Laat staan dat je je leraar Nederlands had gehoord.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef Eric112 het volgende:
Me ma en pa hadden seks toen ik stond te slapen ik werd wakker want me moeder schreeuwde Aahhh ahhh aahhh JAAA ahhhh en ik ging even kijken wat er was en toen ik hun zag was mij gezicht zoEn toen kreeg ik strag wanner was dit gebeurd : 06-10-2010 :l Ik wild dit snel vergeten dit was gewoon gebeurd
whehehequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:40 schreef pinine het volgende:
mijn ouders niet maar wel mijn oudste broer die met z'n vriendin op een nogal piepend bed bezig waren en er later zelfs doorheen zakten en dat terwijl pa, ma, mijn andere broer en ik net aan het eten waren, nog nooit zo gelachen
Hoort eerder thuis in het "sex- danwel geslachtsdeelblunders"-draadje, maar nog steeds LOLquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:40 schreef pinine het volgende:
mijn ouders niet maar wel mijn oudste broer die met z'n vriendin op een nogal piepend bed bezig waren en er later zelfs doorheen zakten en dat terwijl pa, ma, mijn andere broer en ik net aan het eten waren, nog nooit zo gelachen
ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:47 schreef Rosbief het volgende:
Ja, ik hielp m'n vader altijd mee aandouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |