wtfquote:We gaan knokken voor het doelpunt van Klaas. Zodat die bij de rechtmatige eigenaar terecht komt
Dembele is ook gewoon een goeie voetballer, net als die Pocognoli (oidquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:16 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens, gisteren bij AZ zag ik toch Dembele weer heel erg goed spelen. Die jongen steekt met kop en schouders boven de rest uit. Zal me niks verbazen als 1 van de grote Drie hem straks wil aantrekken.
Meestal tellen ze zo'n bal ook wel als een goal, volgens mij.quote:
Daar zijn we twee seizoenen geleden dacht ik ook nog een tijdje mee bezig geweest. Waarom hebben we hem destijds niet gehaald? Of had dat te maken met die Defour-kwestiequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dembele is ook gewoon een goeie voetballer, net als die Pocognoli (oid). Alleen heeft AZ het nu ff niet...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:21 schreef keijz het volgende:
Ajax had die Prognoli gewoon moeten kopen een paar jaar geleden, er was toen toch ook interesse?
Die gast is net zo min een linksback als Urby Emanuelson, logisch dat Louis van Gaal hem ook enkel als linkshalf gebruikt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:20 schreef zjroentje het volgende:
Pocognoli heeft ook nog in de belangstelling van Ajax gestaan. Met hem was het probleem linksachter iig opgelost geweest ...
Wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die gast is net zo min een linksback als Urby Emanuelson, logisch dat Louis van Gaal hem ook enkel als linkshalf gebruikt.
Mooie tijd wel, zometeen de stad inquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Waarom begint de wedstrijd eigenlijk al om 19.30?
+ een beetje voetbalintelligentie, dat zou helemaal mooi zijn. Nog een weekje transferperiode, en dan moeten we het uitzingen met wat we hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Doe nou gewoon zo'n grote neger van de Afrika Cup. Meedogenloze slachters zijn dat, heerlijkScouten met bak chips en een biertje in de hand, elke avond op Eurosport de komende weken.
Sunday Olisehquote:
Net als Pieters geen versterking, maar voor een miljoentje of 5 mogen jullie ‘m ophalen hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens mij volgen ze Francis Dickoh van FC Utrecht.
Snap ik, dat is hij namelijk niet waard. Maar goed, Ajax scout liever subtop, dus zullen dat ook spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Net als Pieters geen versterking, maar voor een miljoentje of 5 mogen jullie 'm ophalen hoor.
Ach ja. Het zal mij benieuwen of er uberhaupt iemand komt, of dat dit gewoon weer een zoethoudertje is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:41 schreef Nashje het volgende:
Vind het wel slordig dat ze nu op het einde moeten haasten om nog een verdediger te halen. Ruim de tijd voor gehad en als ze gewoon eerder actief bezig waren geweest stond er met de toppers op het programma vast wel een sterk verdedigingsblok.
Boulahrouz wilde drie maanden geleden toch niet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:41 schreef Nashje het volgende:
Vind het wel slordig dat ze nu op het einde moeten haasten om nog een verdediger te halen. Ruim de tijd voor gehad en als ze gewoon eerder actief bezig waren geweest stond er met de toppers op het programma vast wel een sterk verdedigingsblok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |