quote:Op zondag 27 januari 2008 13:25 schreef MLI het volgende:
Daarna even dansen (en dat kan hij nog goed ook!), ik hem in een opwelling tegen de muur gedrukt en vol op zijn bek gepakt.. There. Volgende stap: hem beter leren kennen.
Gezoend, geen idee wat er gebeurde, but it was all out of my control. Als ie me alleen al aanraakte, vlogen de vonken overquote:Op zondag 27 januari 2008 13:22 schreef MLI het volgende:
Zeg dan waarom!!!!
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:24 schreef Abbadon het volgende:
geen vuige details hier.... a gentleman never tells...
En heb je zijn nummer?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Gezoend, geen idee wat er gebeurde, but it was all out of my control. Als ie me alleen al aanraakte, vlogen de vonken overEn hij is half Iers (*sighs*
) enne.. hij moest helaas ook eerder naar huis, taxi.
Hele avond gewoon beetje rustig aan gedaan maar toen hij wegging heb ik hem even opgeeistDat was een leuk moment
Haha, hij is geen vreemde voor mequote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef MLI het volgende:
En heb je zijn nummer?
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
....ik heb een flirten-met-bezette-meisjes fase
en weet je dan vantevoren al dat ze bezet zijn, of blijkt dat iedere keer als je al eenmaal bezig bent?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:38 schreef Abbadon het volgende:
![]()
....ik heb een flirten-met-bezette-meisjes fase
Aha! Nicequote:Op zondag 27 januari 2008 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
Nee, maar ik ga vanavond een hapje eten met een dame.
Wat is jouw achterliggende gedachte daarover?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
en weet je dan vantevoren al dat ze bezet zijn, of blijkt dat iedere keer als je al eenmaal bezig bent?
het is in ieder geval niet iets dat ik bewust opzoek...hoewel een goede vriendin mij er laatst van beschuldigde alleen geinteresseerd te raken in meiden die min of meer onbereikbaar zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
en weet je dan vantevoren al dat ze bezet zijn, of blijkt dat iedere keer als je al eenmaal bezig bent?
Thnx!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:54 schreef MNR het volgende:
Dag MM-Luna, welkom bij Singles![]()
What about the man unattainable?
Ja, dat is geen excuus. Of, zoals heerschap van gisteren mij overtuigde van een keer koffie drinken: 'slechte timing kan leuke verrassingen opleveren'. Hij had gelijk. Dus waarschijnlijk is het in jouw geval gewoon niet de juiste kerel?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:13 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Thnx!
Oh dat hm ja.. elkaar leuk vinden, dat weten van elkaar en er niks mee kunnen doen omdat je weet dat het niet het juiste moment is.
Ahjaaa genoeg andere kerels
is die halve Ier ook eigenlijk off limits dan?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:57 schreef MNR het volgende:
Wat is jouw achterliggende gedachte daarover?(ik herken t nl.)
Ik geloof dat je vaak op een onbewust niveau wel ziet of iemand bereikbaar is of niet. Mensen stralen dat toch uit.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:00 schreef Abbadon het volgende:
het is in ieder geval niet iets dat ik bewust opzoek...hoewel een goede vriendin mij er laatst van beschuldigde alleen geinteresseerd te raken in meiden die min of meer onbereikbaar zijn
Ik vind het excuus zat, maar goed details ga ik hier toch niet neerzetten.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:34 schreef MLI het volgende:
Ja, dat is geen excuus.
Nee, die niet. Dat weet ik dan toevallig zekerquote:Op zondag 27 januari 2008 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
is die halve Ier ook eigenlijk off limits dan?
Dat ben ik wel met je eensquote:Ik geloof dat je vaak op een onbewust niveau wel ziet of iemand bereikbaar is of niet. Mensen stralen dat toch uit.
ach, bezet is niet noodzakelijk hetzelfde als onbereikbaar, zo blijkt zo af en toe...quote:Op zondag 27 januari 2008 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
ik denk dat er veel met onbereikbare mensen geflirt wordt, omdat je dan minder échte verwachtingen kan hebben waardoor het meer een spel kan blijven. Het heeft ook te maken met het vasthouden van je veilige zone, omdat je eigenlijk geen blauwtje kan lopen als je vantevoren eigenlijk al weet wat je kansen zijn. 't Is dus lekker safe.
[..]
Ik geloof dat je vaak op een onbewust niveau wel ziet of iemand bereikbaar is of niet. Mensen stralen dat toch uit.
Je moet straks wel een keer keuzes maken.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:38 schreef Tegan het volgende:
Ik had me dit weekend voorgenomen niet te gaan zoenen met die jongen van vorige week, maar gewoon alleen gezellig praten. Maar the flesh is weak, toen hij me in het cafe ineens op mijn bek pakte. Dat was dus vrijdagavond. Zaterdagavond wilde hij afspreken, maar ik heb er maar lekker laat pas op gereageerd. Instead lekker romantische films gekeken met een vriendin (en bergen popcorn en ijs <3). Al met al wel een tof weekend gehad dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |