vuile duitser jat me bierquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG pakt Houniets bier en neemt het mee naar Venlo
komen, wanneerquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oehh oja![]()
Is er al meer bekend over komers undso ? Ik ben nog steeds van plan te komen ja
er komen uitsluitend toffe mensen zeg maar dus als je nog suggesties hebt laat t wetenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oehh oja![]()
Is er al meer bekend over komers undso ? Ik ben nog steeds van plan te komen ja
Was sagst du da?quote:
Ik mis de grap?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Toch wel goede timing van D_A!
Moet je d'r een beetje zout op doen.quote:
Oh da's vast een TTK grapje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof die toets verneukt wordt nadat je gehoekt bent.
Joah ik weet niet wie je allemaal al op je lijstje hebt staanquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er komen uitsluitend toffe mensen zeg maar dus als je nog suggesties hebt laat t weten
t lijstje is nog niet af dus zeg ik suggesties welkom!quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joah ik weet niet wie je allemaal al op je lijstje hebt staan![]()
Zal er eens over denken vannachtquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t lijstje is nog niet af dus zeg ik suggesties welkom!
maar het vriest zo lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Was sagst du da?
Du bist ja selbst so faul dass du dein Bier nicht aus dein Garten holst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |