Ik wist dat ook niet. Vind hem ook niet zon tiep voor. Maargoed na 1 snuif of pil kan je al doodgaan als je niet zo'n gebruiker bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heel erg zonde, wist niet dat hij zo met drugs bezig was..
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet. Vind hem ook niet zon tiep voor. Maargoed na 1 snuif of pil kan je al doodgaan als je niet zo'n gebruiker bent.
blijft sneu natuurlijk. Vooral voor het dochtertje.quote:According to WNBC, Ledger was found with pills strewn all around him.
Zelfmoord?quote:TMZ reports that initial thoughts point to overdose, as he was found surrounded by prescription pills.
Kan of een vorm van method-acting wat een beetje is doorgeslagen. In dit geval zou dat ook mogelijk kunnen zijn, omdat hij de joker gaat ging spelen in de nieuwe batmanfilm.quote:
Wat is dat nou voor vage theorie?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Kan of een vorm van method-acting wat een beetje is doorgeslagen. In dit geval zou dat ook mogelijk kunnen zijn, omdat hij de joker gaat ging spelen in de nieuwe batmanfilm.
Speculatie natuurlijk, maar het zou kunnenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vage theorie?Overigens is de film al in post production dus volgens mij is alles al gewoon opgenomen...
Jammer dat er genoeg mensen op deze post gaan happen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:34 schreef Aoristus het volgende:
mwoa, ik mocht 'm niet met dat verbeten bekkie van 'm. Zulke gasten spelen altijd in fantasieloze films over ridders ofzo
Vooralsnog ben je de enige.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jammer dat er genoeg mensen op deze post gaan happen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |