Wat had ie te melde?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Ah ja joh Van Loen, loop je maar weer goedkoop onderuit te lullen
Ik wel hij heeft me toch een hele reeks drama partijen gespeeld. Daar doen die twee leuke wedstrijdjes niets aan af.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:43 schreef Nashje het volgende:
Ik heb Colin nooit te slecht bevonden. Gewoon een nuttige speler.
Mwa ik vind dat je overdrijft hoor. Colin is een van de betere verdedigers en zou gewoon een vaste kracht zijn achterin. Verdedigend een blok, opkomend ook behoorlijk. Ik hou wel van zo'n spelers.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik wel hij heeft me toch een hele reeks drama partijen gespeeld. Daar doen die twee leuke wedstrijdjes niets aan af.
Maar goed iedereen kan zich verbeteren natuurlijk
Heb je ook weleens een wedstrijd gezienquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mwa ik vind dat je overdrijft hoor. Colin is een van de betere verdedigers en zou gewoon een vaste kracht zijn achterin. Verdedigend een blok, opkomend ook behoorlijk. Ik hou wel van zo'n spelers.
1. Hij had grote bedenkingen bij de beslissingen die in het nadeel van hun werden genomen. Zo vond ie dat een aantal bij Ajax ook wel een kaart verdiende en Vink dus niet consequent was.quote:
Hint: PIquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heb je ook weleens een wedstrijd gezien![]()
Het was vaak echt huilen met de pet op met hem.
Nou ik moet zeggen dat ik sinds gisteren eigenlijk pas weer bezig ben met Ajax. Hehequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heb je ook weleens een wedstrijd gezien![]()
Het was vaak echt huilen met de pet op met hem.
Nee.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:03 schreef dronkeykong het volgende:
Had Kennedy vanavond anders wel goed gespeeld?
moet je nu postenquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:06 schreef Mr-Sander het volgende:
Mag ik het topic een keer volmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |