abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2008 @ 13:43:57 #151
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_56544420
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:45 schreef Saviola het volgende:
1-1 alweer via een vrije trap..

Nog een dikke 5 minuten
Ik ben ook es afgezakt naar boomgaardenland.
Een groot verschil was er niet tussen de nummer 1 van de competitie en het stel degradatiekandidaten met Katarakt uit de Limburgse fruitstreek.
De kanaries sjielpten eigenlijik vrolijk over het veld, zonder onder de voet gelopen te worden.
Gelijkspel was zeker verdient!

Dan is het natuurlijk des te hilarisch als de Brugse fans "in 2e klas is ook plezant' roepen.

Nog even dit: die Sidibe was maar zwakjes. Een lange snungelige afrikaan. En die Sterkelee, wat een etterke.
Lijepa li si !
pi_56548189
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 13:43 schreef Hrvat het volgende:

[..]

Ik ben ook es afgezakt naar boomgaardenland.
Een groot verschil was er niet tussen de nummer 1 van de competitie en het stel degradatiekandidaten met Katarakt uit de Limburgse fruitstreek.
De kanaries sjielpten eigenlijik vrolijk over het veld, zonder onder de voet gelopen te worden.
Gelijkspel was zeker verdient!

Dan is het natuurlijk des te hilarisch als de Brugse fans "in 2e klas is ook plezant' roepen.

Nog even dit: die Sidibe was maar zwakjes. Een lange snungelige afrikaan. En die Sterkelee, wat een etterke.
Ik zou STVV toch niet onderschatten... Anderlecht en AA Gent zijn daar gaan verliezen, ook Standard liet er punten.
En sinds de winterstop hebben ze daar eigenlijk een hele nieuwe ploeg, die het heel wat beter doet dat het STVV van voor de winter.
pi_56560026
En het seizoen zit er waarsch op voor De Sutter ...
pi_56560315
Laat die waarschijnlijk maar weg, z'n kruisbanden zijn gescheurd.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_56560348
Wat sneu voor die jongen zeg.

Hij zat toch voor het eerst bij de selectie van de Duivels deze week?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:57:43 #156
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56560904
Zijn Olympische droom is ook naar de klote...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56561900
Klote..
pi_56562733
Shit happens. Tis niet de eerste en hij zal zeker niet de laatste zijn ook.
  woensdag 6 februari 2008 @ 15:46:46 #159
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56563104
De bondscoach van de Belgische beloften heeft dus een afspraak met Cercle geschonden.

De Sutter zou maximaal één helft spelen. De speler die dus in de basis begon scheurde in de twee zijn kruisbanden.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56563967
Belgische revelatie zwaar geblesseerd

Treurig verhaal voor Tom! Zouden ze iets kunnen winnen bij die zaak tegen de bond?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56564274
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:28 schreef methodmich het volgende:

Treurig verhaal voor Tom! Zouden ze iets kunnen winnen bij die zaak tegen de bond?
Denk het niet. Het zal mij benieuwen hoe Cercle omgaat met deze nieuwe situatie zonder De Sutter, zou me niks verbazen als het ze flink wat punten gaat kosten de komende tijd..
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:30:48 #162
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_56567205
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:28 schreef methodmich het volgende:

Zullen wij dan ook een keer gaan janken elke keer als we iemand geblesseerd terug krijgen van een interland?

Blessures horen nu eenmaal bij het voetbal, wij hebben Capon ook weken moeten missen na een -21 wedstrijd terwijl we ook hadden gevraagd hem niet op te stellen
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_56567268
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:30 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Zullen wij dan ook een keer gaan janken elke keer als we iemand geblesseerd terug krijgen van een interland?

Blessures horen nu eenmaal bij het voetbal, wij hebben Capon ook weken moeten missen na een -21 wedstrijd terwijl we ook hadden gevraagd hem niet op te stellen
Dat is appels met peren verglijken, mijn inziens is de Sutter vele malen belangrijker voor Cercle dan Capon voor Club. Overigens komen jullie (Club-fans) een beetje zielig op mij over door altijd maar naar anderen te wijzen. Jullie zijn toch een topclub? Heb dan ook gewoon schijt aan die provinciaaltjes...
  woensdag 6 februari 2008 @ 20:06:22 #164
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_56567927
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:34 schreef JLSB het volgende:

[..]

Dat is appels met peren verglijken, mijn inziens is de Sutter vele malen belangrijker voor Cercle dan Capon voor Club. Overigens komen jullie (Club-fans) een beetje zielig op mij over door altijd maar naar anderen te wijzen. Jullie zijn toch een topclub? Heb dan ook gewoon schijt aan die provinciaaltjes...
Van Heerden is ook belangrijk voor ons, net als Sonck ... ik wil alleen maar zeggen dat blessure's bij het voetbal horen. Serkul had tot voor vandaag nog niemand geblesseerd, wat ook voor een groot deel hun goeie resultaten bepaald heeft. Dan moet je niet gaan janken als je eens een blessure hebt, want dat hebben wij, die van brussel en Standard ook gehad.

Wat dat laatste betreft, nu draai je de zaken om ... het zijn die van kant zwembad die geen 5 woorden kunnen zeggen zonder dat er 4 over ons gaan. Dat jarenlange gezeik heeft bij ons z'n sporen nagelaten
  woensdag 6 februari 2008 @ 20:11:14 #165
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_56568045
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:30 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

De bond bepaald zelf dat er in België géén 2 wedstrijden van eenzelfde team op minder dan 50 uur na elkaar mogen worden gespeeld , net om blessures te vermijden , maar gaat dan wél zelf een oefeninterland organiseren en spelers van die ploegen ervoor gaan gebruiken ???

Amateurisme ten top bij de KBVB , zoals altijd. Ik hoorde het trouwens nog van een jeugdtrainer vandaag : "De Bond leert ons in elke trainerscursus zelf dat de tweede dag na een wedstrijd een rustdag zou moeten zijn ..."
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_56568046
Zondag smerige Guimmeny ofzo als scheids bij ons?

Heb hem wel is gezien en vond hem er maar gay uitzien, beetje goede scheids?
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:24:22 #167
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_56569743
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De bond bepaald zelf dat er in België géén 2 wedstrijden van eenzelfde team op minder dan 50 uur na elkaar mogen worden gespeeld , net om blessures te vermijden , maar gaat dan wél zelf een oefeninterland organiseren en spelers van die ploegen ervoor gaan gebruiken ???

Amateurisme ten top bij de KBVB , zoals altijd. Ik hoorde het trouwens nog van een jeugdtrainer vandaag : "De Bond leert ons in elke trainerscursus zelf dat de tweede dag na een wedstrijd een rustdag zou moeten zijn ..."
Tjah, dat het op de bond een bende mongolen zijn weten we al langer hé?

Simaeys speelde ook mee, dus voor hetzelfde geld waren wij hem ook kwijt
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:36:42 #168
pi_56570088
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Tjah, dat het op de bond een bende mongolen zijn weten we al langer hé?

Simaeys speelde ook mee, dus voor hetzelfde geld waren wij hem ook kwijt
Eerlijk gezegd, dan had Club van mijn part even hard mogen moord en brand roepen als Cercle nu hoor. Die beloftenmatch nu organiseren terwijl er vier ! ploegen waren die nogal wat spelers ervoor leveren die zondag speelden was gewoon onverantwoord. En nu zit Cercle met de gebakken peren ...
pi_56570343
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, dan had Club van mijn part even hard mogen moord en brand roepen als Cercle nu hoor. Die beloftenmatch nu organiseren terwijl er vier ! ploegen waren die nogal wat spelers ervoor leveren die zondag speelden was gewoon onverantwoord. En nu zit Cercle met de gebakken peren ...
Zo'n interlands worden anderzijds meestal maanden op voorhand vastgelegd, terwijl de exacte dag en uur van competitiewedstrijden meestal pas enkele weken op voorhand worden vastgelegd. Misschien hadden de clubs ook wel hun verantwoordelijkheid kunnen nemen en de wedstrijden eerder op het weekend kunnen spelen.

In ieder geval een zeer spijtige zaak dat het allemaal zo is moeten lopen. Cercle Brugge is een concurrent, maar zo'n blessure wens je gewoon niemand toe. .
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:46:38 #170
pi_56570373
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:45 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Zo'n interlands worden anderzijds meestal maanden op voorhand vastgelegd, terwijl de exacte dag en uur van competitiewedstrijden meestal pas enkele weken op voorhand worden vastgelegd. Misschien hadden de clubs ook wel hun verantwoordelijkheid kunnen nemen en de wedstrijden eerder op het weekend kunnen spelen.

In ieder geval een zeer spijtige zaak dat het allemaal zo is moeten lopen. Cercle Brugge is een concurrent, maar zo'n blessure wens je gewoon niemand toe. .
De clubs hebben daarbij niks in de pap te brokken. Belgacom TV bepaald eenzijdig die kalender (samen met de kalendercommissie van de bond)

Men weet bij de bond al van voor dit seizoen dat Belgacom TV elk weekend een topper op vrijdag of zondagavond eist (en als je weet dat de woensdag voor die speeldag al de beker is ingepland weet je dat die topper op zondagavond komt) en een match op zondag 18h + eventueel nog een extra match op vrijdag of zondag. (in dit geval eentje op zondagmiddag)

Als je dan na een bekerweekend en zo'n competitieweekend een interland gaat inplannen ben je gewoon debiel. En dat waren ze al helemaal want ze waren ook nog eens van plan De Sutter in te zetten bij de a-ploeg match tegen Standard ...
pi_56573400
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De clubs hebben daarbij niks in de pap te brokken. Belgacom TV bepaald eenzijdig die kalender (samen met de kalendercommissie van de bond)
Dat is ab-soluut niet waar. De clubs schuiven alles maar al te graag af op Belgacom, maar Belgacom is maar één van de actoren die mee beslist over de kalender. Het is absoluut niet zo dat Belgacom alles op zijn eentje beslist, dat gebeurt in samenspraak met de clubs (en in bepaalde situaties met het stadsbestuur/politie).

Trouwens zondag kwam niet één, maar wel vier toppers in actie.
quote:
Als je dan na een bekerweekend en zo'n competitieweekend een interland gaat inplannen ben je gewoon debiel.
Maar heel Europa doet dat? Ik bedoel: dinsdag en woensdag waren voor héél Europa interlanddagen? Wanneer zou je eigenlijk nog anders interlands kunnen organiseren?
quote:
En dat waren ze al helemaal want ze waren ook nog eens van plan De Sutter in te zetten bij de a-ploeg match tegen Standard ...
Daar heb je wél gelijk in.
En het is ook zo dat er beter en actiever overleg zou moeten zijn tussen de bond en de clubs bij het inzetten van spelers in oefenwedstrijden, met name over het aantal speelminuten.
  donderdag 7 februari 2008 @ 00:40:37 #172
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_56574304
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:11 schreef Jasza het volgende:

Ik hou niet van hem als scheids en vind hem een behoorlijke thuisfluiter (wat soms in je voordeel werkt uiteraard). Nu, er zijn veel slechtere. Je zal niet verliezen door hem, maar het kan irritant zijn als elk twijfelgeval in het voordeel van de thuisploeg wordt gefloten. En ach, dat is ook maar mijn subjectieve mening.

Ivm de blessure van De Sutter wordt er overdreven gereageerd vind ik. Balen voor die jongen natuurlijk, zeker met het oog op de Olympische Spelen. Je zag al een aantal wedstrijden hoe vermoeid hij was, en dan zo'n programma. Maar goed, het hoort erbij, nu moeten Cerclesupporters moord noch brand gaan roepen. Aan Cercle te bewijzen dat we zoveel meer in huis hebben en dat we niet KSV De Sutter zijn maar KSV Cercle Brugge.

O ja, blueangel_, ivm de lage blessurelast van Cercle: je hebt 2 soorten blessures: oververmoeidheidsblessures en toevallige blessures (vb breuken). Die eerste soort hangt heel erg af van de trainers en de trainingen. Daarom zeg ik: geen toeval bij Cercle. Dat De Boeck een maniak is wisten we al langer en velen keken vreemd op dat hij ook alles wilde weten over het privéleven van spelers, maar mensen die fysiek of mentaal niet fris zijn moet je niet even hard laten trainen als frisse veulens..
When all things seem to end, the future still remains..
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:28:34 #173
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56576809
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:11 schreef Jasza het volgende:

Die heeft Roda wel eerder gefloten. Vooral RKC uit was die man frustrerend bezig.
Planning:
-
pi_56579068
Kristof Snelders: "Ik ben erg aange-
slagen. Woensdag heerste op training
een echte begrafenissfeer. Ik kon mijn
tranen nauwelijks bedwingen, zo erg
vond ik het voor De Sutter. Een drama
is het. Ik heb Tom een sms gestuurd:
"Kopje niet laten hangen en denk aan
Van Nistelrooy. Die is als een beest
teruggekomen na dezelfde blessure."

donderdag 7 februari 2008 @ 11:45:25 #175
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56579216
Wat wordt er toch een drama van gemaakt zeg

Natuurlijk erg voor de speler zelf en voor Cercle maar een blessure zoals de Sutter heeft opgelopen zijn er zovelen, risico van het vak.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')