Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Helaas.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:03 schreef Nashje het volgende:
Voorspelling:
Ajax is tot 30 januari bezig met Engelaar. Twente gaat er niet in mee en we krijgen er niks meer bij. "De selectie is rond en kampioenswaardig."
Dit is gewoon zo'n zoethoudertje. Doen alsof ze kei druk bezig zijn met Engelaar, maar gewoon al weten dat ie teveel zal kosten. Vervolgens geen tijd meer om een verdediger te halen en Van Geel is weer blij.
Zet deze post maar bij je bookmarks. Wie wil wedden om een krat HJ moet het maar zeggen.
Co 2e kans bij Ajaxquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:09 schreef patrickt37 het volgende:
Ook trainer Adriaanse in beeld bij Hamburger SV
Gepubliceerd op 23-01-08 om 11:11 door Johan Kroon
Ook trainer Adriaanse in beeld bij Hamburger SVCo Adriaanse (foto) staat in de nadrukkelijke belangstelling van Hamburger SV, zo meldt Sportweek. De Nederlandse oefenmeester moet Huub Stevens opvolgen, die aan het einde van het seizoen vertrekt naar PSV.
Adriaanse is momenteel nog actief bij Al Sadd uit Saoedi-Arabië. De oefenmeester lijkt echter weer terug te keren naar Europa. Zo staat hij nog steeds in de belangstelling van Ajax en het Nederlands elftal.
HSV heeft naast Adriaanse ook Bert van Marwijk (Feyenoord), Jürgen Klopp (Mainz), Fred Rutten (FC Twente), Marco van Basten (Oranje) en Hans Meyer (1. FC Nürnberg) op de shortlist staan voor de vacature.
Voor wat het waard isquote:KNVB geeft uitsluitsel over Huntelaar-goal
Uitgegeven: 23 januari 2008 12:10
Laatst gewijzigd: 23 januari 2008 12:28
AMSTERDAM - Een eigen doelpunt van Edson Braafheid of toch een treffer van de topscorer van de Eredivisie, Klaas Jan Huntelaar? De KNVB gaf woensdag uitleg. "Voor de invoering van de statistieken houden wij het wedstrijdformulier aan."
De voetbalbond kent de treffer niet toe aan de Ajax-aanvaller, melden zij woensdag aan de redactie van NU.nl. "Vooralsnog is er bij de KNVB geen formeel bezwaar binnengekomen tegen het toekennen van het derde doelpunt aan Braafheid, als eigen doelpunt".
Zowel de scheidsrechter als de twee betrokken clubs tekenden na afloop het formulier. Volgens de bond is Infostrada de partij die de gegevens van de bond ontvangt, hoe het bedrijf uit Nieuwegein dat in de administratie verwerkt heeft geen invloed op de statistieken van de bond.
Ajax - FC Twente (27 december 2007)
1-0 K J. Huntelaar
1-1 S. Huysegems
2-1 E. Braafheid (eigen doelpunt)
2-2 B.N'Kufo
Valt wel mee, we hebben straks zondag voor centraal achterin Heitinga, Vertonghen, Vermaelen en Colin. Daar komt later Van der Wiel nog bij. Als ideale opstellinge zie ik danquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met het oog op het kampioenschap lijkt mij een degelijke linksback meer noodzaak.
Ik was alweer vergeten dat we die haddenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:30 schreef Wooldoor het volgende:
Delorge
Al sinds maandagavond hetzelfde.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zit op me werk en heb geen zin om alles terug te lezen, maar iemand afca.nl al gecheckt?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zit op me werk en heb geen zin om alles terug te lezen, maar iemand afca.nl al gecheckt?
Elke keer als je denkt het dieptepunt van die site gezien te hebben weten ze het de volgende keer toch weer te overtreffen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:
Deze vind ik wel vet hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Elke keer als je denkt het dieptepunt van die site gezien te hebben weten ze het de volgende keer toch weer te overtreffen.
Maakt niet uit. Maar hij blijft leuk:quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zit laatste tijd niet veel meer op internet, dus zag het net pas voor 't eerst
Hier hetzelfde, heb er maar 11quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQuizzen/StadionQuiz.htm
Ik weet er echt te weinig
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar hij blijft leuk:
[ afbeelding ]
Vast wel ffquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, moet werken tot 5uur. Dus moet nog haasten om op tijd te komen ook
Zie je op het vak wel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |