quote:Op maandag 28 januari 2008 00:57 schreef Grobbel het volgende:
Ik hoop binnenkort van Hatert naar de binnenstad van Nijmegen te verhuizen, dus dan moet je tegen die tijd maar een keer een gil geven als je een slaapplek zoekt, skippy.
Nachtbussen zijn ook zooo gaar. Vol gepropt met 17-jarige sukkeltjes die aan iedereen moeten laten zien hoeveel testosteron ze hebben door te gaan blowen in de bus en ruzie te zoeken met iedereen. En dan heb ik het nog niet eens over het vaste dronken pubertje wat er niet mee kan omgaan en alles onder kotstquote:Op maandag 28 januari 2008 00:54 schreef AMDB het volgende:
Taxi van Arnhem Willemsplein naar Elst Station kost al zo'n 24 euro, waren gelukkig met 4 man, dus nog maar 1euro duurder dan de nachtbus, maar toch 10x zo snel
Jep, zeker de Elst wannabe's, wat een tough guys zijn het meestal. Allemaal weer vriendjes van m'n broertje enzo, ben blij dat ik er niet meer woon (behalve in het weekend dan^^). Gelukkig rijd er ook een trein, die is wat minder gevuld met sukkels en wat sneller dan de bus, en niet zo vertiefd duur als die bus.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nachtbussen zijn ook zooo gaar. Vol gepropt met 17-jarige sukkeltjes die aan iedereen moeten laten zien hoeveel testosteron ze hebben door te gaan blowen in de bus en ruzie te zoeken met iedereen. En dan heb ik het nog niet eens over het vaste dronken pubertje wat er niet mee kan omgaan en alles onder kotst
Fietsen
quote:Concertkaartjes worden binnenkort bij opbod verkocht via veilingen op internet. Dat verwachten deskundigen in de muziekbranche. In de Verenigde Staten en Groot-Brittannië is deze methode al succesvol.
De veiling van kaartjes gaat in ons land mogelijk al dit jaar in. De muziekwereld en fans houden rekening met een verdubbeling van de prijzen. ,,Artiesten merken dat concertkaarten op de zwarte markt het dubbele of meer opbrengen,’’ aldus concertorganisator Mojo Concerts. ,,Van dat extra geld zien zij niets terug en dat steekt. Zo’n veiling kan hier ook. De artiest bepaalt.’’
Concertkaarten worden nu verkocht via de kassa van de zalen, postkantoren en internetsites. Op sites als Marktplaats vragen bezitters van kaartjes voor uitverkochte concerten doorgaans meer geld dan zij zelf hebben betaald.
Naar verwachting gaan de veilingen van ‘eerstehands kaartjes’ straks om de meest luxe, beste plaatsen bij concerten van grote sterren. Managementbureau The Entertainment Group, dat onder meer de concertreeks Symphonica in Rosso organiseert: ,,Wie wil die superplek bij het concert van je leven van bijvoorbeeld de Eagles of Led Zeppelin nu niet? Mensen hebben daar extra geld voor over. In Amerika vindt iedereen dat normaal.’’
In de VS veilden Madonna, Coldplay, Bon Jovi en Roger Waters de beste plaatsen in de concertzaal. De heropgerichte Australische band INXS experimenteerde vorig jaar in de VS met een veiling van alle concertkaarten van zijn tournee. De verkoop voor een show in Santa Barbara begon op één dollar per ticket, de hoogst betaalde prijs was 230 dollar. Vooral buitenlandse artiesten op doorreis kiezen voor verkopen bij opbod, voorspelt zanger Guus Meeuwis.
Dat is zo'n uitzuiger die best de kaartjes voor goede plaatsten flink wil verhogen omdat 'ie het z'n "fans gunt"quote:Op maandag 28 januari 2008 15:25 schreef lienelien het volgende:
Wat heeft Guus Meeuwis daar nou weer mee te maken..
quote:The Zutons commence recording third album in LA
The Zutons have gone into Sunset Sound Studios in LA with producer George Drakoulias (The Black Crowes/Primal Scream/Tom Petty) to commence recording their third album. The as yet untitled album is the follow-up to the multi platinum selling albums Who Killed The Zutons? (2004) and Tired Of Hanging Around (2006) and is due for release in the Spring.
Baron pakquote:Op maandag 28 januari 2008 23:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik weet nog niet of ik voor de carnaval ga. Ik heb wel laatst bij een tweedehands winkeltje een soort van pak gekocht die de barron ook altijd aan heeft bij Bassie & Adriaan
How ever, er is nog geen carnaval geweest voor mij waarbij ik geen spijt heb gekregen van bepaalde acties en in Arnhem is zaterdag ook iets leuks.
Moeilijk, moeilijk...
Jep, toch wel, Valom, gaan gewoon heel veel bekenden van mij heen. Al hou ik niet van de opgefokte sfeer die daar hangt. Bemmel weet ik niet waar ik heen ga, is iets wat een vriend van me zei, ik volg wel. Met de 16- meisjes is het afgelopen, laatste keren dat ik daar was controleerden ze bij iedereen ID, zelfs als je er uit zag als 35quote:Op maandag 28 januari 2008 23:51 schreef -skippybal- het volgende:
Toch niet naar de Tent he?
Allemaal kampers, boeren en van god los zijnde meisjes onder de 16
Mosh pitten is toffer dan polonaises lopenquote:Nu de Goudvishal haar deuren gesloten heeft is er een punk-gat gevallen in Arnhem maar geen nood; wij gooien dat gat wel even dicht! Drie keiharde gruizige punkhardcore bands voor de echte liefhebbers! Karel Anker en de Joden..... wat een rare naam hebben deze manen gekozen, veel weten we niet over deze band behalve dat de Amsterdammers hardcore uit de spaekers laten gieren als een dolleman! Wat een ontzettend harde band! dit mag je niet missen! Ook The Sausage party is enigsinds onvindbaar op het internet maar dat mag de pret niet drukken. De songs die we gehoord hebben zijn vet! Duidelijk niet onbekend; The Vlerken! Uit ons eigenste Arnhem! Lekker punk!
Tis wel 1 aprilquote:Op maandag 28 januari 2008 21:38 schreef -skippybal- het volgende:
Groupies, kom maar uit uw holen!
We Are Scientists in Rotown op 1 April. VVK 30 Januari blabla. 10 eurootjes
En nu niet gelijk weer tig foto's van die Keith neer pleuren
Godverdomme wat een kankeronzin. Handelaren shizzle aanpakken? Nee! Dat kost ons geld! We zijn al zo arm, aaah! En Mojo moet helemaal zn bek houden, door hun monopoie is het hier onnodig duur gewordenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hopelijk gaan kleinere bands niet mee met deze onzin die als iets goeds wordt gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |