Hij is in post productie, dus alles is wel al gefilmd... eventuele 'pick-up's' met de joker scene's wordt alleen een probleem.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:07 schreef Sala-adin het volgende:
Is dark knight wel af?
Is in post-production, komt halverwege dit jaar uit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:07 schreef Sala-adin het volgende:
Is dark knight wel af?
Zou je denken?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:09 schreef JelleS het volgende:
Het is dat hij er nog niet in ligt, maar hij zou zich omdraaien in zijn graf als hij al die 'oh hij was zo leuk in 'a knight' en '10 things'.
Het NOS journaal opende het nieuws over Heath met de zin "Eén van de cowboys in de film Brokeback Mountain is dood." Ik weet niet maar het was een rare openingszin.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:09 schreef JelleS het volgende:
Het is dat hij er nog niet in ligt, maar hij zou zich omdraaien in zijn graf als hij al die 'oh hij was zo leuk in 'a knight' en '10 things'.
Ik heb nu al een aantal sites gezien waarin duidelijk wordt gezegd dat het zelfmoord was.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:44 schreef jmac het volgende:
"Cops tell TMZ Heath Ledger's death was accidental."
&
TMZ has learned that Heath Ledger was found dead at an apartment owned by Mary-Kate Olsen.
Telegraaf van US,
Serieus?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het NOS journaal opende het nieuws over Heath met de zin "Eén van de cowboys in de film Brokeback Mountain is dood." Ik weet niet maar het was een rare openingszin.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou je denken?
Hij had vast liever dat iedereen schreef dat ze hem een klootzak vonden in veel films.
Ik zag het ook, kutopening.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het NOS journaal opende het nieuws over Heath met de zin "Eén van de cowboys in de film Brokeback Mountain is dood." Ik weet niet maar het was een rare openingszin.
BBM en TDK worden wel zijn belangrijkste legacy hoor, maak je daar maar geen zorgen om. Hij laat toch al een paar mooie dingen na ondanks zijn jonge leeftijd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:09 schreef JelleS het volgende:
quote:Vriend Heath zag zijn dood aankomen
Een goede vriend van Heath vertelt dat hij erg geshockeerd is over zijn dood, maar dat hij het wel zag aankomen..
Kennelijk ging Heath Ledger door een erg diep dal voordat hij stierf. "Heath heeft erg veel moeite gehad om clean te worden. Alles was heel duister voor hem. Zijn enige lichtpunt was zijn tweejarige dochter Matilda . Al het andere was heel zwaar voor hem. Helaas was hij te laat met hulp zoeken.."
Dit meldt US Magazine.
Dat dus.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:07 schreef scanman01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wWV7LWyTFQM&feature=related
"It's all part of the plan" Brr. Toen ik het in de trailer hoorde (die ik net gewoon even moest kijken, ik weet niet waarom), kreeg ik rillingen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:58 schreef L.Denninger het volgende:
Why so serious?
Terry Gilliamquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:26 schreef PDOA het volgende:
Bizar dit. Als het nou Britney of Amy Whinehouse was, dan had ik het niet zo erg gevonden... Vond hem namelijk wel een tof acteur. Jammer dat deze shit nou uitgerekend Terry Gilliam moet overkomen. De arme man heeft al zoveel pech wanneer het gaat om films maken!
Ik hoop dat hij een top rol speelde in die film !quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ja die quote krijgt meteen een hele andere lading, ik vind dit ook echt diep sneu voor iedereen van The Dark Knight cast, de film zal uiteraard aan hem worden opgedragen
Heeft screenplay gemaakt voor de film die Heath hierna zou maken.quote:
Heath was bezig met de opnames voor een film van Terry Gilliam (Brazil, 12 Monkeys, The Brothers Grimm). Deze man had al eerder de pech dat hij een film (Don Quixote) moest afblazen vanwege allerlei incidenten. Dit is mooi gedocumenteerd op de DVD van 'Lost in Las Mancha'.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |