Ik begin een lichtelijke borstvoedingsobsessie te ontwikkelen

Ik droom er nu ook over, maar wil daar eigenlijk ook veel aandacht van vriendlief zeg maar (wat ik toch ook lichtelijk disturbing vind voor als ik zometeen wel een kleine aan de borst heb liggen, niet dat ik zometeen 2 dingen door elkaar haal, maar ik vertrouw erop dat dat wel goed zit en gewoon anders zal zijn). De boel is gewoon sensitiever.
Maar vanmiddag ook wat liggen lezen op bed, oa over borstvoeding en dan het idee zo in bed te liggen met een kleintje aan de borst, zo fijn lijkt me dat, die band die je dan met je kleine hebt.
Ik vergelijk het voor mezelf met een ligreflex. Als je een varken, of kat zeg maar aanraakt bijv bij de buik als ze zogende zijn dan gaan ze ook meteen liggen om de jongen te kunnen zogen. Denk dat ik die kriebels een beetje begin te ontwikkelen.
Begin er nu ook gefocust op te raken of ik nu al lek of niet, ik wil denk gewoon te graag, maargoed heb nog een ruime 20 weken te gaan
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae