Gerucht, of heb je serieuze bronnen Koebus ????quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:32 schreef Koebus het volgende:
Jan en Gerard gaan samen naar Argentinië.
quote:Op zondag 21 september 2008 10:24 schreef dorpsgek het volgende:
[..]
Gerucht, of heb je serieuze bronnen Koebus ????
Dat is een oud bericht.quote:Op zondag 21 september 2008 23:52 schreef existenz het volgende:
http://www.rtl.nl/(/sport(...)rooy_africa_race.xml
De Rooy doet dus NIET mee aan de Dakar in Chili.
Typisch RTLquote:
Het stond toen ik keek als hot nieuw nieuws..quote:Op maandag 22 september 2008 17:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit bericht is toch weken/maanden geleden gepubliceerd op RTL GP website?
quote:De Transorientale Rally zal in 2009 niet worden verreden. Mogelijk zal de rally die door Rusland, Kazachstan en China trekt in 2010 wel van start gaan.
Alternatief
De rally, bedacht door oud-winnaar van Dakar Rene Metge, was dit jaar het alternatief voor rallyrijders na de afgelasting van de Dakar Rally wegens terreurdreiging.
Rally
De Transorientale Rally ging op 12 juni van start in St.Petersburg en eindigde zestien dagen later bij de Chinese Muur. Toch verliep niet alles op rolletjes. Bovendien vielen er twee doden te betreuren.
Regelen
De organisatie van de Transorientale Rally wil de tijd nemen om alles goed te regelen, ook met de landen waardoor de karavaan trekt.
Wanneer is die dan? Misschien wel geinig om een keer te gaan, maar da's wel afhankelijk van de deelnemers.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:39 schreef existenz het volgende:
Deze week bestel ik mijn kaartjes voor de preproloog. Heb er weer zin in! Wie gaat er nog meer?
Ikkequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:39 schreef existenz het volgende:
Deze week bestel ik mijn kaartjes voor de preproloog. Heb er weer zin in! Wie gaat er nog meer?
Waarom niet? Dat kan makkelijk Alexxxxx... Klein stukje maar!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ik niet.
Ja, weet het, om de Dakar winnaar van 1988 op de foto te zetten ben ik heel wat verder gereden (Oost-Tsjechiëquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat kan makkelijk Alexxxxx... Klein stukje maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |