Ze heeft haar 24 uur gisteravond om 22.15 uur aangevraagd, rond deze tijd vanavond dus.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:44 schreef milk-shake het volgende:
tjee...geen streams dus..................als Lieke echt weg gaat vandaag, hoe laat zou dat dan gebeuren?
Dan zou er dus logisch bekeken voor die tijd de uitslag van de popipoll moeten zijn geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft haar 24 uur gisteravond om 22.15 aangevraagd, rond deze tijd vanavond dus.
En dat had ik hier nu graag gelezen, van jullie bijtende commentaar voorzien. Stomme streamstoring.quote:13:41 - Brian vs. Helène
Hans, de kickbokstrainer van Brian, zal de komende weken dagelijks te zien zijn in de Villa omdat hij voor de Antilliaan een kickbokswedstrijd geregeld heeft op het hele bekende grote K1-Max-gala. Ook Brian begint nu door te krijgen dat dit niet zomaar een gala is, maar een hele bekende. “Hij is wel blauw hoor”, zegt Amanda tegen de trainer doelend op het sparren van gisteren. Vandaag zal Brian tegen Helène moeten sparren, een meisje met twee gewonnen wedstrijden op haar naam. Hans heeft haar meegenomen om eens te kijken hoe ver Brian is met zijn trainingen. We zijn benieuwd hoe Brian het er vanaf zal brengen vandaag!
Hou maar in je hoofd dat ze waarschijnlijk aan de eettafel domino zitten te spelenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:09 schreef avonne het volgende:
ze kunne mekaar wel uitmoorde op dit moment
Ik begrijp het sowieso niet. Jaap ging vanochtend weg en zei dat hij de IQ test ging doen en VV schrijft dit:quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef mazaru het volgende:
Dan zou er dus logisch bekeken voor die tijd de uitslag van de popipoll moeten zijn geweest.
Anders zou het wel heel erg zuur zijn voor de mensen die voor haar een SMS'je hebben gestuurd.
Maar dan zitten ze weer met het probleem dat Jaap vanavond weg is naar die IQtest
Eigenlijk had ik een hoopje dat we vanmiddag de popipoll zouden krijgen, maar nu de streams er al zo lang uitliggen weet ik het ook niet meer
[ afbeelding ]
Goffer de goffer, hier baal ik dus ook van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:10 schreef Copycat het volgende:
En dat had ik hier nu graag gelezen, van jullie bijtende commentaar voorzien. Stomme streamstoring.
Live als het goed is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp het sowieso niet. Jaap ging vanochtend weg en zei dat hij de IQ test ging doen en VV schrijft dit:
In het kantoor zit Jaap de resultaten van zijn IQ-test te bekijken. Zal de Briellenaar zichzelf goed voorbereid hebben voor vanavond?
Snap jij het nog, ik niet. Is het een live-uitzending vanavond of is het opgenomen vanochtend ??????
Lijkt me dat Jaap een proeftest heeft gedaan en daar de resultaten van bekijkt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp het sowieso niet. Jaap ging vanochtend weg en zei dat hij de IQ test ging doen en VV schrijft dit:
In het kantoor zit Jaap de resultaten van zijn IQ-test te bekijken. Zal de Briellenaar zichzelf goed voorbereid hebben voor vanavond?
Snap jij het nog, ik niet. Is het een live-uitzending vanavond of is het opgenomen vanochtend ??????
Volgens mij ook live.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, dat kan natuurlijk, thanx.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:20 schreef APK het volgende:
Lijkt me dat Jaap een proeftest heeft gedaan en daar de resultaten van bekijkt.
Ok dan, dus geen PoPo vandaag.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:23 schreef mazaru het volgende:
Live dus
De Nationale IQ Test wordt voor de achtste keer live uitgezonden op woensdag 23 januari van 20.30 uur tot 22.30 uur bij BNN op 1.
http://www.tv-visie.nl/ni(...)andsbediening_20518/
Of ze doen hem gewoon tijdens de SL.quote:
Vorige uitslag van de 11e populariteitspoll wasquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef mazaru het volgende:
Maar dan zitten ze weer met het probleem dat Jaap vanavond weg is naar die IQtest
Eigenlijk had ik een hoopje dat we vanmiddag de popipoll zouden krijgen,
Je hoort ook niets over de zogenaamde regel dat een 24 uur pas ingaat na een gesprek met Anita dit keerquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vorige uitslag van de 11e populariteitspoll was
14 december, donderdag om 18:55 uur.
52% Huub
18% Jaap
11% Brian
10% Lieke
09%Amanda
Lieke vroeg haar 24 uur om 22:10 aan op de dinsdagavond,
zal waarschijnlijk woensdag rond 22:00 , 23 :00 uur vertrekken,
bij ilona duurde het eindeloos, de 24 uur liep af om 16:30 uur,
ilona mocht pas vertrekken om 22:50 uur.
(Vannacht)
Lieke: Jaap, jij bent woensdagavond naar de IQ-test?
Jaap: Ja.
Lieke: Hoelaat?
Jaap: Om 20:30 tot 22:30, daarna nog een feestje...
quote:Terwijl iedereen al een kijkje heeft genomen bij de sparrende kickboksers, laat Mike het afweten. De zwerver zit alleen aan de eettafel en leest op zijn dooie gemakje een tijdschrift door. Vorige week was Mike nog zo enthousiast over de kickbokslessen van Brian en wilde hij zelf ook nog graag meedoen met de training. Is deze les zo slecht bevallen dat hij de interesse in kickboksen direct heeft laten vallen? Of is hij zich er niet van bewust wat er boven zich allemaal afspeelt, dat de Antilliaan momenteel aardig klappen krijgt van een meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |