Nee, want pillen neem ik niet opquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:35 schreef klein_spookje het volgende:
Troel kan je niet een pilletje calicium nemen. Ik laat ook alles staan en zit ook aan de pillen. En ik was/ben melk verslaafd.
Na bijna 3 maanden zou ik me niet meer druk maken om tepel/speen verwarringquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:14 schreef amaranta het volgende:
Nouja, de reden dat ik het vraag. Ze drinkt prima uit de borst, maar door omstandigheden had ze vrijdag en zaterdag alleen fles gehad. Zaterdagavond lag ze dus te brullen aan de borst. Nu pakt ze weer prima de borst.
BV hebben ze hier altijd uit en speen 1 gedronkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:33 schreef amaranta het volgende:
Dat dacht ik al. Ik ga in ieder geval (heb even opgezocht)voortaan een speen maatje 1 gebruiken.
Bedankt ET.
Pfff..... Vanavond begon meneer rond 18.00 uur..... Tot 2 minuten geleden...quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:50 schreef bixister het volgende:
vamperotica, dat noemen ze ook wel clusteren geloof ik. deed anna ook een tijdlang 's avonds. niet te druk om maken (als 't lukt), 't is heel normaal heb ik me laten vertellen/wijsmaken.en je productie zal eralleen maar voordeel van hebben als je 'gewoon' lekker meegaat met dat clusteren.
Mmmmm.... Denk dat ik er toch maar eens 1 uit ga proberen... ( En als het inderdaad zo anders is...waarschijnlijk meteen een potje janken omdat ik dan spijt heb dat ik het bij de voorgaande monsters nooit uitgeprobeerd heb..... Ach....Hormonen!! )quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:32 schreef YPPY het volgende:
Een echte draagdoek is zo anders Vamp, dan is het 'een' met jezelf. Klinkt zweverig, maar ik vond Anna opgefrot in een doek totaal anders dan hangend in de babybjorn. Ze kon ook lekker slapen in de doek.
* vamperotica even het draagdoekentopic induikt!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:37 schreef YPPY het volgende:
Beter laat dan nooit. In het draagdoekentopic staat veel over welke soort doeken er zijn, toegelicht met foto's. Voor mij was het een redding, bijna alles deed ik met Anna in de doek, alleen strijken vond ik te eng. Voor haar was het bijna hetzelfde als melk drinken, maar voor mij was het even rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |