Om in tennissferen te blijven, dropshotquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben je nu ook aan de perensap Lobasca?
Maar wat heeft drop met tennis te maken? Ik vat hem nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Om in tennissferen te blijven, dropshot
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:02 schreef -Blurk- het volgende:
Maar wat heeft drop met tennis te maken? Ik vat hem niet
en dat laveloos en dropshot is ook heel toepasselijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, dropshot is een tennisterm voor het plaatsen van de bal net achter 't net, zodat je tegenstander zich laveloos loopt (en 'm dan vaak net niet haalt).
O, ik dacht dat het drank was, zo'n shotjequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, dropshot is een tennisterm voor het plaatsen van de bal net achter 't net, zodat je tegenstander zich laveloos loopt (en 'm dan vaak net niet haalt).
Dat dus ook, dat was de grap, wel oplettenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:09 schreef -Blurk- het volgende:
O, ik dacht dat het drank was, zo'n shotje
De Lidl heeft hetquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:01 schreef Lobasca het volgende:
En Blurk, die perensap is hier echt nergens te verkrijgen, ik haal het wel een keer bij een groentenzaak...maar o wee, als het lekker is...
Morgen ben ik in Alkmaar, bij de Mare zit een Liddle...U hoort nog van onsquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De Lidl heeft heten als je het geproefd hebt ben je meteen hooked
Ik kan verhalen vertellen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hier heb ik geen angst voor![]()
maar dat tennisthingy*ril*
ik heb echt zwaar dieptevrees...
Wat ontzettend vervelend voor zequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dolf & Alfred zitten letterlijk en figuurlijk in de put.
# carequote:Op woensdag 23 januari 2008 14:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
over die laptop lul ik niet meer
cb is alweer passé
en ik had mijn vingers crossed voor die brulaap
Achteruit kruipend van een uitkijktoren in het bos af, met knikkende knieën, hou op, wil er ff niet aan denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |