Donderdag met 5 dames uit, vrijdag met 3 dames uit, gisteren lekker lang thuis gezeten en bij Idols, en vanavond naar Sneakerz in het paard.quote:
Oohquote:
zonder een datingsite??? da's pas 1965quote:Op zondag 3 februari 2008 14:28 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht zo 1965 zelfs
![]()
E.G.J. laat zich hier ook maar weer eens zien. Eigenlijk een beetje uit het oude nieuwe schoenen principe, want ik ben volgens mij verliefdTen minste, zo noemen ze dat geloof ik
![]()
En gezien het wederzijds verlangen erg sterk is, beloofd het nog wel watHet gebeurde gewoon zonder tussenkomst van datingsite of wat dan ook. Dus tja......., als het gebeuren moet, dan gebeurd het vanzelf wel blijkt.
Moet nog kijkenquote:Op zondag 3 februari 2008 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren ook
De halve Ier?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Moet nog kijken(Id. that is)
Mijn zaterdagavond was geslaagd. Alleen voorgevoel dat er geen vervolg aan zit en dat het bij de gezelligheid van gisteravond blijft. Jammer want vond het wel een lieve jongen eigenlijk. Ben alleen zo suf geweest om mijn telefoon bij hem te laten liggen
Nee, de vriend van een bekende.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:23 schreef MLI het volgende:
De halve Ier?
Als je gesekst hebt, dan is het waarschijnlijk voor een nachtje ja. Maar je hebt nog 1 kans en dat is je telefoon ophalenquote:
Nee, heb niet gesekst. Ja, die verdomde telefoon! Man... het ziet er echt uit als een doorzichtige terugkompogingquote:Op zondag 3 februari 2008 16:27 schreef MLI het volgende:
Als je gesekst hebt, dan is het waarschijnlijk voor een nachtje ja. Maar je hebt nog 1 kans en dat is je telefoon ophalen.
inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2008 15:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zonder een datingsite??? da's pas 1965![]()
dat het nog bestaat...
maar hoe zit het nou met die Ier dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, heb niet gesekst. Ja, die verdomde telefoon! Man... het ziet er echt uit als een doorzichtige terugkompoging
= edit =
Telefoon gevonden! Thank God.
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar hoe zit het nou met die Ier dan?![]()
tsk, ieder weekend een ander, je lijkt MLI wel!
Alsof enkel carnaval erbij helptquote:Op zondag 3 februari 2008 20:30 schreef RemcoW85 het volgende:
Nou komop carnavallers. Toch de jaarlijkse mogelijkheid om uit dit topic te komen.
Enkel niet. Maar dat de kansen groter zijn is toch wel algemeen bekend.quote:
Voor dit topic? Echt wel.quote:
quote:2-2-2008: Ik kom me afmelden.
4-2-2008: Ik ben weer terug.
Sneakerz is leuk. Veel plezierquote:Op zondag 3 februari 2008 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Donderdag met 5 dames uit, vrijdag met 3 dames uit, gisteren lekker lang thuis gezeten en bij Idols, en vanavond naar Sneakerz in het paard.
Helaas kom ik je niet tegen tijdens het stappenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: het hele single-gebeuren zou wel veel simpeler zijn als er meer vrouwen waren zoals ik..
Jammer he?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Helaas kom ik je niet tegen tijdens het stappen![]()
Je wil zijn gevoel forceren?quote:Op maandag 4 februari 2008 04:05 schreef MLI het volgende:
iemand leren kennen die duidelijk alleen in is voor seks. Niks mis mee, maar hoe draai ik dat om?
zo lang als je het uit kan houden!quote:Hoe lang moet ik de ijskoningin uithangen?
Je kunt ook gewoon tegen hem zeggen dat je geen zin heb in alleen casual sex. Maar wil je nou wel of niet iets met hem? snap het verhaal nog niet helemaal.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Jammer he?
Even advies nodig van de heren hier: iemand leren kennen die duidelijk alleen in is voor seks. Niks mis mee, maar hoe draai ik dat om? Uiteraard duik ik niet het bed in met hem en als we nog eens afspreken, dan sowieso in het openbaar. Hij is 7 maanden single en heeft geen zin in een relatie, heeft ook een fuckbuddy enzo. Ik wil ook geen relatie met iemand die het niet helemaal is, zie dus nog geen potentie maar ik weet wel zeker dat hij afhaakt als hij wel tussen de lakens belandt.
OK, OK, hij heeft hier onlangs geslapenmaar buiten zoenen is er NIETS gebeurd omdat ik dat niet wilde. Vaag verhaal hoe hij hier belandde, maar ik heb hem niet zelf mee naar huis genomen of zo
. Maar goed, ik kan dus nogal met hem lachen en eigenlijk wil ik hem beter leren kennen.
Hoe lang moet ik de ijskoningin uithangen?
Niet. De kans dat je hem overhaalt tot een relatie is miniem als hij er upfront zo eerlijk over is, en het ijskonijn uithangen zorgt er alleen maar voor dat jullie allebei geen sex hebben. Nauwelijks een win-winquote:Op maandag 4 februari 2008 04:05 schreef MLI het volgende:
Hoe lang moet ik de ijskoningin uithangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |