Links pakt hij gewoon de madonnahouding zeg maar, maar rechts wil hij het op geen enkele manier proberen helaas.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:51 schreef YPPY het volgende:
Lotje, Anna had ook altijd een enorme zuigbehoefte. Regelmatig 6 borsten of meer. Nu nog steeds trouwens.Zo te lezen doet hij het goed. Ik zou niet te veel op een CB mevrouw af gaan, ik heb daar zelf niet de meest nuttige adviezen gekregen ("na 5 minuten wisselen" "nee hoor, is geen spruw, is melk") op bv gebied. Misschien hebben ze wel een lactatiekundige die je kunt bellen. Of anders een vrijwilligster. Het kan goed zijn dat hij gewoon maar bij je wil zijn en aan de borst liggen is natuurlijk wel het ultieme bij mama zijn.
Kolven klinkt goed Troel! Ik steriliseerde 1 keer per dag, ook als ik de kolf vaker gebruikte. Ik bewaarde alles in een plastic bak in de kast. De bak kon inderdaad afgesloten worden.
In welke houding voed je nu? Misschien dat hij niet lekker ligt op rechts? Of dat je hem net iets anders vast hebt?
Nou, ik wou het niet zeggen, want dat klinkt dan zo lullig, maar volgens mij begon het daar ook meequote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:04 schreef _lotje_ het volgende:
[..]
bedacht me vandaag dat het trouwens begonnen is sinds CB-mevrouw me zei dat hij 'echt geen half uur hoeft te drinken hoor, in de eerste 10-15 minuten krijgt hij genoeg binnen'. (ik kreeg last van mn tepels omdat hij idd maar bleef doorsabbelen) nu denk ik dat hij de tijd vooral niet lang genoeg vindt die hij dicht bij mama is.
volgende week ben ik weer op t CB en dan zal ik er ook zeker nog eens naar vragen.
hij is niet huilerig of iets dus de enige die last ervan heeft ben ik.
maar ik ben wel weer blij met jouw reactie, zeker met die punten die je noemt. alleen de eerste komt niet overeen, maar omdat het een flinke knul is verwacht ik niet dat daar een probleem in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |