Schijnt om Baelum te gaan, van Willem II.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:56 schreef Urquhart het volgende:
In de papieren versie van de Telegraaf zei Koster dat ze zich nog willen versterken in de verdediging, en dat ze aan het rondkijken zijn.
Stel je voor dat we eens buiten het eigen netwerk kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Schijnt om Baelum te gaan, van Willem II.
Nee joh. Anders moeten ze weer reizen en al de shit. Levert niks op. Gewoon lekker voor de buis zondagavond 19:00. Niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Stel je voor dat we eens buiten het eigen netwerk kijken.
Volgens mij volgen ze Francis Dickoh van FC Utrecht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Schijnt om Baelum te gaan, van Willem II.
Ik was sarcastisch, maar dit zou wel eens serieus waar kunnen zijn. Heb al vaker gelezen dat er iemand bij FC Utrecht op de tribune heeft gezeten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens mij volgen ze Francis Dickoh van FC Utrecht.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:06 schreef kreischer2000 het volgende:
Pff kan er eens iemand komen van buitenaf, een of andere reusachtige neger of een meedogenloze Oost Europeaan ofzo
Ja, en dan evt vd Wiel als backup tegen schorsingen en blessures. Al zou nog 1 extra backup niet verkeerd zijn. Ondanks dat we nog maar op 1 vlak meedoen is het een zwaar programma de aankomende maand.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:08 schreef Jasza het volgende:
Silva-Vermaelen-Sjonnie-Vertonghen
Is goed genoeg de 2e seizoienshelft imo, maargoed.
Een iets bredere verdediging dan dat zou ik toch wel willen zien. Daarnaast kan Heitinga weer als verdedigende middenvelder gaan spelenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:08 schreef Jasza het volgende:
Silva-Vermaelen-Sjonnie-Vertonghen
Is goed genoeg de 2e seizoienshelft imo, maargoed.
Ik vind Vermaelen, net als Heitinga overigens, op de backpositie toch een stuk minder uit de verf komen, dan in het centrum.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:09 schreef Rumille het volgende:
Ik wil wel een Velibor Vasovic type zien bij Ajax. Naast Sjonnie in het centrum, Silva op rechts en Vermaelen op links.
Lijkt me leuk.
Gabri, Davids?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een iets bredere verdediging dan dat zou ik toch wel willen zien. Daarnaast kan Heitinga weer als verdedigende middenvelder gaan spelen
Silva - Vermaelen - Vertonghenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gabri, Davids?
Vermaelen-Heitinga is een goed duo, hebben ze wel vaker laten zien, Inter thuis, Inter uit bijv
quote:Huntelaar toch naar 19 goals
Ajax heeft de KNVB om opheldering gevraagd over het aantal goals van Klaas Jan Huntelaar. Eerder werd de spits een treffer afgenomen, omdat het een eigen doelpunt zou zijn geweest van Edson Braafheid in de wedstrijd tegen FC Twente.
Infostrada, het bureau dat voor de KNVB de statistieken bijhoudt, heeft verklaard dat het wel degelijk 19 doelpunten zijn geweest, waar het standpunt van de bond was, dat het er eentje minder moest zijn. Ajax heeft inmiddels bij de KNVB aangeklopt en wil opheldering over het exacte aantal competitiedoelpunten dat de aanvaller dit seizoen achter zijn naam heeft staan.
Hoewel Huntelaar volgens de officiële wedstrijdgegevens van de KNVB op achttien treffers staat, zijn er talloze media die Huntelaar een extra goal toekennen. Dat spookdoelpunt dateert uit het thuisduel met FC Twente van 27 december 2007 (2-2), waarin FC Twente-verdediger Edson Braafheid een vrije trap van de Ajax-spits ongelukkig van richting veranderde.
De dienstdoende KNVB-official betitelde die goal als een eigen doelpunt van Braafheid, hetgeen dus ook op het officiële wedstrijdformulier van het duel te lezen is. Op dringend verzoek van Huntelaar zelf heeft Ajax afgelopen maandag bij de KNVB aangegeven dat ze vraagtekens zet bij het toekennen van dat doelpunt.
'Scheidsrechter Luinge gaf na de wedstrijd al aan dat als we het niet met zijn lezing eens waren, we bij de KNVB konden reclameren', zegt teammanager David Endt tegen Voetbal International. Inmiddels heeft Endt contact gezocht met Jaap Uilenberg, coördinator scheidsrechterszaken bij de bond. 'We willen weten wat nu precies de procedure is. Ik heb de indruk dat er nogal eens met twee maten wordt gemeten bij het toekennen van dit soort doelpunten', aldus Endt.
'Zoals iedere spits houdt Klaas-Jan zijn statistieken goed in de gaten. Dus als hij vraagt of hij we dat eens uit kunnen zoeken, dan doen we dat. We gaan knokken voor het doelpunt van Klaas. Zodat die bij de rechtmatige eigenaar terecht komt.' Klaas Jan Huntelaar zegt zelf in het Algemeen Dagblad het volgende: 'Ieder doelpunt telt en ik wil dolgraag de Gouden Schoen winnen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |