Wedstrijd op TV gekeken, veel gezangen van beide fans gehoord..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef DarkShine het volgende:
Radio geluisterd, KVM fans veel tot continu te horen. Clubfans amper niet.
Volgende week is een interessante speeldag op dat vlak. Langs de ene kant kun je zowel Club , Standard als Cercle op één punt van elkaar krijgen , langs de andere kant kan Club 6 ptn voor staan op de 2de na volgende week ...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Club die wint, dan is het gedaan lijkt me..
Die moet Standard echt winnen, anders ben ik bang dat de kampioen al bekend is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:28 schreef fanneke het volgende:
Standard laat 2 dure punten liggen.
Volgende week Club-Standard.
Of ze spelen gelijk terwijl Cercle nogmaals wint.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:48 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die moet Standard echt winnen, anders ben ik bang dat de kampioen al bekend is.
Eendracht Aalst staat er 4 punten achter, maar speelt vandaag nog. Ze hebben nu 2 wedstrijden minder gespeeld dan RCM en 1 minder dan La Louvière.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:51 schreef DarkShine het volgende:
Koploper Racing Mechelen uit 3A verloor gisteren thuis met 0-1 van de nummer 2, die een duel minder speelden, La Louviere en staan nu met evenveel punten aan kop.
Thnx dat je me vast had voorbereid, een werkelijk drama deze ventquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:40 schreef Masanga het volgende:
[..]
Ik hou niet van hem als scheids en vind hem een behoorlijke thuisfluiter (wat soms in je voordeel werkt uiteraard). Nu, er zijn veel slechtere. Je zal niet verliezen door hem, maar het kan irritant zijn als elk twijfelgeval in het voordeel van de thuisploeg wordt gefloten. En ach, dat is ook maar mijn subjectieve mening.
Echt klote dat Racing Mechelen verloor gisteren Zou mooi zijn als die zouden promoveren en neem meteen Aalst en Club Luik maar mee. Club Luik moet dan alleen wel iets gaan doen aan dat pauperstadion van ze, want dat is 3x niets.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
Eendracht Aalst staat er 4 punten achter, maar speelt vandaag nog. Ze hebben nu 2 wedstrijden minder gespeeld dan RCM en 1 minder dan La Louvière.
Zou mooi zijn als we die club met z'n grote aanhang weer in 2e klasse zien.
In 3B staat overigens FC Luik aan kop. Nog zo'n club met een groot verleden en een flinke aanhang.
Dat zijn mooiere clubs voor 2e klasse dan die dorpsverenigingen die er nu spelen.
triestquote:Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft een kind in ze kelder, kind in ze kelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |