correctie, jij wil géén goede voetballers hébben, jij wil werkers en wroetersquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Dat contract moet onmiddelijk verlengd worden, net als dat van Stijnen
Van Club is het trouwens verboden om te zeggen dat we goede voetballers hebben
Daarom zeg ik dan ook "een soort" , ik had evengoed goaltjesdief kunnen zeggen. Maar ik heb mijn twijfels bij Pieroni bij Anderlecht, dat is eigenlijk doodgewoon een zelfde type als Thereau ...quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:37 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zeg, durf je wel ja, Pieroni met Inzaghi vergelijken
Inzaghi is duizend keer rapper, en speelt op het randje van de buitenspel, om dan door de buitenspelval heen te glippen. De dag dat Pieroni dat kan, mag je dat nog eens zeggen
Onbegrijpelijk toch.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:29 schreef Radegast het volgende:
En nog maar eens extra spits erbij voor RSCA, Aleksandr Iakovenko wordt voor een halfjaar gehuurd van Genk met een optie tot koop.
Net zo hard als Anderlecht deze competitie, hehequote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:
In de beker gingen ze er hard af hehe
Dat klopt niet, maar mentaliteit en passie op het veld is idd wel het belangrijkstequote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:04 schreef BramKVO het volgende:
[..]
correctie, jij wil géén goede voetballers hébben, jij wil werkers en wroeters
Een magere 1-0 overwinning voor Anderlecht via een penalty.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:31 schreef methodmich het volgende:
Zal Dender weer kunnen verrassen? Je weet maar nooit. Paar vrije trappen versieren, David Destorme achter de bal en het kan zomaar.
Jammer genoeg (gelukkig voor KV) poetsten ze de achterstand nu niet weg!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:
In de beker gingen ze er hard af hehe
en afgelopen, 1-1quote:Op zondag 3 februari 2008 14:45 schreef Saviola het volgende:
1-1 alweer via een vrije trap..
Nog een dikke 5 minuten
Mooi affiche.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
en afgelopen, 1-1
Vanavond de topper Cercle-Standard.
Saaie wedstrijd, die van afgelopen woensdag heeft blijkbaar te veil geëist van beide teams. 0-0 eindstand.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Lijkt me een spannende wedstrijd,
Jammer dat je Belgacom live hier niet kan krijgen
Te veel geëist vind ik dus niet. Standard zat gewoon na woensdag met een ei in zijn broek en kwam in tegenstelling tot woensdag (toen ze kwamen met het idee dat ze beter waren dan Cercle en hen voetballend zouden kloppen) dit keer naar Brugge met als enige bedoeling alles te doen om Cercle het voetbal te beletten en 'dan zien we wel hoe we er zelf uitkomen'. Hetzelfde als je eerder dit seizoen al Anderlecht op Cercle zag doen. En Cercle heeft daar nog geen antwoord echt op. Al kwam het natuurlijk zelf ook niet echt in de problemen vandaag , maar het probeerde wel maar bij elke aanval bleek het achteraan bij Standard potdicht te zitten. En dan krijg je zo'n topper als vandaag met een 0-0.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:21 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Saaie wedstrijd, die van afgelopen woensdag heeft blijkbaar te veil geëist van beide teams. 0-0 eindstand.
De top vier blijft dus status quo.
Deels akkoord maar. De vermoeidheid druipt ervan af bij bepaalde spelers. Het zijn dan ook 'anciens' als Iachtchouk, Serebrennikov en Van Mol die de ploeg wat moesten dragen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Te veel geëist vind ik dus niet. Standard zat gewoon na woensdag met een ei in zijn broek en kwam in tegenstelling tot woensdag (toen ze kwamen met het idee dat ze beter waren dan Cercle en hen voetballend zouden kloppen) dit keer naar Brugge met als enige bedoeling alles te doen om Cercle het voetbal te beletten en 'dan zien we wel hoe we er zelf uitkomen'. Hetzelfde als je eerder dit seizoen al Anderlecht op Cercle zag doen. En Cercle heeft daar nog geen antwoord echt op. Al kwam het natuurlijk zelf ook niet echt in de problemen vandaag , maar het probeerde wel maar bij elke aanval bleek het achteraan bij Standard potdicht te zitten. En dan krijg je zo'n topper als vandaag met een 0-0.
Maar dat Preud'Homme dan toch niet meer komt zeggen dat hij puur voor het aanvallende voetbal kiest ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |