haha ik moet duidelijk vaker en beter lezen geloof ik sorry.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, want pillen neem ik niet opIk heb al calciumsupplementen in de vorm van poeder, en dat gaat juist door de melk
Geen idee waar je woont (wij in rijswijk zh) maar mocht dat in de buurt zijn je mag mijn doek wel eens komen proberen hoor. Echt als je eenmaal weet hoe het moet dan wil je niet anders.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica even het draagdoekentopic induikt!
Rijswijk is helaas een beetje te ver "fietsen" vanuit Tilburg... Maar bedankt voor het aanbod!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:07 schreef klein_spookje het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont (wij in rijswijk zh) maar mocht dat in de buurt zijn je mag mijn doek wel eens komen proberen hoor. Echt als je eenmaal weet hoe het moet dan wil je niet anders.
En ja dat word janken bij het idee dat dat bij de andere kinderen niet gedaan is. Ik vond dat heel moeilijk. Maar goed die dame had weer andere dingen die Zoë dan weer nit heeft bedenk ik me dan maar.
succes
En het klusteren gaat over echt waar. Kan je je niet eens laten verwennen. Heerlijk op de bank of bed en manlief laten lopen voor je. Hier was het mag ik wat drinken, wat eten, de ab enz. Ze leren snel hoor want nu is ht als ik ga voeden, wil je drinken, wil je dit wil je dat enz.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:45 schreef _lotje_ het volgende:
dat clusteren klinkt idd ook als iets om grondig onzeker van te worden... er zitten best veel onlogische dingen in borstvoeding geven. net als dat het in het prille begin haast altijd zeer schijnt te moeten doen, dan wil je dat toch haast niet meer... t is dat een tevreden kleintje je zo'n heerlijk gevoel geeft
wat ik vooral bedoel is dat je eerst n hele hoop moet 'leren' voordat je weet hoe en wat, zoals dat onzeker worden van het clusteren, of een regeldag bijvoorbeeld. als je eenmaal weet hoezo dat is, dan is het idd heel logisch, maar als ik puur op mijn ervaringen af zou moeten gaan zonder iets te kunnen navragen of opzoeken... weet niet hoelang ik het dan zou volhouden hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:21 schreef nebelung het volgende:
Oh, zo dramatisch bedoelde ik het nog niet eens hoor!
Maar zoiets als clusteren bijvoorbeeld is ook al een prachtig mechanisme. De baby tankt zich vol om alvast een basis te hebben voor de nacht, ondertussen is de baby dicht bij mama.
Of het hormoon oxytocine bijvoorbeeld. Prachtig hormoon! Nou ja, zo kan ik nog allerlei dingen verzinnen.
Maar moet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |