Je bent vroeg genoeg. Als je kijkt hoeveel %^&*-spelers er al genomineerd zijn gaan we ng moeite hebben om de 128 te halen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:24 schreef tong80 het volgende:
Ben weer eens te laat. Het is al best zo Maar is Dixie Dean al genoemd?

Hoe kan ik Rooney vergetenquote:

Dat deden ze ook niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:33 schreef DANILXL het volgende:
Rooney
G. Neville
Beckham
Owen
mogen niet ontbreken

Ik zou die Butcher wel doen, en Lawrenson niet.quote:

Maar toch, Lawrenson is en blijft een Engelsman. Zijn optredens met een ander land veranderen daar weinig aan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zou die Butcher wel doen, en Lawrenson niet.
John van 't Schip zet je ook niet bij de beste Canadezen ooit. Bewuste keuze van Lawrenson om voor Ierland uit te willen komen.

inmiddels gefixt in mijn TXT bestand, zal straks de OP weer even updatetenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:31 schreef Radegast het volgende:
Trouwens, ik zou even kijken naar nummer 19 en nummer 36 in de OP.

Oké, Alfredo Di Stéfano kan dus in pricipe bij Spanje, Argentinië en overige landen mee doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Maar toch, Lawrenson is en blijft een Engelsman. Zijn optredens met een ander land veranderen daar weinig aan.
Waarschijnlijk zou een Afellay ook meedoen in een "Beste Marokkaan van dit moment-toernooi", terwijl hij gewoon uitkomt voor Nederland.
Wat mij betreft mag iemand meedoen aan dit toernooi als één van de volgende criteria gehaald wordt:
- Geboren en getogen in Engeland
- International van Engeland geweest/zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |