Had Ajax hier een tijdje geleden geen belangstelling voor?quote:Sunderland zet zestal in de etalage
De penibele competitiepositie van Sunderland heeft trainer Roy Keane genoopt tot het nemen van drastische maatregelen. Een zestal spelers hebben van de Ierse coach vernomen niet meer in zijn plannen voor te komen en mogen tijdens de huidige transferwindow naar een andere club uitzien. Keane bracht het nieuws over aan Ross Wallace, David Connolly, Greg Halford, Graham Kavanagh, Ian Harte en Stephen Wright. Voor het sextet is het nu afwachten welke teams zich melden.
“Voor sommigen is het beter als ze verhuurd worden, anderen kunnen wellicht beter definitief vertrekken. Iedereen kent zijn situatie”, meldde Keane tegenover diverse Britse media.
Sunderland maakte een half jaar geleden zijn rentree in de Premier League, maar heeft sindsdien de nodige moeite om het hoofd boven water te houden.
Wat wil je zeggen ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:54 schreef Nashje het volgende:
Hej Martin ben jij het. Hij heeft geld gekost. Nee toch! Wat een wanbeleid. Een speler halen die geld kost.
Harte is toch al ruim over de 30?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Had Ajax hier een tijdje geleden geen belangstelling voor?
Zou kunnen, maar staat me nog iets van bij dat Ajax hier belangstelling voor had.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Harte is toch al ruim over de 30?
Bradley wil zijn contract wat in 2009 afloopt niet verlengen. Heerenveen heeft met deze wetenschap in het hoofd te kennen gegegeven dat ze niet onwelwillend tegenover een eventuele verkoop van Bradley staan. Tien miljoen zullen ze dus niet vragen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:09 schreef MaxC het volgende:
Ik denk niet dat Heereveen Bradley laat gaan voor minder dan 10 miljoen
Het is niet meer zoals vroeger
Medunjaninquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Medunjanin zou ook wel niet al te veel kosten...
Hij heeft ook vooral doorzettingsvermogen, snelheid en is een teamspelerquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Medunjanin is een goede speler met genoeg techniek om mee te komen bij Ajax.
hehequote:Op woensdag 23 januari 2008 17:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij heeft ook vooral doorzettingsvermogen, snelheid en is een teamspeler
Boeiend met Davids achter hem...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij heeft ook vooral doorzettingsvermogen, snelheid en is een teamspeler
Hij is al bijna 23.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:56 schreef BobbyHill het volgende:
Medunjanin is een schitterende speler, maar wel iemand die alleen goed rendeert in een perfect draaiend elftal. Anders heb je alleen maar last van hem. Leuke speler voor de toekomst, maar op dit moment kan Ajax beter eerst naar andere spelers kijken.
IFFR 2008 ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:47 schreef tgs. het volgende:
Ondanks dat ik de wedstrijd vanavond niet kan zien vanwege IFFR 2008, zeg ik dat de 3 punten voor Ajax vanavond een zekerheidje zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |