde b-film.
Nee jij bent kennelijk lekker veel gewend.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:54 schreef Hankster het volgende:
[..]
Verhaalverloop van een gemiddelde b-film
Wat een kenner zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |