abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 februari 2008 @ 22:20:58 #251
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56760623
Weet nog niet of ik ga zondag
pi_56772447
Voor Genk is het seizoen toch al voorbij....
Waarom dus nog kaarten kopen als ik vanuit mijn zetel ook kan meegenieten van de afslachting...?
  zaterdag 16 februari 2008 @ 17:24:54 #253
139407 jorienvdherik
pi_56773293
16-02 20:00 Westerlo - Racing Genk
16-02 20:00 G. Beerschot - Zulte Waregem
16-02 20:00 Bergen - Charleroi
16-02 20:00 KV Mechelen - Lokeren
16-02 20:00 Roeselare - Brussels
16-02 20:00 Sint-Truiden - Dender

vanavond dus
pi_56774748
dat worden weer 3 weggegooide punten...
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:42:37 #255
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_56774891
We zitten in een cruciale fase in het stadiondossier. Op Vlaams niveau is beslist dat er lokaal (Brugge, Zedelgem en Oostkamp) een standpunt ingenomen moet worden. Club Brugge is een Vlaams fenomeen en het is niet fair om de toekomst van onze Club zomaar te grabbel te gooien.

Daarom moeten we onze stem laten horen!

We roepen daarom iedereen op om mee met ons aanwezig te zijn op de volgende bijeenkomsten:

- maandag 18 februari om 18:45 uur aan de Zilverstraat 43 in Brugge, waar de SPa haar zeg doet (en zal aangeven of ze 1200 abeidsplaatsen al dan niet links laat liggen en kiest voor een rechts bestuur)

- donderdag om 19 uur aan het gemeentehuis van Zedelgem

- dinsdag 26 februari om 18:30 aan de Burg, waar de Brugse gemeenteraad een beslissing neemt

Onderschat deze acties NIET. Er worden nu beslissende stappen gezet in het dossier van het nieuwe stadion. Het is NU dat we onze mening moeten uiten. Kom met je vrienden, mede-Clubfans, supporters die een toekomst willen voor het Belgische voetbal naar de volgende meetings en zorg dat met onze mening rekening wordt gehouden!

KOM MASSAAL met vlaggen en spandoeken!!

Bestuursleden ... begrijp dat deze beslissing een veel grotere impact heeft dan de respectieve regio, en dat we als Club-supporters een negatief advies nog jaren aan de lijve gaan voelen en gaan meenemen naar het stemhokje - in heel Vlaanderen!
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:44:42 #256
139407 jorienvdherik
pi_56774934
pff, is dat stadion nou nog niet afgerond met gezeik?
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:48:58 #257
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_56775013
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:42 schreef blueangel_ het volgende:
We zitten in een cruciale fase in het stadiondossier. Op Vlaams niveau is beslist dat er lokaal (Brugge, Zedelgem en Oostkamp) een standpunt ingenomen moet worden. Club Brugge is een Vlaams fenomeen en het is niet fair om de toekomst van onze Club zomaar te grabbel te gooien.

We roepen daarom iedereen op om mee met ons aanwezig te zijn op de volgende bijeenkomsten:

- maandag 18 februari om 18:45 uur aan de Zilverstraat 43 in Brugge, waar de SPa haar zeg doet (en zal aangeven of ze 1200 abeidsplaatsen al dan niet links laat liggen en kiest voor een rechts bestuur)

- dinsdag 26 februari om 18:30 aan de Burg, waar de Brugse gemeenteraad een beslissing neemt

Onderschat deze acties NIET. Er worden nu beslissende stappen gezet in het dossier van het nieuwe stadion. Het is NU dat we onze mening moeten uiten. Kom met je vrienden, mede-Clubfans, supporters die een toekomst willen voor het Belgische voetbal naar de volgende meetings en zorg dat met onze mening rekening wordt gehouden!

Bestuursleden ... begrijp dat deze beslissing een veel grotere impact heeft dan de respectieve regio, en dat we als Club-supporters een negatief advies nog jaren aan de lijve gaan voelen en gaan meenemen naar het stemhokje - in heel Vlaanderen!
Ik snap dat eigenlijk niet goed, het is toch doodnormaal dat een gemeenteraad een standpunt inneemt als er een mega-project gepland is op hun grondgebied ? Vooral als ze ook een rol moet spelen in de verschillende vergunningen die daarvoor moeten afgeleverd worden.

En het is niet eens het stadion op zich dat een probleem vormt hoor. Het is vooral het winkelcentrum en de plaats waar het project gepland is waar veel tegenstanders voor te vinden zijn ... Dat is trouwens ook de enige reden waarom die projectontwikkelaar een stadion voor Club wil bouwen. Hij probeert al meer dan een decennium om op die gronden een groot winkelcentrum te plaatsen maar raakt maar niet aan de juiste vergunningen. Nu probeert hij door er een stadion bij te slepen die wél binnen te halen ...

Overigens, van vergunningen gesproken ? Heeft de Blue Army eigenlijk een betogingsaanvraag ingediend voor die protestactie bij de burg ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:06:20 #258
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_56775361
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik snap dat eigenlijk niet goed, het is toch doodnormaal dat een gemeenteraad een standpunt inneemt als er een mega-project gepland is op hun grondgebied ? Vooral als ze ook een rol moet spelen in de verschillende vergunningen die daarvoor moeten afgeleverd worden.

En het is niet eens het stadion op zich dat een probleem vormt hoor. Het is vooral het winkelcentrum en de plaats waar het project gepland is waar veel tegenstanders voor te vinden zijn ... Dat is trouwens ook de enige reden waarom die projectontwikkelaar een stadion voor Club wil bouwen. Hij probeert al meer dan een decennium om op die gronden een groot winkelcentrum te plaatsen maar raakt maar niet aan de juiste vergunningen. Nu probeert hij door er een stadion bij te slepen die wél binnen te halen ...

Overigens, van vergunningen gesproken ? Heeft de Blue Army eigenlijk een betogingsaanvraag ingediend voor die protestactie bij de burg ?
Dat de gemeenteraad een standpunt inneemt is niet meer dan normaal idd, dat toekomst van Club Brugge ervan afhangt niet. Vergeet niet dat de gemeenteraad al maanden gemanipuleerd wordt door Pol van den Driessche om tegen dit project te stemmen hé, en dat Moenaart een Serkul trut is. Nu is het aan ons, aan de hele Clubfamilie. Bestuur, spelers, medewerkers en supporters ... allemaal zullen we er zijn op de Burg. Met duizenden zullen we laten horen dat de toekomst van Club afhangt van het nieuwe stadion, en dat wij ons niet laten kapot maken door een aantal serkul aanhangers in de gemeenteraad en de kleinburgerlijke middenstand

Club heeft een toegeving gedaan naar Brugge toe, door de winkelruimte te verlagen naar 33.000 m², exact de ruimte die de gemeente voorzien had in hun studie voor de uitbreiding van Jan Breydel. Als ze ons nu nog negeren, is het duidelijk dat er andere motieven meespelen. En geloof me, dat zullen ze voelen. Ik denk dat m'n niet goed beseft dat de politiek z'n eigen graf delft als m'n de populairste club van het land tegen zich krijgt
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:07:55 #259
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_56775389
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
pff, is dat stadion nou nog niet afgerond met gezeik?
Jij vergeet dat Belgie het meest incompetente en kleinburgerlijke land ter wereld is hé, hier krijg je werkelijk niks gedaan.

Ik walg van het idee dat onze club geremd wordt door een bende kleinzielige mongolen in de politieke wereld
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:19:30 #260
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_56775605
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:06 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

1)Vergeet niet dat de gemeenteraad al maanden gemanipuleerd wordt door Pol van den Driessche om tegen dit project te stemmen hé,
2)en dat Moenaart een Serkul trut is. Nu
1) bron? of geloof je gewoon in complotten? Zowat elke Cerclesupporter wil jullie weg. Liever vandaag dan morgen. De enige houding is dat we buitenstaanders zijn in het dossier en dat willen we zo houden. Houden jullie ons er ajb ook buiten?
2) alleen al dit doet me geloven dat je de in jouw hoofd ontstane complotten maar wat graag gelooft. Moenaert voor Cercle
When all things seem to end, the future still remains..
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:20:27 #261
139407 jorienvdherik
pi_56775622
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Jij vergeet dat Belgie het meest incompetente en kleinburgerlijke land ter wereld is hé, hier krijg je werkelijk niks gedaan.

Ik walg van het idee dat onze club geremd wordt door een bende kleinzielige mongolen in de politieke wereld
hoorde wel veel over fraude ofzo bij bouwen in belgie

maar in belgiie heb je wel mooie huizen voor heel weinig geld
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:25:38 #262
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_56775721
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:19 schreef Masanga het volgende:

[..]

1) bron? of geloof je gewoon in complotten? Zowat elke Cerclesupporter wil jullie weg. Liever vandaag dan morgen. De enige houding is dat we buitenstaanders zijn in het dossier en dat willen we zo houden. Houden jullie ons er ajb ook buiten?
2) alleen al dit doet me geloven dat je de in jouw hoofd ontstane complotten maar wat graag gelooft. Moenaert voor Cercle
1) Wel grappig, ze parasiteren al jaren op ons kap, maar willen ons wel weg uit het stadion dat we zelf betalen ... PvdD werkt ons idd al maanden tegen, die zot beseft ook wel dat Serkul zonder ons nooit Jan Breydel kan betalen en dus simpelweg op straat staat als wij in Loppem zitten

2) voor de Club is hij iig ook niet, die vent werkt ons al jaren tegen
pi_56776290
Ik denk dat zo'n Brugs stadsbestuur maar beter eens nadenkt wat een geweldige reclame het niet is voor de stad Brugge dat een team uit die stad Champions League speelt. Dat kan je niet evenaren met 10 dure reclamecampagnes in het buitenland. De return daarvan is enorm.

Dus zou ik toch maar twee keer nadenken voor ik zo'n project afschiet, wat in feite gelijk staat aan het eeuwige status quo (of gewoon achteruitgang, want in Antwerpen, Luik, Genk, Brussel werkt men wél actief mee aan de bouw van een nieuw stadion).
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:57:30 #264
pi_56776377
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Club geremd ? Alsof alles in de wereld om Club Brugge draait. Een gemeentebestuur moet over zoiets een beslissing nemen voor alle inwoners van hun gemeente. En dat plan van Club heeft nogal wat 'nadelen' die men onderzoekt, om er maar een paar te noemen :

1) parkeermogelijkheden

Die 9000 parkeerplaatsen zijn peanuts. Studies bewijzen dat de site (inclusief busparkingen!!!) bij 25000 toeschouwers vol zal staan. Dit betekent dat (indien het uitverkocht is) 15000 mensen elders zullen moeten parkeren. Men spreekt in die studies van een gemiddelde bezetting van 2,5 mensen per auto. Ca. 6000 auto's zullen dus elders moeten geparkeerd worden. Twee keer raden waar de mensen hun auto zullen zetten. Juist ja. Centrum Loppem/Oostkamp. Want dat ligt op wandelafstand van de site naar waar Club wil verhuizen. Nog volgens studies komen 92% van de voetbalfans met de auto naar het stadion.
Ook de aanrijroutes zijn niet toereikend. De buffercapaciteit is niet voldoende. Al het verkeer zal via twee ronde punten moeten ontlast worden. Dat betekent dat er wél files zullen zijn om de parking op te rijden. Files op de autostrade dus. Op de belangrijkste verkeersader van België.

Club Brugge en projectontwikkelaar Uplace zullen elk 50% van het shoppingcentrum bezitten. Zij kunnen dus in principe beslissen om het shoppingcentrum te sluiten als er voetbal is. Maar dat wil ik in de praktijk wel eens zien gebeuren. Stel er is match om 18h en ze sluiten om 16h, dan zullen de shoppers die daarvan niet op de hoogte zijn onverricht terzake naar huis mogen terugkeren. En ik zou de verkeerschaos wel eens willen zien als een paar duizend auto's van shoppers de baan ruimen voor die van de voetbalsupporters.

2) Waarde van de huizen

Als het stadion in Sint Andries verdwijnt zullen de huizen daar in waarde stijgen. In Loppem zullen ze fors in waarde dalen. Dat is een feit. Een voetbalstadion wordt altijd wat geassocieerd met geweld, overlast en vandalisme, dat zal in Loppem niet anders zijn. Ik denk niet dat er mensen zitten te wachten om een huis te kopen vlakbij een voetbalstadion van 40.000 toeschouwers en een shoppingcentrum waar dagelijks 10.000 man over de vloer komt.

3) Onteigeningen

Club beweert dat er geen onteigeningen zijn op de site. Nonsens. Er is een boer op het domein en bij hem is er een soort van 'uitdoofscenario' voorzien. Ook dat is een vorm van onteigening. Dan heb ik het nog niet gehad over de twee andere huizen die in het gebied liggen. Die mensen weten van niets en weten niet wat hen te wachten staat. Het is een ver van hun bed show terwijl gans dat circus in hun achtertuin komt. Ironisch toch? Daar zijn geen onteigingen mogelijk omdat die grond eigendom is van de spoorwegen. Die mensen in de Arentsdreef zullen omgeven worden door parking.

4) ongekende shoppingmogelijkheden

Men voorziet in dat project een shoppingcenter van 45000 vierkante meter. Volgens onafhankelijke studies aangevraagd door stad Brugge en volgens Unizo zal dit een wegzuigeffect creëren uit de binnenstad en de andere handelskernen in de buurt. De Brugse middenstand staat niet te springen. Bovendien zal dit ook voor de Oostkampse middenstand niet al te gunstig zijn. Oostkamp is op dat vlak een kleine stad en wie zal die winkels nog bezoeken als men alles op één site vindt? Nog volgens de stad is het zo dat Brugge als handelscentrum nog maar 20000 extra vierkante meter aan shoppingruimte kan verdragen. Men spreekt hier bijna over meer dan het dubbele. En dat terwijl er al een tijd een nieuw shoppingcentrum in aanbouw is. Aan de andere kant van Brugge.

5) Politiezone

Als dat megaproject er komt in Loppem/Oostkamp dan moet de poltiezone sowieso extra manschappen aannemen. Dat zou volgens de politie Houtsche leiden tot een extra loonmassa van meer dan 1 miljoen euro. Een rekening die die gemeente niet kan betalen.

Hoe dan ook is dat stadion nog niet voor onmiddellijk. Als de overheden beslissen dat Club mag komen dan zal het nog minstens 18 maanden duren vooraleer alles adminstratief in orde is en men zelf maar aan de bouw kan beginnen.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:59:49 #265
pi_56776423
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:52 schreef Heero87 het volgende:
Ik denk dat zo'n Brugs stadsbestuur maar beter eens nadenkt wat een geweldige reclame het niet is voor de stad Brugge dat een team uit die stad Champions League speelt. Dat kan je niet evenaren met 10 dure reclamecampagnes in het buitenland. De return daarvan is enorm.

Dus zou ik toch maar twee keer nadenken voor ik zo'n project afschiet, wat in feite gelijk staat aan het eeuwige status quo (of gewoon achteruitgang, want in Antwerpen, Luik, Genk, Brussel werkt men wél actief mee aan de bouw van een nieuw stadion).
Brugge zit toeristisch nu feitelijk al boven zijn toppen. De historische binnenstad kan eigenlijk echt niet meer aan dan wat er nu al van toeristen rondloopt. Op dat vlak moet Brugge eigenlijk geen campagnes meer voeren.
pi_56776857
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Brugge zit toeristisch nu feitelijk al boven zijn toppen. De historische binnenstad kan eigenlijk echt niet meer aan dan wat er nu al van toeristen rondloopt. Op dat vlak moet Brugge eigenlijk geen campagnes meer voeren.
Brugge speelde de afgelopen tien jaar dan ook regelmatig Champions League hé. .
  zaterdag 16 februari 2008 @ 20:15:28 #267
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_56776894
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
bla bla bla
Het dossier “Nieuw stadion Club Brugge” zit in een stroomversnelling. Op vraag van de Vlaamse regering moeten de gemeenten Zedelgem en Oostkamp en de stad Brugge zich uitspreken over de komst van een nieuw stadion. Op 21 februari 2008 doen de gemeenten Zedelgem en Oostkamp dit en op 26 februari 2008 zal de gemeenteraad van Brugge een standpunt bepalen. Het project betreft een nieuw voetbalstadion met 40.000 zitjes, een winkelcentrum van 45.000 m² en ruim voldoende parking. Het uitgangspunt van het project bestaat erin om een hefboom te creëren voor de club en het Belgisch voetbal, zonder daarbij een beroep te doen op financiële middelen van de overheid of Club Brugge én een meerwaarde te creëren voor alle belanghebbenden. Op vraag van Burgemeester Moenaert hebben Club en Uplace deze week een finaal voorstel uitgewerkt om de laatste hindernissen voor dit project uit de weg te ruimen.

Om aan het uitgangspunt te voldoen werd na uitvoerig studiewerk en bezoeken aan buitenlandse voorbeelden geopteerd voor financiering door een winkelcentrum. De huur die de winkeliers in het winkelcentrum betalen zorgt voor de aflossing van de lening van het project. Uitgebreide en onafhankelijke marktstudies tonen aan dat binnen een straal van 40 minuten reistijd rond Brugge er een potentieel is van meer dan 100.000 m² aan bijkomende winkelruimte de bestaande handel niet verstoort. Dit cijfer houdt rekening met alle op stapel staande projecten in de regio.
Initieel voorstel

In het initieel financieringsmodel werd er uitgegaan van een winkelcentrum met 42.000 m² middelgrote winkels en boetieks en 3.000 m² super- en hypermarkten. De oppervlakte van het winkelcentrum werd berekend in functie van de noodzakelijke inkomsten om een lening op 20 jaar af te betalen. Club zelf moet nog steeds 7.6 M EUR bijdragen voor de afwerking van het stadion. De overheid zou 5.7 M EUR bijdragen in mobiliteitswerken op gronden die buiten het projectgebied liggen. Hierdoor genereert het project net genoeg huurinkomsten om break even te draaien op 20 jaar.

Finaal voorstel: minder boetieks, minder groot winkelcentrum

Onder impuls van Burgemeester Moenaert van Brugge hebben Club Brugge en Uplace deze week een ultiem voorstel op tafel gelegd. Club Brugge en Uplace engageren zich om het aantal boetieks en middelgrote winkels terug te brengen van 42.000 m² tot 31.000 m². Dat is een vermindering met meer dan 25%, waardoor de vermeende concurrentie met de binnenstad wordt beperkt tot binnen de aanvaardbare grens gesteld in de studie van de Stad Brugge. Additioneel voorzien Club en Uplace 10.000 m² voor typische buitenstedelijke super- en hypermarkten zoals Ikea, Decathlon of Cora Hypermarkt. Dit betekent dat het winkelcentrum met een kleine 10% in oppervlakte vermindert. In de studie rond het verbouwen van Jan Breydel wordt tevens uitgegaan van 33.000 m² shopping om het project te financieren.
Om de verminderde inkomsten op te vangen en toch break-even te draaien zal de parking betalend moeten worden gemaakt en zal Club mogelijks huur moeten betalen. Dit is bovenop de investering van 7.6 M EUR in afwerking van het stadion. Bovendien resulteert dit in een sterk verhoogd bedrijfsrisico voor het project als gevolg van lagere huurinkomsten (grote oppervlaktes betalen minder huur), een kleiner aantal huurders en een onstabiele inkomensstroom uit parkeeropbrengsten. Gezien de marktruimte zal er binnen afzienbare tijd in ieder geval een winkelcentrum in de regio Brugge worden gebouwd. Het project van Club Brugge en Uplace heeft het voordeel dat de inkomsten van het winkelcentrum terugvloeien naar een publiek doel.

Initieel model Finaal voorstel

Middelgrote winkels en boetieks
(netto handelsoppervlakte)
42.000 m² 31.000 m²

Super/Hypermarkten
(netto handelsoppervlakte)
3.000 m² 10.000 m²

Parking
Niet betalend Betalend

Afwerking uit casco toestand door Club Brugge
7,6 M EUR 7,6 M EUR

Huur Club Brugge
Niet van toepassing Mogelijk, gezien verhoogd bedrijfsrisico

Mobiliteitswerken op gronden buiten projectgebied door overheid
5,7 M EUR 5,7 M EUR

Investeringskost
122,7 M EUR 125,6 M EUR

Jaarlijkse opbrengst
11,1 M EUR 10,8 M EUR

Resultaat
Break even bij financiering op 20 jaar Break even met verhoogd bedrijfsrisico bij financiering op 20 jaar

Rol Uplace
Voor alle duidelijkheid: in dit project stelt Uplace zijn expertise ter beschikking van Club Brugge en neemt het een deel van het bedrijfsrisico op zich. Voor Uplace vormt dit project onderdeel van zijn Corporate Social Responsibility Program. Binnen dit programma steunt Uplace o.a. Solid International (een internationale organisatie die kansarmoede bestrijdt met een budget van 25 M EUR), het zeilteam Quest for Gold, de NFTE...

Duidelijkheid
Beide projectpartners benadrukken dat dit voorstel finaal is. Een andere samenstelling of een vermindering in oppervlakte van het winkelcentrum levert immers geen levensvatbaar project op. Club Brugge vraagt nu, na meer dan één jaar sinds de opstart van het dossier, duidelijkheid aan de bevoegde instanties. De analyses van alle reeds uitgevoerde studies blijven in dit finale voorstel overeind.
pi_56777108
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Maar waarom stelt de stad dan geen serieus alternatief voor (en dus niet de uitbreiding van Jan Breydel)? Ze blokkeren wel heel de zaak, maar actief meezoeken naar een oplossing lukt blijkbaar niet. In Antwerpen, Luik, Brussel gaat dat wél.
  zondag 17 februari 2008 @ 00:12:42 #269
139407 jorienvdherik
pi_56783056
Lamah weer gescoord voor roda, gaat er echt volgend jaar 15+ maken denk ik.

Belgium - Jupiler League
00:12 February 16
FT Germinal Beerschot 0 - 0 Zulte-Waregem
FT Mechelen 1 - 1 Lokeren
FT Mons-Bergen 0 - 0 Charleroi
FT Roeselare 2 - 0 FC Brussels
FT Sint-Truiden 1 - 2 FCV Dender EH
FT Westerlo 2 - 1 Racing Genk
  zondag 17 februari 2008 @ 00:14:40 #270
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56783097
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Lamah weer gescoord voor roda, gaat er echt volgend jaar 15+ maken denk ik.
De Twente speler die hem moest dekken werd, vooral in de eerste 20 minuten, helemaal dolgedraaid. Zag Lamah aan alle kanten en op alle manieren voorbij komen!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 17 februari 2008 @ 00:22:30 #271
139407 jorienvdherik
pi_56783237
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:14 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De Twente speler die hem moest dekken werd, vooral in de eerste 20 minuten, helemaal dolgedraaid. Zag Lamah aan alle kanten en op alle manieren voorbij komen!
Zijn acties zijn misschien nog wel beter, dan zijn afronding
  zondag 17 februari 2008 @ 10:20:11 #272
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_56786819
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:25 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

1) Wel grappig, ze parasiteren al jaren op ons kap, maar willen ons wel weg uit het stadion dat we zelf betalen ... PvdD werkt ons idd al maanden tegen, die zot beseft ook wel dat Serkul zonder ons nooit Jan Breydel kan betalen en dus simpelweg op straat staat als wij in Loppem zitten

2) voor de Club is hij iig ook niet, die vent werkt ons al jaren tegen
Ik heb al 2x bijna gepost,maar dan toch beslist het niet te doen. Nu doe ik het in een afgezwakte versie toch:
1) zoals hierboven al vermeld: stop ajb met Cercle te betrekken in heel dat stadiondebat. Wij maken jullie rekening niet, maak jij de onze dan ook ajb niet. Jij weet niks, maar dan ook niks van de interne keuken van groenzwart, dus laat in de toekomst gewoon dat bijzonder flauwe 'als wij vertrekken staat Cercle op straat', want dat is los van het feit dat dat een bijzonder voorbarige en niet op feiten gebaseerde mening is ook gewoon totaal irrelevant in jullie strijd voor jullie stadion. Met dank.
2) Dit antwoord bevestigt mijn vermoeden over jouw talent tot besluiten trekken. Gelieve niet meer op de Belgische politici te schieten zolang je zelf op deze wijze redeneert.

On topic: dit weekend bewijst dat iedereen nog punten zal laten liggen, en dat van alle ploegen Brussels er misschien het slechtst voorstaat. Ik verwacht niet veel meer van hen.
When all things seem to end, the future still remains..
  zondag 17 februari 2008 @ 10:23:45 #273
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_56786835
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:42 schreef blueangel_ het volgende:

Boeit mich neit!
Lijepa li si !
  zondag 17 februari 2008 @ 11:34:58 #274
97934 ASroma
Flamboyant
pi_56787608
eerst maar eens winnen van standard vanmiddag
  zondag 17 februari 2008 @ 11:37:07 #275
139407 jorienvdherik
pi_56787642
quote: