Maar als het tijdens zo'n nutteloze oefeninterland gebeurd is het wel zuur natuurlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:45 schreef DutchGooner het volgende:
Wat wordt er toch een drama van gemaakt zeg
Natuurlijk erg voor de speler zelf en voor Cercle maar een blessure zoals de Sutter heeft opgelopen zijn er zovelen, risico van het vak.
Tuurlijk, zelf ervaring genoeg mee natuurlijk maar er wordt gedaan alsof de wereld vergaat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar als het tijdens zo'n nutteloze oefeninterland gebeurd is het wel zuur natuurlijk.
Hoe dikwijls zijn wij Elrio al niet kwijt gespeeld na zo'n fucking Zuid-Afrika wedstrijd? Daar staan de gazetten natuurlijk niet vol vanquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar als het tijdens zo'n nutteloze oefeninterland gebeurd is het wel zuur natuurlijk.
Overigens schaart ook dokter/Clubvoorzitter D'Hooghe zich achter het protest van Cercle hoor. Hij vindt het onverantwoord en onbegrijpelijk dat de bond géén rekening hield met de fysieke vermoeidheid van De Sutter en hem liet opdraven in die oefenmatch. (aldus de krant)quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:12 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Hoe dikwijls zijn wij Elrio al niet kwijt gespeeld na zo'n fucking Zuid-Afrika wedstrijd? Daar staan de gazetten natuurlijk niet vol van
Als Serkultje denkt dat ze een topclub zijn moeten ze de nadelen er maar bijnemen, nl blessures door interlands
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:38 schreef Saviola het volgende:
Kristof Snelders: "Ik ben erg aange-
slagen. Woensdag heerste op training
een echte begrafenissfeer. Ik kon mijn
tranen nauwelijks bedwingen, zo erg
vond ik het voor De Sutter. Een drama
is het. Ik heb Tom een sms gestuurd:
"Kopje niet laten hangen en denk aan
Van Nistelrooy. Die is als een beest
teruggekomen na dezelfde blessure."
![]()
![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook niet kunnen dat spelers zo kort na een wedstrijd al internationaal moeten spelen (kijk maar naar Daerden, Capon, Van heerden enz bij ons)quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Overigens schaart ook dokter/Clubvoorzitter D'Hooghe zich achter het protest van Cercle hoor. Hij vindt het onverantwoord en onbegrijpelijk dat de bond géén rekening hield met de fysieke vermoeidheid van De Sutter en hem liet opdraven in die oefenmatch. (aldus de krant)
Het gaat nu natuurlijk over de topscorer en revelatie van de competitie. Die dan ook nog eens een jonge Belg is en zijn knie knakt in een belofteninternational.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:54 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook niet kunnen dat spelers zo kort na een wedstrijd al internationaal moeten spelen (kijk maar naar Daerden, Capon, Van heerden enz bij ons)
Alleen vind ik het hele gezeik erover weer zo typisch. Vandaag staat de krant 2 pagina's vol met De Sutter z'n blessure. Toen wij Daerden aan exact hetzelfde verloren kon je met moeite een kadertje van 2 lijntjes vinden. Blessure's horen bij het voetbal, learn to live with it. Dat De Boeck en Zotte Pol niet slimmer waren wist ik al langer, maar de media spelen het spelletje toch weer gewillig mee
quote:'De Sutter had Simaeys kunnen zijn'
Ook Mathijssen ontstemd over belofteninterland
Jacky Mathijssen, de trainer van Club Brugge, heeft begrip voor de ergernis van buur Cercle over de zware knieblessure die Tom De Sutter in de belofteninterland tegen Duitsland opliep. 'Was Jeroen Simaeys hetzelfde overkomen, dan was het kot te klein geweest.'
Net als Cercle Brugge speelde ook Club op zondag een wedstrijd (tegen Sint-Truiden), twee dagen voor de vriendschappelijke belofteninterland tegen Duitsland, waarin Tom De Sutter zich blesseerde. En net als collega Glen De Boeck had Jacky Mathijssen er weinig begrip voor dat een van zijn spelers, Jeroen Simaeys, op dinsdag meer dan één helft moest spelen. Simaeys stond 73 minuten op het veld.
'Ik had iemand die in Oostenrijk de wedstrijd volgde en toen ik hoorde dat Jeroen Simaeys aan de tweede helft begon, kreeg ik bijna een beroerte. Met De Sart zelf heb ik niet overlegd, maar ik heb Jeroen gezegd dat hij maar één helft kon spelen. Ik had erop gerekend dat hij dat zelf zou aangeven, want ik dacht dat Jeroen daarvoor mondig genoeg was. Ik mag er niet aan denken dat hem hetzelfde was overkomen als Tom De Sutter. Ik heb tegen Jeroen gezegd: Jou had hetzelfde kunnen overkomen als De Sutter . Ik kan de reactie van Cercle absoluut begrijpen.'
'Twee dagen na een wedstrijd is een nieuwe zware inspanning uit den boze. Dat is het abc van de trainingsleer.'
Mathijssen zegt dat hij door bondscoach René Vandereycken is gecontacteerd over de A-interland van de Rode Duivels tegen Standard op woensdag. 'Ik heb de bondscoach toestemming gegeven om Ivan Leko één helft te laten meespelen met de Standard-selectie, maar dat was een sportief oordeel. Dat Leko niet werd vrijgegeven is een beslissing van hogerhand en daar spreek ik me niet over uit.' (vdm)
quote:Anderlecht-kapitein Bart Goor verrast met de keuze voor zijn eigen club. 'Ik geef Anderlecht nog 50 procent kans om kampioen te worden', aldus Goor, hoewel zijn team pas zesde staat. 'Het wordt nog moeilijk maar er komen nog veel topploegen bij ons op bezoek. Club Brugge, Cercle en Germinal Beerschot spelen nog op ons veld. Als we die matchen winnen zullen we nog dichtbij komen. Anderlecht zal er staan in de grote matchen. De tegenstanders zullen ook nog punten laten. Standard mist met Defour al zijn belangrijkste speler en Cercle is Tom De Sutter verloren. Club Brugge wordt sowieso nog onze grootste concurrent in de titelstrijd.' (jug, jvdl)
Dat geloof je nu toch écht zelf niet meer ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
4' FC Brussels 0-1 (-) Anderlecht
kampioenen![]()
jawel man,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat geloof je nu toch écht zelf niet meer ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |