Goed punt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Oké, Alfredo Di Stéfano kan dus in pricipe bij Spanje, Argentinië en overige landen mee doen.
Maar het lijkt me ook niet de bedoeling dat hij ook daadwerkelijk meedoet bij deze 3.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:55 schreef tong80 het volgende:
Ok mijn fout. Ik was in de war met Barry Huhges
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:43 schreef Waris7 het volgende:
Dion Dublin...![]()
Voor een goed voetballand heeft Engeland behoorlijk wat moeite om aan 128 spelers te komen.
Juist.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:43 schreef Waris7 het volgende:
Dion Dublin...![]()
Voor een goed voetbal land waar men zegt dat zij het voetbal hebben uitgevonden heeft Engeland behoorlijk wat moeite om aan 128 spelers te komen.
Dat zeker, maar we kunnen wel enkele favorieten aanwijzen en we kunnen ook zeggen wie het zeker niet worden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
de winnaar staat hier ook nog maar alleminst vast.
En Sir Stanley Matthews.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:13 schreef Dos37 het volgende:
Keegan, Lineker, Beckham, Moore, B. Charlton, Edwards, Rooney, Gascoigne, Owen
Bobby Moore, Bobby Charlton, Kevin Keegan Stanley Matthews, Dixie Dean, Tommie Taylor, Jimmy Greavesquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:04 schreef methodmich het volgende:
Doe eens een rondje favorieten. Ben wel benieuwd. Dan kunnen we inzetten bij de bookies.
Dat ja. Niemand springt er echter bovenuit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bobby Moore, Bobby Charlton, Kevin Keegan Stanley Matthews, Dixie Dean, Tommie Taylor, Jimmy Greaves
Dat zou natuurlijk van de zotte zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:13 schreef Dos37 het volgende:
Keegan, Lineker, Beckham, Moore, B. Charlton, Edwards, Rooney, Gascoigne, Owen
Owen was ooit Europees voetballer van het jaar. Gezien die titel moet hij een heel einde kunnen komen, met een gelukkig loting is bijvoorbeeld de halve finale niet onmogelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk van de zotte zijn.
Mijn persoonlijke favorieten:quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:04 schreef methodmich het volgende:
Doe eens een rondje favorieten. Ben wel benieuwd. Dan kunnen we inzetten bij de bookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |