Hier ook niet Jewscky, ook 023quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:05 schreef Jewscky1 het volgende:
Zou er iemand even een berichtje kunnen geven of ,er bij jullie wel streams zijn? 023 niet
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:58 schreef Inq. het volgende:
Even een berichtje van een lurkster. Volg vrijwel alles, maar houd al een jaar vol hier níet te gaan reageren, omdat ik toch echt heus zeker weten 100% héél binnenkort ga stoppen met het volgen van de kooizooi..yeah right
Hierbij ontlurk ik mezelf dus alsnog maar![]()
Hoort denk ik niet geheel volgens de regels in de COS, maar weet even zo snel niet waar anders en ik verbaasde me over het bericht in de TV gids online dat er bij DGK staat dat Lieke vanavond (in de uitzending dus) definitief de kooi gaat verlaten?!
Zouden ze het live uitzenden..maar da's raar toch? Of zou het gewoon foutje van de gids zijn?
Bron: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6819734
Inderdaad, Flens had zeker een para-brother momentje waardoor heel Eemnes zonder stroom zit nu.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
Er is een storing in Eemnes. Niemand heeft momenteel streams.
geen streams, geen lieke!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
Er is een storing in Eemnes. Niemand heeft momenteel streams.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit: het moe nie gekker worre...
Lieke ziet eruit als een travestiet op die foto.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:04 schreef BarryK het volgende:
Nieuwnieuws ook al:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)aat_gouden_kooi.html
Oh my god, die commentaren erbij en wat een verschrikkelijk lelijke foto van haar. Er zijn wel mooiere foto's van haar te vinden!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:04 schreef BarryK het volgende:
Nieuwnieuws ook al:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)aat_gouden_kooi.html
Let niet op hem, het is ons aller irritante bartje maar, je weets wel die ene.!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:12 schreef Inq. het volgende:
[..]
![]()
Heb het gevoel dat ik meteen in mn eerste post iets heel stoms gezegd heb
Ben je gek, dieenebart plaagt graag, niks van aantrekken. Hij is wrs net naar de coffeeshop geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:12 schreef Inq. het volgende:
![]()
Nou zeg, niet erg flatteus en sommige commentaren zijn hilarisch.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh my god, die commentaren erbij en wat een verschrikkelijk lelijke foto van haar. Er zijn wel mooiere foto's van haar te vinden!
Nee hoor, volgens mij ging zijn reaktie over de tvgidsquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:12 schreef Inq. het volgende:
[..]
![]()
quote:Lieke heeft genoeg van de kickbokslessen en gaat eens even bij de paarden kijken. Ze houdt een lange knuffelsessie met Fries en ze fluistert allemaal lieve woorden naar het dier. “Misschien ga ik jou nog wel het meest missen!”, lacht ze uiteindelijk, waarna ze de hengst nog een dikke knuffel geeft. Daarna gaat ze even naar Tanner en ook de witte pony wordt overladen met liefdesbetuigingen. “Ik ga jullie lekker verwennen, dit is toch mijn laatste dag hier!”, zegt ze en pakt wat lekkernijen voor de dieren. Tja, tussen Lieke en de dieren heeft het al die tijd wel goed gezeten…
Ben je mal, helemaal nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:12 schreef Inq. het volgende:
[..]
![]()
welkomquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:58 schreef Inq. het volgende:
Even een berichtje van een lurkster. Volg vrijwel alles, maar houd al een jaar vol hier níet te gaan reageren, omdat ik toch echt heus zeker weten 100% héél binnenkort ga stoppen met het volgen van de kooizooi..yeah right
Hierbij ontlurk ik mezelf dus alsnog maar![]()
Hoort denk ik niet geheel volgens de regels in de COS, maar weet even zo snel niet waar anders en ik verbaasde me over het bericht in de TV gids online dat er bij DGK staat dat Lieke vanavond (in de uitzending dus) definitief de kooi gaat verlaten?!
Zouden ze het live uitzenden..maar da's raar toch? Of zou het gewoon foutje van de gids zijn?
Bron: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6819734
whehehquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:04 schreef noekje het volgende:
Luc is ziek. Nu is die boos op Palma wat ze gingen stofzuigen. Man, ga naar huis en neem dat colletje mee.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:23 schreef T-lex het volgende:
Lieke neemt afscheid van de paarden.
Je zou bijna ontroerd raken.....van blijdschap wel te verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |