Dat dus...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef jmac het volgende:
Nooit geweten dat 'ie aan de drugs was.. Leek me juist een erg down-to-the-ground dude
Misschien zijn al zijn scenes (of in ieder geval genoeg) in Dr. Parnassus al geschoten en kan die alsnog uitgebracht worden. Of ze recasten de rol.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:12 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Nou, dan wordt The Dark Knight z'n laatste film, en gaat hij soort van lachend ten onder.
The Imaginarium of Doctor Parnassus zal wel gecancelled worden en over 10 jaar door een andere regisseur gefilmd worden.
Da's de club van 27 ...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef Cee het volgende:
Weer iemand voor de 'club van 28' trouwens.Ik zit te shaken hier.
10 things i hate about youquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Waardoor is ie dan zo bekend of goed? Door die ene cowboyfilm?
Brokeback Mountain heeft voor hem gedaan wat Titanic voor Leonardo DiCaprio heeft gedaan. En hij speelt de Joker in de meest gehypte film van het jaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ik neem aan dat je 27 bedoelt, en stel je niet zo aan...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef Cee het volgende:
Weer iemand voor de 'club van 28' trouwens.Ik zit te shaken hier.
Recasten zie ik niet gebeuren. Volgens IMDb zijn ze al aan het filmen, en het lijkt me niet dat je halverwege dat proces even een dode vervangt, dan zal er altijd z'n respectloos sfeertje aan de film blijven kleven.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Misschien zijn al zijn scenes (of in ieder geval genoeg) in Dr. Parnassus al geschoten en kan die alsnog uitgebracht worden. Of ze recasten de rol.
Ja. Maar voornamelijk ook vanwege Joker in TDK.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Goh, het heeft nog lang geduurd voordat we deze discussie weer eens gaan voerenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
ik neem aan dat je 27 bedoelt, en stel je niet zo aan...
Natuurlijk, het is triest, en naar voor z'n vrouw en dochter, maar ga nou niet doen alsof je elke zaterdag rummikub met 'm speelde
http://www.tmz.com/2008/0(...)aph-of-heath-ledger/quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Misschien zijn al zijn scenes (of in ieder geval genoeg) in Dr. Parnassus al geschoten en kan die alsnog uitgebracht worden. Of ze recasten de rol.
Ze waren niet getrouwd. Verloving is een paar maanden geleden afgebroken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:17 schreef L.Denninger het volgende:
naar voor z'n vrouw en dochter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |