Even uitrekenen.quote:
Post je reply lekker dáár.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lobas, je kan gewoon ted van de meer door google gooien en de foto posten.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lobas, je kan gewoon ted van de meer door google gooien en de foto posten.
Geen idee. Ik gaat ff dat topic opsnorkelen waar ik het vanmiddag over had.. BRBquote:
Nou, als ze lekker ingesmeerd zijn met een goede bodylotion vind ik het best hoor, mogen het ook de mijne zijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Blurk Ruikt Borsten.
Best leuk, een beetje koorts.
Ben je ziekies?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Blurk Ruikt Borsten.
Best leuk, een beetje koorts.
Ja, of desnoods die van Lobasca. De mijne zijn van mij, daar blijf je afquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, als ze lekker ingesmeerd zijn met een goede bodylotion vind ik het best hoor, mogen het ook de mijne zijn?
* PING* Maar wat is een 'goede' bodylotion?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, als ze lekker ingesmeerd zijn met een goede bodylotion vind ik het best hoor, mogen het ook de mijne zijn?
Ja, kwam hier vanmiddag toch al ter sprake? Of heb ik me dat verbeeld in een delirium?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, of desnoods die van Lobasca. De mijne zijn van mij, daar blijf je af
Ik gebruik altijd Pleasures van Estee Lauder...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
* PING* Maar wat is een 'goede' bodylotion?
Ik gebruik altijd hetzelfde merk als waar ik mee gedoucht heb, en dezelfde deo en edt..
Ik wissel af, mijn badkamer is net Douglasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Pleasures van Estee Lauder...
Ja, dat heb je in een koortsdroom beleefd denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, kwam hier vanmiddag toch al ter sprake? Of heb ik me dat verbeeld in een delirium?
PS Ik word helemaal zot van die Lieke updates in Updates.
Blurk toch wel? Die heeft tenslotte een beetje doktershanden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die van mij zijn heel gevoelig, laat ik niet iedereen aanzitten
Mij lijkt er ook helemaal geen donder aan, in de weke boezem van een dame graaienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat heb je in een koortsdroom beleefd denk ik.
Ik zal écht niet aan je borsten zitten hoor, zowiezo niet aan die van een andere vrouw.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
* PING* Maar wat is een 'goede' bodylotion?
Ik gebruik altijd hetzelfde merk als waar ik mee gedoucht heb, en dezelfde deo en edt..
Nee inderdaad, he ik ook absoluut geen behoefte aanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij lijkt er ook helemaal geen donder aan, in de weke boezem van een dame graaien
Ik zit nu even na te denken, maar volgens mij heeft er nog nooit een dokter bij mij aangezeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Blurk toch wel? Die heeft tenslotte een beetje doktershanden.
Overigens ben ik weer opgeroepen voor zo'n plet-aktie in een bus.
Ik heb vorige week van iemand de prfum van JLo gekregen, Glow, ik vind het een heerlijk geurtje!quote:
Oh gut, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zit nu even na te denken, maar volgens mij heeft er nog nooit een dokter bij mij aangezeten.
Op welke leeftijd begint die ellende?
Dat is mooi, voor die enkele vrouw gebeurt het ook. Maar dat pletten doet verder best zeer.quote:Wel goed hoor die bus, bij een hele goede vriendin van me, is er vorig jaar op die manier borstkanker geconstateerd, in een vroeg stadium.
Lush heeft echt geweldige verzorgingsproducten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb vorige week van iemand de prfum van JLo gekregen, Glow, ik vind het een heerlijk geurtje!
Ja, best wel zoet, maar ik vind hem heerlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Lush heeft echt geweldige verzorgingsproducten.Lush
![]()
Lief voor de diertjes ook.
Qua geurtjes ga ik altijd voor vanille en sandelhout geuren. Wish van Chopard bijv.
Van JLo ken ik niet. Is die wat zoet?
Leuk, ga van de week wel ff ruiken, u hoort nog van me. Vanille en rozen vinnik lekker.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Lush heeft echt geweldige verzorgingsproducten.Lush
![]()
Lief voor de diertjes ook.
Qua geurtjes ga ik altijd voor vanille en sandelhout geuren. Wish van Chopard bijv.
Van JLo ken ik niet. Is die wat zoet?
Jij kan hem anders ook tussen de deuren van een bus laten pletten!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een pletactie in de bus.
De benamingen worden met de dag mooier.
NMNS heeft een oogje op je.quote:
Hè? Hoe kom je daar zo ineens bij?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
NMNS heeft een oogje op je.
Ik ben er zeker van
Heb ik daar zelf ook nog iets over te zeggen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:, krijgen we toch nog een DGKbaby.
Liefde maakt blind, dus neequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef -Blurk- het volgende:
Heb ik daar zelf ook nog iets over te zeggen?
Kijk maar aan de overkantquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:31 schreef -Blurk- het volgende:
Hè? Hoe kom je daar zo ineens bij?
Nee hè? Dat zou a match made in hell zijn. Wij vechten elkaar in 1 dag de tent uit, zeker weten!quote:
Dus wélquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, dus nee.
Tegenpolen trekken elkaar aanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
Nee hè? Dat zou a match made in hell zijn. Wij vechten elkaar in 1 dag de tent uit, zeker weten!
In dit geval dus niet Veulen. We zijn water en vuur.quote:
Aan jou heb ik ook niksquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:53 schreef -Blurk- het volgende:
In dit geval dus niet Veulen. We zijn water en vuur.![]()
Ik ga maar eens slapen denk ik. Hoogste tijd!
Dag allemaal!
Slaap lekker!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:45 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.![]()
Wanneer begint Ana vs Venus nou?
En Pietje en Lobasca zijn ook al naar bed, wie rekent het even uit?
Vrijdagquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Djoko is in supervorm, en Fed is kwetsbaar.
Wanneer is de kraker?
Morning La Lobascaquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Halve finale heren AO![]()
Koeeeeeeeeeeeeet morning mister Pave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |