Echt allesquote:
Ben snel weer terug hoor maar, alleen even naar de BuurtSuper.quote:
Bahhh, ze eet ook haar eigen ontlasting op als ze in de tuin poept, lekkere schone borden krijg ik dan!quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Je hebt geen afwasmachine meer nodig
de buurtsuper?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:57 schreef beequeen het volgende:
Ben snel weer terug hoor maar, alleen even naar de BuurtSuper.
Blauwe pruimen, gele pruime, suikervrije pruimen, wel te pruimen, niet te pruimen, wat voor pruimenquote:
Ja, ik zie de connectie van de pink en dit plaatje wel. Jullie zien dat vast niet maar mijn morgen is een aaneenschakeling vanquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:59 schreef petraa het volgende:
Deze kwam ik tegen toen in bij Google pink in mond zocht!
[ afbeelding ]
Vond hem wel grappig en wil hem jullie niet onthouden.!
momenten.
Hij vatte 't "koekje erbij?" vast wat anders opquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
Is Lobasca er met de glazenwasser vandoor?
Me pup is elf weken. Sinds gisteren !quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ik zie de connectie van de pink en dit plaatje wel. Jullie zien dat vast niet maar mijn morgen is een aaneenschakeling van [ afbeelding ] momenten.
En Bsol maar wachten totdat ik wat leuks heb aangetrokken.![]()
Hoe oud is die Petraa?
Ze is vast aan knipperen met haar Dior-wimpers want dat heb ik Lobasca altijd al willen vragen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij vatte 't "koekje erbij?" vast wat anders op.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:10 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff wat doen kid komt zo uit school. Laterzzzzzzzzzzz
Lekker hoor Noekje, fluiten wou nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Your welcome!
Ik heb ook een zwak voor de oudere medemens hoor. Ik heb een groot hart die uit elkaar barst van liefde.
*propt not wat koekjes in Varen's mond*
Nu fluiten!
Zal lekker ruiken vanavond in bedquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:15 schreef Varen het volgende:
[..]
Lekker hoor Noekje, fluiten wou niet![]()
*( Ik kom bij na een hoestbui, veeg de kruimels van mijn mond en heb intussen de bonensoep opgezet voor vanavond))
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Een duitse herder en uit dit soort situaties moet ik dat kreng steeds halen![]()
[ afbeelding ]
Goed bezig!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:23 schreef blomst het volgende:
zo, was opgevouwen, afwasmachine uitgeruimd, en afbakbroodjes gebakken
Waar een stroomstoring al niet goed voor is.
nu eerst
Oh, dan hoeft ze nog maar eventjes. Hoe oud worden ze eigenlijk?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:24 schreef Varen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik ook, met 9 jaar zijn ze rustig
Mijn vorige heb ik in november laten inslapen en toen was ze bijna 13 en dat is echt stokoud voor een duitse herder.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dan hoeft ze nog maar eventjes. Hoe oud worden ze eigenlijk?
Mooi beest hoor.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:24 schreef Varen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik ook, met 9 jaar zijn ze rustig
Misschien wil hij je wel zonder je klerenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Ondertussen ben ik van de kast naar de spiegel aan het rennen. 2 Kamers zijn bezaaid met kledingstukken maar ik doe echt mijn best voor Bsol.
Ik denk ik zoek ff "Marcel de Groot - mag ik naar je kijken", staat ie niet op youtubequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef blomst het volgende:
Misschien wil hij je wel zonder je kleren
Haha, dat had ik ook!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef 2live het volgende:
Ik word er bijna sentimenteel van zolang is het geleden dat ik in de SC ben geweest.
Dat zeker niet, en terwijl Amanda aan de ene kant goed weerwoord geeft, kruipt ze aan het einde toch net zo makkelijk weer in haar onderdanige rol, afschuwelijk!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:44 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus. Beluister nu de briefdiscussie tussen Brian en Amanda. Die gozer spoort voor geen milimeter.
Wat een scheet, zo'n lief koppie, doet altijd zeer, als je ze in moet laten slapenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leukerder als ze al luisteren en niet meer in je handen bijten enzo!!!
Edit:
[ afbeelding ]
Dit was me vorige! Zo lief!!!!!![]()
linkje?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:44 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus. Beluister nu de briefdiscussie tussen Brian en Amanda. Die gozer spoort voor geen milimeter.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/nl/?d=5YXQVIU2
Het is een burka geworden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien wil hij je wel zonder je kleren
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is een burka geworden.
Nu ga ik met de jongste naar de kapper want die mag even afmaken waar hij gisteren zelf aan begonnen is.
Heerlijk om te weten, hartelijk dank Gertquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:30 schreef Gert het volgende:
[Blurk pas op: Tennis - alert]
Het schema de komende 24 uur, Nederlandse tijd:
Vannacht vanaf ongeveer 03:30 AM (hangt af van de dubbel die ervoor wordt gespeeld):
Sharapova - Jankovic
Gevolgd door:
Ivanovic - Hantuchova
Morgen vanaf 09:30 AM:
Tsonga - Nadal
[/Blurk pas op: Tennis alert]
Deze finale maar doen dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maria "kreun en steun" Sharapova
[ afbeelding ]
Jelena "ik lach altijd lief" Jankovic
[ afbeelding ]
Ana "ik ben gewoon een stuk" Ivanovic
[ afbeelding ]
Daniela "ik kijk net als alle Russische vrouwen ook boos" Hantuchova
[ afbeelding ]
Waar wil je 't wel over hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:43 schreef -Blurk- het volgende:
Heerlijk om te weten, hartelijk dank Gert![]()
En over AZ wil ik het helemaal niet hebben
http://www.youtube.com/watch?v=rz3lM0uH8Noquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar wil je 't wel over hebben?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=rz3lM0uH8No
Blufquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef Copycat het volgende:
Nog even en ik ga streaken.
Die kan ik op de gitaar.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:23 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps ... verkeerd sportevenement.
En verkeerde geslacht / leeftijd / postuur.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:23 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik stil gehouden geloof ik...quote:
Dat denk jij!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:29 schreef Gert het volgende:
En verkeerde geslacht / leeftijd / postuur.
hij is zich de tandjes geschrokken zo te zienquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:23 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel in een punky reggae-versie.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat had ik stil gehouden geloof ik...
True, smaken verschillen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |